Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo oikea yläkulma ei näy?Onkohan sivustolla käynnissä jokin päivitys kun itselle ei ainakaan näy mitään haku toimintoa puhelin näkymässä? Testattu Chromella ja Operalla.
Tuo oikea yläkulma ei näy?
Itellekin tulee joskus tuota lataus ongelmaa ihan tietokoneella Firefoxilla kun olen lähettämässä viestiä. Se viesti on todellisuudessa aina lähtenyt, mutta tämä käyttöliittymä ei saa kuittausta siittä, tai jotain. Siihen on auttanut kun se lataus logo pyörii, niin kun päivittää sivun, niin näkyy se lähetetty viestikin ja toiminta palautuu normaaliksi. Voisit kokeilla sitä sivun päivittämistä, jos se saisi haun suoritettua.Jostain syystä sivuston haku ei minulla ainakaan usein toimi puhelimella selain chrome. Jää vain lataamaan, mutta mitään ei tapahdu.
Ei tietoa onko tietokoneella samaa ongelmaa vai onko tämä pelkästään minulla.
Kannattaa ihan laittaa hakuun "io tech sinun asia".Jostain syystä sivuston haku ei minulla ainakaan usein toimi puhelimella selain chrome. Jää vain lataamaan, mutta mitään ei tapahdu.
Ei tietoa onko tietokoneella samaa ongelmaa vai onko tämä pelkästään minulla.
Viittaat nyt varmaan yleisiin hakukoneisiin (Google ja kumppanit), etkä foorumin sisäiseen hakuun?Kannattaa ihan laittaa hakuun "io tech sinun asia".
Toimii yleensä
Tarkoitan että foorumin sisäisesti.Kannattaa ihan laittaa hakuun "io tech sinun asia".
Toimii yleensä
Kokeilitko tuota mun vinkkiä?Tarkoitan että foorumin sisäisesti.
Esim jos kirjoitan emolevy hakuun niin haku vaan jää lataamaan eikä mitään tapahdu.
Nyt vasta huomasin tuon. Viestit kanssa mulla tekee tuota, mut sitten päivittää sivun niin viesti onkin lähtenyt foorumille.Kokeilitko tuota mun vinkkiä?
Testasin nyt omalla OnePlus 7:lla, jossa on Android 12 ja Chrome 131.0.6778.260 ja siinä ainakin toimii sen mitä pikaisesti testasin.Nyt vasta huomasin tuon. Viestit kanssa mulla tekee tuota, mut sitten päivittää sivun niin viesti onkin lähtenyt foorumille.
Sen sijaan hakukoneessa tämä kikka ei toimi.
Ei oo mitään tuollaisia käytössä.Testasin nyt omalla OnePlus 7:lla, jossa on Android 12 ja Chrome 131.0.6778.260 ja siinä ainakin toimii sen mitä pikaisesti testasin.
Eihän sulla oo mitään VPN:nää, tai jotain mainosfilttereitä välissä, jotka mahdollisesti vois aiheuttaa tuollaista?