Viime aikoina?Oon muutaman kerran tilannut, kaikki tullu suoraan jäämättä tulliin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viime aikoina?Oon muutaman kerran tilannut, kaikki tullu suoraan jäämättä tulliin.
Ei viimeaikoina, onkos tuolla joku muuttunut vai miksi kysyt?Viime aikoina?
Ainakin FB:n kelloryhmien mukaan CW:n paketit tulee tullin kautta.Tulli on viime aikoina alkanut aktiivisesti kiinnittämään huomiota EU:n ulkopuolelta tilattuihin paketteihin. Sen takia halusinkin tietää, että onko CW:stä tilattaessa paketit jääneet tulliin.
Join The Smart Luxury Watch Revolution - Filippo Loreti
Onko kukaan lähtenyt tuohon mukaan? Omaan silmään vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta.
Latvialainen tjsp. firma, joka elvistelee tekoitalialaisella nimellä ja mainostaa Kiinassa kasattua rihkamaa luksuksena.Join The Smart Luxury Watch Revolution - Filippo Loreti
Onko kukaan lähtenyt tuohon mukaan? Omaan silmään vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta.
Join The Smart Luxury Watch Revolution - Filippo Loreti
Osta mieluummin Seiko.
Näin sivuhuomautuksena ne verot pitäisi maksaa vaikkei tavara jäisikään tulliin.Mun jomashop.com -tilaus jäi tulliin, joten ei muuta kuin netin kautta maksut. Tullin osuus näissä on mitätön, mutaa alv on sitten maksettava.
Kokemusta ei ole juuri kyseisestä mallista, mutta omani ei toimi talvikellona, virta loppuu aina kesken.Onko kokemuksia miten esimerkiksi G-Shock G-9300 akku kestää Suomessa talvella? Kyseessä on siis aurinkokennolla toimiva malli. Mahtaako tulla keskellä metsää ongelmia virran kanssa?
Kosketusnäyttö? Mitä tuohon saa näkymään? hyvännäköinen tiuku IMO!Ostin tissotin t-touchin, solar-version.
Kellonvaihto ollut pitkään mielessä, nyt lahjaostoksilla rupesi ehkä lapsettamaan mutta ostin ex-tempore tämmösen.
Kosketusnäyttö? Mitä tuohon saa näkymään? hyvännäköinen tiuku IMO!
Ikinä oo citizeneistä ollu oikein mitään mieltä, mutta tuo mustalla nahkarannekkeella näyttää kyllä hyvältä.Jotain tällaista?
Citizen Radio Controlled Musta/Teräs Ø43 mm CB0010-88E
Citizen Radio Controlled Musta/Nahka Ø43 mm CB0010-02E
Kätevinä ominaisuuksina:
Eco-Drive
ikuinen kalenteri
maailmanaika
kesä-/talviaika vaihto
ajan synkronointi
Tuollainen tuli tänään postin mukana... Casio F-91W eli se legendaarinen "terroristikello" Kokolailla läpällä tilattu mutta eiköhän tuota tule käytettyä, varsinkin tilanteissa jossa arvokkaampaa kelloa joutuisi varomaan kolhuilta yms.
Parit ensitunnelmaräpsyt:
Tälläinen Longines Conquest V.H.P ajaa tällä hetkellä ykköskellon virkaa meikäläisellä... Pitäisi olla tarkimpia, ilman ulkoisia apuja olevia kvartsikoneistollisia rannekelloja, +-5 sekuntia/vuosi käyntitarkkuudellaan
Aina tykännyt ite tosta musta oranssi kombosta, upean näkönen
Tuollainen tuli tänään postin mukana... Casio F-91W eli se legendaarinen "terroristikello" Kokolailla läpällä tilattu mutta eiköhän tuota tule käytettyä, varsinkin tilanteissa jossa arvokkaampaa kelloa joutuisi varomaan kolhuilta yms.
Parit ensitunnelmaräpsyt:
Olikos ritariässällä samanlainen kello sarjassa?
Mitäköhän tässä tulikaan tehtyä. Tulipa tilattua Seikon SBDX017:än elikkä tutummin Marine Master 300:en, kun se tuotannon loppuminen asetti liian suuren huolen niiden saatavuudesta tulevaisuudessa hyväkuntoisina käytettyinä järkevään hintaan.
Missäköhän käytetty Sumo rannekeineen kannattaisi nyt myydä?
Lindroosilla oli molemmat vitriinissä ja kun noita rinnakkain katselin niin olihan tuo krono nyt vaan aika paljon komeampi.Tuo Omppu on komea, vaikka itse valitsisin ilman chronographia. Sellaisesta kauppaa väänsinkin kumirannekkeella.
Täsmälleen tuollaisesta itse olin hieromassa kauppaa, mutta myyjä yritti vedättää hinnalla niin jäi kaupat tekemättä. Itse en yleisestikään oikein tykkään minkään kellon chronosta, koska pidän "selkeistä" tauluista. PO:n chrono on kyllä yksi hienoimmista, mutta silti suosin tuota selkeämpää taulua. Paljonko muuten irtosi kellosta alennusta? Joutuiko kovastikin tinkaamaan?Lindroosilla oli molemmat vitriinissä ja kun noita rinnakkain katselin niin olihan tuo krono nyt vaan aika paljon komeampi.
Mietin alkuun onko tuo jo liian paksu 24/7 käyttöön mutta ei ole kyllä menoa haitannut.
Jostain pitäisi hankkia vielä tuo kuminen ranneke. Vanhassa seamasterissa oli molemmat ja kyllä se kumiranneke on aika pop kun ui tai tekee mitä vaan liikkuvampaa.
On vaan aika jäätävissä hinnoissa nuo. Vanhan seamasterin kumiranneke oli 100€, tuo PO:n orkkisranneke on 700€ :/
Tämä ranneke siis hakusessa:
Ei voi laittaa ultraäänipesuriin. Laakereista lähtevät öljyt muille maille, joten ultraäänipesun jälkeen välitön huolto on edessä.Voiko automaatin laittaa ultraäänipesuriin vai ottaako vahinkoa?
Voiko automaatin laittaa ultraäänipesuriin vai ottaako vahinkoa?
Pitää laittaa harkintaan toi, on muuten makea! Nykyinen nahkaranneke on vaan niin mukava ettei raaski siitä luopua.Härkönen, nätti Seikon Alpinisti
Toimisi hienosti tälläsellä bondinatollakin, eikö?