Parasta on tämä "salassa tilaaminen ja asentaminen" emännältä.
Tullut taas tilattua 1500e eestä rautaa viimesen 2 kk aikana. Pakettia puskee ikkunoista ja ovista.
Emännän kommentit ovat parhaita:
"mitä sä taas kannat pahvilaatikoissa sisälle?"
"työn puolesta tuli uudet turvakengät ja kypärä"
"tarviiko noita laatikoita tuoda aina kotia asti, kun meiän komero on jo täynnä noita muutenkin?"
"Nää lähtee huomenna postiin kun alan purkamaan tietokonetta"
"Miks ihmeessä sä aina säädät sen koneen kanssa, etkai ostanu jotain uutta???!!!"
"En mä mitää ostanu, vaihdan noita vanhoja osia ja myyn nää uudemmat pois ku ei tarvi -> saan rahaa nyt ku myyn hyvällä hinnalla ja voidaa lähteä vaikka viikonlopuks kylpylään
"
-> vanha rauta irti koneesta ja ostajille postitse eteenpäin"
-> uuden raudan asennus kun muija on töissä tai nukkumassa"
Mutta auta armias se hetki kun ollaan mun ns. "miesluolassa" katsomassa vaikka jotakin leffaa.
"Eikös tuo sinun laatikko (muija puhuu kotelosta) ollut ennen valkoinen ja paljon pienempi?"
"Mitä sä oikein horiset, täähän on ollut musta jo varmaan 6kk, joskus aikoinaan hommasin tän lootan"
Sit muija alkaa ettimään leffaa mun koneella
"miten tää sun näppis on näin outo, eiks se ollut viime kerralla paljon isompi"
-> päivitin näppiksen siihen k65 corsairin mininäppikseen
"joo siinä vanhassa näppiksessä oli ominaisuus että sai ne numeronapit kokonaan irti tosta oikeelta"
"aa mä jo aattelin että oot taas alkanu tilaamaan jotain turhuuksia ja pistät taas kaikki rahas tietokoneeseen"
toistaiseksi selvillä vesillä, mutta auta armias kun se tajuaa jossakin vaiheessa, ni saan asua autotallissa moottoripyörän talvisäilytyssuojuksen alla pitkään