Romurautaahan tuo on, joten kyllä se jollain tasolla kuuluu tähän säikeeseen.VW Passat 3.2FSI 4Motion kuumottelis..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Romurautaahan tuo on, joten kyllä se jollain tasolla kuuluu tähän säikeeseen.VW Passat 3.2FSI 4Motion kuumottelis..
On tullut moisella ajettua. Mukava peli kyllä ja sopivan pirteä liikkuvuudeltaanLasketaanko tähän kettuun se, et himottaa uus auto?
VW Passat 3.2FSI 4Motion kuumottelis..
ATK-himo täyttyy veronpalautusten myötä 1080Tillä )
Kohta tulee Black Friday. Mitään en tarvitse enkä aio ostaa, mutta kuitenkin sorrun, jos hyviä tarjouksia tulee
No huomaako mitään eroa vanhaan verrattuna noin normikäytössä? Mulla tuli 3570K --> 7700K päivityksestä vähän "no jaah"-fiilikset.Vanha 3570K setti pääsi vihdoin eläkepäiville ja tilalle tuli R1800X, ASRock X370 Taichi sekä 2x8GB G.Skill Flare X 3200MHz .
Ei tässä mitään mustia perjantaita odotella kun raudanhimo iskee Inteliä oli vielä pari viikkoa sitten ostoskorissa, mutta kelkka kääntyi kuitenkin rytsölän puoleen.
Niin, eikös se 3570k pidä kellotettuna pintansa vielä ihan hyvin?No huomaako mitään eroa vanhaan verrattuna noin normikäytössä? Mulla tuli 3570K --> 7700K päivityksestä vähän "no jaah"-fiilikset.
Eiköhän. Oma 3570K oli/on @4,7GHz, joten eipä tuossa oikein järkeä lopunviimeksi ollut päivittää yhdestä neliytimisestä prossusta toiseen. Mitään OMG-efektiä ei ainakaan tapahtunut. Vaan minkäpä sitä raudanhimolleen mahtaa...Niin, eikös se 3570k pidä kellotettuna pintansa vielä ihan hyvin?
3570K oli itsellänikin 4.7GHz kelloilla, joten ei nyt ehkä mitään mullistavaa ja tajunnanräjäyttävää eroa normi/pelikäytössä tuonut, mutta tyytyväinen olen silti. Hyötykäytössä eroa on ja paljon (kuvankäsittely yms). Ryzeniä oli alle saatava, joten silloin ei mikään muu auta kuin marssia kauppaan Ja onhan tätä mukava alkaa tässä jossain vaiheessa kellittelemäänkin oikein kunnolla. Tarjoaa sopivasti haastetta sekä uutta opeteltavaa vanhaan Inteliin tottuneelleNo huomaako mitään eroa vanhaan verrattuna noin normikäytössä? Mulla tuli 3570K --> 7700K päivityksestä vähän "no jaah"-fiilikset.
Pari kuukautta hokenut itselleni, että pitää odottaa 24.11 asti, mutta niin se vaan riitti viikonloppuna ja nyt i5-8600k>x1080 ja oheishilppeet tulossa..
Joo. Ei ollut ylimääräistä hankkia tuo Vega56. Haluisin niin Vega56.Nää viikonloppujen aamut on aina pahoja mulle kun pääsen yöllä töistä. Meni tarjous vega56 just tilaukseen...
Et päässyt halvalla ainakaan. Itseä himottaisi 8700k ryzenin tilalle kun käyttö on pelkkää pelaamista vaikka tällä hetkellä fps onkin tarpeeksi hyvä. Ehkä joululahjaksi itselle sittenTuli sitten viikonloppuna tilattua akuuttiin raudanhimoon saksasta molemmat titan xp collectors editionit
En tiedä kuinka paljon halvempaa se on, jos ollenkaan, että tekee itse. Mut jos mietitään että aika = rahaa niin siinä melkeen jo säästää että ostaa vaan CableModiltavai onko järkevää vaan tilata CableModilta suoraan mittoihin tehdyt?
Jep, harrustusmielessähän näitä värkätään ja mielenkiintoistahan tuo voisi olla noita piuhoja koittaa tehdä. Tosin menee sit tuplana rahat kun ensin väkertää ja sitten vasta tilaa valmiit.En tiedä kuinka paljon halvempaa se on, jos ollenkaan, että tekee itse. Mut jos mietitään että aika = rahaa niin siinä melkeen jo säästää että ostaa vaan CableModilta
Jos mielenkiintoa ja halua riittää itse värkätä niin ainahan se on kiva ees kokeilla. Siinä vaan kuulemma menee oma aikansa ja muutama yrityskin että tulee ees se yks hieno johto.
8-ytimisten Rytsölöiden hintataso...
AMD Ryzen 7 (AM4 B350/X370) kellotukset ja kokemukset
Mitä tässäkin nyt tekisi...
>Define R3 miniSitten ei tarviikkaan enää kuin odotella Voltaa ni on kaikki uutta
>Define R3 mini
Paas tilaten uus koppa samaan syssyyn
Volta! Volta! Rakkaus tai kuolema... ♬Himottaisi päivittää nykyinen 7600K + GTX 1070 -setti 7700K + GTX 1080 (Ti) -settiin. Sanokaa nyt hyvänen aika, ettei tässä ole 1080p-pelaajan näkökulmasta mitään järkeä!
