Niin hienosti vaan suoraan kirjoitti että auttoi asiaa, vaikka olisi voittanut ilman niitäkin. En minä mitään negaa näe tuloksessa. Kaikkihan täällä oli mua lukuunottamatta dumaamassa ilman syytä Pajaria pelkän Monten perusteella. Nyt sitten ollaan kovaa muka kehumassa kun tulikin tulosta, minkä itse tiesin jo tuolloin Monten aikana kun kehoitin porukkaa laittamaan jäitä hattuun.
Millon sä lopetat ton tauottoman muiden keskustelijoiden kritisoimisen ja niistä jauhamisen? Aivan hemmetin raastavaa lukea joka ralliketjusta kun sä vingut ja itket siitä mitä joku muu on kirjoittanut. Koita nyt oikeasti keksiä itelles joku järkevämpi harrastus.
Täällä oli joo jotain aika negatiivisia kommentteja Pajarista, mutta suurin osa mun mielestä toivonut että Pajari löytää henkisesti sen taisteluvimman, itseluottamuksen ja saa paketin kasaan. Tätä on todellakin odotettu, ja ihan hiton hienoa että nyt näytti hyvältä ihan koko rallin läpi. Toivottavasti jatkaa samalla linjalla.
Lappi veteli pirun hyvin, varmaan niin hyvin kuin tuolla autollla voi, harmillisesti joutui päästäämään Fourmauxin ohi lopussa mutta teki duuninsa. Oli hauska seurata Mälkösen riemua ja kommentteja aina pätkän lopussa, ilmiselvästi nautti hommasta.
Mä ihan odotin että Takamoto olisi lähtenyt yliyrittämään kun oli niin tiukka vääntö Evansin kanssa, mutta taitaa olla Takakin oppinut jotain ja nyt ajoi aika hyvin virheittä sinne minne vauhti riitti, eikä koittanut repiä itsestään jotain mitä ei ole mahdollista saada irti.
Evansin virheettömyys alkaa käydä jo vähän ärsyttäväksikin, on kyllä hämmentävän tasainen ukko rallista toiseen.
Oli hetkittäin vähän tylsäkin seurattava tämä ralli, ne kaikkein kiihkeimmät skabailut vähän jäi kun ei niin sekuntipeliä ollut juuri missään kohdassa kuin ihan hetkittäin. Se mitä vähän epäilinkin kävi tuon Huyndain ja Toyotan kanssa, että jälkimmäinen vaan kasvattaa etumatkaansa. Sinänsä harmi, mutta on se kyllä todella mielenkiintoista seurata tiimien sisäisiä kamppailujakin. Mulla on kutina että ainakin Neuvillen pata menee jossain kohtaa jumiin oikein todella, kun Toyota menee menojaan ja Fourmaux saattaa napata koko kauden mittapuullakin sen ykkösen paikan.
Armstrong vaikuttaa kaverilta joka saattaa muullakin kuin rahalla saada itselleen tallipaikan ensi kaudeksi, paransi kokoajan viikonlopun edetessä.
Munsteria oli hauska kuunnella kommentaattori ja haastatteluhommissa. Olisko tässä seuraava urasiirto hänelle?