Rallin MM-sarja Kausi 2025

Sardinian MM-rallin ohjelma 2025:

Torstai 5.6.​

14.01Testierikoiskoe, Olbia Cabu Abbas (2,19 km)

Perjantai 6.6.​

10.01EK1 Arzachena 1 (13,97 km)
11.16EK2 Telti - Calangianus - Berchidda 1 (18,43 km)
12.31EK3 Sa Conchedda 1 (27,95 km)
15.05Huolto A, Olbia (40 min)
16.31EK4 Arzachena 2 (13,97 km)
17.46EK5 Telti - Calangianus - Berchidda 2 (18,43 km)
19.01EK6 Sa Conchedda 2 (27,95 km)
21.05Huolto B, Olbia (45 min)

Lauantai 7.6.​

10.05EK7 Coiluna - Loelle 1 (21,18 km)
11.16EK8 Lerno - Su Filigosu 1 (24,34 km)
12.31EK9 Tula - Erula 1 (15,28 km)
14.20Huolto C, Olbia (40 min)
16.05EK10 Coiluna - Loelle 2 (21,18 km)
17.16EK11 Lerno - Su Filigosu 2 (24,34 km)
18.31EK12 Tula - Erula 2 (15,28 km)
20.10Huolto D, Olbia (45 min)

Sunnuntai 8.6.​

8.25EK13 San Giacomo - Plebi 1 (25,19 km)
9.35EK14 Porto San Paolo 1 (13,70 km)
11.50EK15 San Giacomo - Plebi 2 (25,19 km)
13.30Huolto E, Olbia (15 min)
14.15EK16 Porto San Paolo 2, Power Stage (13,70 km)
 
Sesks nutullaan viinitarhassa. Korhonen rikkonut takaripustuksen total. Keskeytystä keskeytystä. Kaikki Ford:t pelistä pois, toistaiseksi. Munster EHKÄ pystyy jatkamaan.



FORD.jpg


KORHONEN.jpg
SESKS.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Nyt jos/kun ottaa RallyTV:n kuukaudeksi, niin kerkeää 4 rallia pällistelemään, 2 WRC kisaa ja 2 ERC kisaa.

 
Sami on kyl vähä pettymys.. toki on Rovanperän eellä, mut iha hemmetin hyvällä lähtöpaikalla. Esim. tässäki kisassa Rovanperä vetää Evansia iha päihin heti seuraavana auraajana, mut silti jää kärkikuskeille iha hemmetisti. Paitsi nyt, ku veetää samoja pätkiä uusiksi.
 
Sami on kyl vähä pettymys.. toki on Rovanperän eellä, mut iha hemmetin hyvällä lähtöpaikalla. Esim. tässäki kisassa Rovanperä vetää Evansia iha päihin heti seuraavana auraajana, mut silti jää kärkikuskeille iha hemmetisti. Paitsi nyt, ku veetää samoja pätkiä uusiksi.
Minun mielestäni taas ei,on kuitenkin paljon vähemmän kokemusta tästä rallista kuin muilla,ajaa viisaasti kun taas moni muu on sortunut virheisiin.
 
Sami on kyl vähä pettymys.. toki on Rovanperän eellä, mut iha hemmetin hyvällä lähtöpaikalla. Esim. tässäki kisassa Rovanperä vetää Evansia iha päihin heti seuraavana auraajana, mut silti jää kärkikuskeille iha hemmetisti. Paitsi nyt, ku veetää samoja pätkiä uusiksi.
120 ek-kilometriä ja keulasta 16s. Tästäkin yhdellä EK:lla tuli 12s. Nyt ollaan siellä missä Pajarin pitää olla.
 
120 ek-kilometriä ja keulasta 16s. Tästäkin yhdellä EK:lla tuli 12s. Nyt ollaan siellä missä Pajarin pitää olla.
Nojoo. Emmie tarkottanu, että huonosti ois vetäny. Iha pirusti paremmin, ku Taka nyt. Odotin vaa enemmän. Rovanperä kuite suhkoht paskalta paikalta iha peesissä. No jospa sit Viro/Suomi ois ralleja, jossa ois muutaki ku ok.
 
Nojoo. Emmie tarkottanu, että huonosti ois vetäny. Iha pirusti paremmin, ku Taka nyt. Odotin vaa enemmän. Rovanperä kuite suhkoht paskalta paikalta iha peesissä. No jospa sit Viro/Suomi ois ralleja, jossa ois muutaki ku ok.
Pajarin duuni tällä kaudella on saada varmuutta ja kilometrejä tuolla autolla. Ensi vuonna sitten otetaan ne kymmenykset kilometreiltä pois.