Samoja fiiliksiä täällä. Viime vuoden kesällä hermostuin kun 2x120Gt SSD:ni oli aina täynnä = Jimmsiltä 1.6Tb SSD korvaamaan ne. Viime vuonna GTX780 hajosi kolmea viikkoa ennen blackfridayta = 1080 Strix. Tänä vuonna syksyllä näyttö päivittyi tuohon AOCin 144Hz GSyncciin ja tällä hetkellä tulossa/jo tulleena on 8700k, Strix Z370-F, uusi kotelo ja 2x8Gb 3000MHz.Itsellä lähti pahasti käsistä viimevuonna, kun gigantti heitti lyömättömän tarjouksen acerin predator xb1:stä kaikilla herkuilla, 1440p, ips-paneeli, 165hz, G-sync. Voi pojat kun olisin tiennyt mille tielle tuli lähdettyä, tänävuonna jo toista tonnia upotettu rautaan ja juuri postista viestiä että emo ja prossu on vihdoin löytänyt tiensä perille. Josko näillä hetki taas mentäis...
Niin siinä sit kävi, et kaupasta tarttui mukaan 1080Ti... Pystyisköhän tuon prosessorin suhteen taistella vielä himojaan vastaan?Himottaisi päivittää nykyinen 7600K + GTX 1070 -setti 7700K + GTX 1080 (Ti) -settiin. Sanokaa nyt hyvänen aika, ettei tässä ole 1080p-pelaajan näkökulmasta mitään järkeä!
Niin siinä sit kävi, et kaupasta tarttui mukaan 1080Ti... Pystyisköhän tuon prosessorin suhteen taistella vielä himojaan vastaan?
Itsellä oli sama homma, kun valitsin komponentteja uuteen koneeseen. Päädyin ostamaan käytettynä gtx 970 ja siitäkin sai maksaa ittensä kipeäksi, koska halusin blokilla ja backplatella.970gtx päivitys 1080gtx:ään himottaisi. Mutta tuntuu hassulta maksaa ”pari vuotta” vanhasta noita summia..
Aika pettymys jos Intel ei saakkaan ensivuonna markkinoille 8c i7 prossua. Tuollaiseen ajattelin i7 2700K päivittää, kun Ryzeniin ei oikein kannata pelaamisen kannalta ja nykyinen Coffee lake tuntuu hieman hätäillyltä välimallilta. (Huippumalli 6core vs Ryzen 8core + eikös nuo nykyemotkin olleet jotain pikaratkaisuja ja ne kunnolliset tulee myöhemmin?) Tietysti olisi kova jos RAMin hintakin järkevöityisi.
Uusi näyttiskin himottaisi mutta ei oikein viitsisi enää tässä vaiheessa maksaa täysiä inflaatiohintoja noista Nvidian malleista. Vega 56 olisi kyllä hyvä, jos saisi 400€ hintaan custom-mallia. Bonuksena kun on tuo näyttöjen Freesync. Tosin tällä tahdilla taitaa Nvidia pukata jo uudet omansa ulos ennenkuin custom Vegaa saa järkevään hintaan.
Päivitin prossun niin nyt himottaa niin helvetisti uusia näyttö tai sen ohjain.
En kyllä itse näe järkeä vaihtaa, osta tuolla rahalla vaikka juuri mainittu gtx 1080ti (ja ehkä virtalähde samalla).Nyt himottaa rauta.
Tämän hetken kokoonpano löytyy tuolta <- spekseistä.
Silti Jimm´sin ostoskorissa on taas tavaraa reilusti:
Ostoskorin sisältö
529,90 €
1 X 529,90 €
Asus GeForce GTX 1070 Ti STRIX A -näytönohjain, 8GB GDDR5
165,00 €
1 X 165,00 €
NZXT KRAKEN X62 V2 -vesijäähdytysjärjestelmä prosessorille
179,00 €
1 X 179,00 €
Corsair 850W RM850x, modulaarinen virtalähde, 80 Plus Gold, valkoinen
19,90 €
1 X 19,90 €
CableMod CableMod AIO Sleeving Kit Series 2, EVGA CLC / NZXT Kraken, valkoinen
159,90 €
1 X 159,90 €
NZXT H400i, ikkunallinen mATX-kotelo, mattavalkoinen/musta
259,00 €
1 X 259,00 €
G.Skill 16GB (2 x 8GB) Trident Z RGB, DDR4 3200MHz, CL16, 1.35V
254,90 €
1 X 254,90 €
Asus ROG STRIX Z370-E GAMING, ATX -emolevy
289,00 €
1 X 289,00 €
Intel Coffee Lake i5-8600K, LGA1151, 3.6 GHz, 9MB, Boxed
Eihän tossa ole mitään järkeä?
Ei tuossa kyl ole hirveenä järkeä vaihat rautaa marginaalisesti parempaan ja maksat +1000 euroa. Laita joku 1080TI samalla rahalla ja huomaat isomman eron ku tuolla päivityksellä.
En kyllä itse näe järkeä vaihtaa, osta tuolla rahalla vaikka juuri mainittu gtx 1080ti (ja ehkä virtalähde samalla).
Silmäkarkkia? Kasaile custom looppi.