Itse haluan pizzan reunan aina rapeaksi paistettuna. Ällöttää sellainen mössöreunaIhan mielenkiinnosta, mitä ohjeita kokille pitäisi antaa? Sisäfileen kypsyysaste?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse haluan pizzan reunan aina rapeaksi paistettuna. Ällöttää sellainen mössöreunaIhan mielenkiinnosta, mitä ohjeita kokille pitäisi antaa? Sisäfileen kypsyysaste?
Itse haluan pizzan reunan aina rapeaksi paistettuna. Ällöttää sellainen mössöreuna
Tilaan yleensä vain niistä ravintoloista jotka noudattavat toiveitani. Eli saan pizzan reunani rapeanaJos haluat hyvälaatuista pizzaa, niin mikset mene ravintolaan syömään? Miksi tilaat sen minkä sattuu kuskin kuljettamana, jolloin tuote väkisinkin kärsii matkalla?
Tilaan yleensä vain niistä ravintoloista jotka noudattavat toiveitani. Eli saan pizzan reunani rapeana
On toki parempi uunista suoraan mutta syön mieluummin kotona. Ja ei täälläpäin mene kuin max 30 minuuttia kun safka on perillä. Ei se siinä ajassa vielä huonoksi meneOhitit nyt pointtini. Oli se reuna rapea tai ei, se pizza on parempi heti uunista tulleena kuin se, että sen joku Wolttikuski kassissaan sinulle roudaa tunnin päästä.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.