Näin Rovanperäkin teki aikoinaan kun tuli rally1:n
 
Nojoo. Emmie tarkottanu, että huonosti ois vetäny. Iha pirusti paremmin, ku Taka nyt. Odotin vaa enemmän. Rovanperä kuite suhkoht paskalta paikalta iha peesissä. No jospa sit Viro/Suomi ois ralleja, jossa ois muutaki ku ok.
Pajari ajaa ekaa kautta Rally1 autolla ja toinen on kaksinkertainen maailmanmestari, niin kai sen pitää jossakin näkyäkin ainakin tässä vaiheessa.
 
Tähän vielä päälle kartturin vaihdos niin tämä vuosi oletettavasti menee rutiineja luodessa molemmille.
No vanha tuttu kaveri siinä hanttarina istuu ja herralla on kuitenki aika paljon pääluokasta kokemusta.
Totta, mut pitäis sitä vauhtii ruveta jo löytyyn. No ehkä se sieltä vielä..
J-M on sanonut että ei tältä kaudelta odoteta edes vauhtia vaan ainoastaan opettelua ja nyt on vaan parempi että hakee varmuutta ajamiseen
 
Jännä kun missään Ogierista puhuttaessa ei mainita sitä että se neppailee alkukaudesta kisoja. Tällöin hän pääsee lähtemään parhailta paikoilta kisoihin jossa on eniten aurattavaa.
 
Ogieria kiinnostaa vaan kerätä lisää voittoja. Valitsee ne kisat joissa on helpoiten saavutettavissa. Ihan järkevää.
 
Kyl minä Ogierina pohtisin loppukauden ajamista täysin, jos pokaa pisteet tästä kisasta.. pistetilanne ennen sunnuntaita:
Näyttökuva 2025-06-07 kello 20.53.01.png
Kyllähän se jo viime vuonna lähti metsästämään maailmanmestaruutta, mutta alkoi hänelläkin tulla virheitä kun lähtöpaikka ei ollut enää hyvä ja piti tosissaan puristaa.
 
Hauskaa että käytännössä Ogier ajoi viime kaudella lähes täyden sarjan (miinus kaksi kisaa ja puolan nuotitus kolari).

Sitten kun ilmoitti jyskälän jälkeen että tavoittelee mestaruutta niin kolme kisa vihkoon.
 
Pajarin duuni tällä kaudella on saada varmuutta ja kilometrejä tuolla autolla. Ensi vuonna sitten otetaan ne kymmenykset kilometreiltä pois.

Näin Rovanperäkin teki aikoinaan kun tuli rally1:n
Satunnaiset nettikommentit, välillä pitäisi ottaa vauhtia, ja toisessa hetkessä pitäisi ottaa varmemmin.

Median kommenttaattorit, ja haastattelut viestineet että tämäkausi ei ole tulos(sijoitus/piste)tavoitteellinen, vaan kuten kirjoitit, sisäänajoa.

Näkyykö sitten siinä että eri kisasassa ja jopa eri erikoiskokeilla on eri ohjelma/tavoite. Voiko tänävuonna jatkaa seuraavana päivänä jos on keskeyttänyt ? Miettien sitä että jos ekapäivä, toinenkin mennään enemmän varmemmin, ja siitä loppukisasta enemmänkin niitä rajoja hakien, johon taasen kuuluu rajojen ylitys.

Ja miten nuotitus käytännössä, maalikkona ajatellen sitä analysoidaan sitten suorituksen jälkeen, jos ajossa ilmenee heikkouksia, niin niillä mennään loppuun.
 
Satunnaiset nettikommentit, välillä pitäisi ottaa vauhtia, ja toisessa hetkessä pitäisi ottaa varmemmin.

Median kommenttaattorit, ja haastattelut viestineet että tämäkausi ei ole tulos(sijoitus/piste)tavoitteellinen, vaan kuten kirjoitit, sisäänajoa.

Näkyykö sitten siinä että eri kisasassa ja jopa eri erikoiskokeilla on eri ohjelma/tavoite. Voiko tänävuonna jatkaa seuraavana päivänä jos on keskeyttänyt ? Miettien sitä että jos ekapäivä, toinenkin mennään enemmän varmemmin, ja siitä loppukisasta enemmänkin niitä rajoja hakien, johon taasen kuuluu rajojen ylitys.

Ja miten nuotitus käytännössä, maalikkona ajatellen sitä analysoidaan sitten suorituksen jälkeen, jos ajossa ilmenee heikkouksia, niin niillä mennään loppuun.
Lisäksi Salmisen ottaminen kartturiksi tukee sitä että kausi ajetaan koulutuksena.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
279 524
Viestejä
4 808 183
Jäsenet
77 943
Uusin jäsen
jumbo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom