Raportoi jos sivusto/foorumi hidastelee

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Pientä hidastelua näkyy sivujen latauksessa.

Edit. Näytttäisi hävinneen tuo pieni hidastelu

Onkohan sivustolla käynnissä jokin päivitys kun itselle ei ainakaan näy mitään haku toimintoa puhelin näkymässä? Testattu Chromella ja Operalla.

Onkohan sivustolla käynnissä jokin päivitys kun itselle ei ainakaan näy mitään haku toimintoa puhelin näkymässä? Testattu Chromella ja Operalla.
Tuo oikea yläkulma ei näy?
1732222992214.png

Tätä tulee koko ajan.

503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.

En ole tätä ketkua sen enempää lueskellut mutta huomasin että puhelimella ajoittain pirun hitaasti toimii techin sivut Firefoxilla ja en tiedä oliko sattumaa kun vaihdoin chromeen niin sulavasti toimii heti eikä ihme jumittelua ole. Ja en siis halua chromea käyttää..
.

Jostain syystä sivuston haku ei minulla ainakaan usein toimi puhelimella selain chrome. Jää vain lataamaan, mutta mitään ei tapahdu.
Ei tietoa onko tietokoneella samaa ongelmaa vai onko tämä pelkästään minulla.

Jostain syystä sivuston haku ei minulla ainakaan usein toimi puhelimella selain chrome. Jää vain lataamaan, mutta mitään ei tapahdu.
Ei tietoa onko tietokoneella samaa ongelmaa vai onko tämä pelkästään minulla.
Itellekin tulee joskus tuota lataus ongelmaa ihan tietokoneella Firefoxilla kun olen lähettämässä viestiä. Se viesti on todellisuudessa aina lähtenyt, mutta tämä käyttöliittymä ei saa kuittausta siittä, tai jotain. Siihen on auttanut kun se lataus logo pyörii, niin kun päivittää sivun, niin näkyy se lähetetty viestikin ja toiminta palautuu normaaliksi. Voisit kokeilla sitä sivun päivittämistä, jos se saisi haun suoritettua.

Nyt vasta huomasin tuon. Viestit kanssa mulla tekee tuota, mut sitten päivittää sivun niin viesti onkin lähtenyt foorumille.
Sen sijaan hakukoneessa tämä kikka ei toimi.
Testasin nyt omalla OnePlus 7:lla, jossa on Android 12 ja Chrome 131.0.6778.260 ja siinä ainakin toimii sen mitä pikaisesti testasin.

Eihän sulla oo mitään VPN:nää, tai jotain mainosfilttereitä välissä, jotka mahdollisesti vois aiheuttaa tuollaista?

Testasin nyt omalla OnePlus 7:lla, jossa on Android 12 ja Chrome 131.0.6778.260 ja siinä ainakin toimii sen mitä pikaisesti testasin.

Eihän sulla oo mitään VPN:nää, tai jotain mainosfilttereitä välissä, jotka mahdollisesti vois aiheuttaa tuollaista?
Ei oo mitään tuollaisia käytössä.
Mulla tuo hakukone ehkä toimii 50/50% haku kerroista.

Statistiikka

Viestiketjuista
264 554
Jäsenet
75 466
Uusin jäsen
zzxxaa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom