Rallin MM-sarja Kausi 2025

Kalle on ollut oikeastaan koko tauvon jälkeen ihan paska ja jos kattoo nyt että oliver vetää kylmiltään pohjia, aika saatanan heikkoa tekemistä ja sen takia Eläkeläinen on vetänyt poikia pataan. Nyt tuli pienempi solberg näyttämään pojille että missä se taso on!
 
Iskä solbergin ei tarvi heilutella yhtään mitään jos oliver poika tepasee tästä ylivoimaisen voiton. Porukka on jonossa sen jälkeen
 
Jos mennään jokseenkin näillä tuloksilla maaliin (toivottavasti näin) niin Solberg on MM-sarjassa selvästi Pajarin edellä :smoke:

Mestaruus näyttäisi menevän Tänakille ellei Ogier vedä täyttä kautta Suomesta eteenpäin (voi toki silloinkin mennä). Siinä mielessä ihan mielenkiintoinen tilanne Toyotan kannalta että kuinka paljon kiinnostaa voittaa mestaruus.
 
Taas Pajari sanoi että voisi tulla kovempaa. No aja kovempaa, mitä sä himmailet?

Pajari on ajanut terveisiä koko kauden ja nyt kun pitäisi ajaa kovempaa niin tuhnuksi jää.
 
Kalle on ollut oikeastaan koko tauvon jälkeen ihan paska ja jos kattoo nyt että oliver vetää kylmiltään pohjia, aika saatanan heikkoa tekemistä ja sen takia Eläkeläinen on vetänyt poikia pataan. Nyt tuli pienempi solberg näyttämään pojille että missä se taso on!
Hankook tuli ja teki renkaat betonista niin Pirelli miehet vähän sekasin ajotyylinsä kanssa.
 
Hankook tuli ja teki renkaat betonista niin Pirelli miehet vähän sekasin ajotyylinsä kanssa.
Meni ihan vituilleen Kallen sapattivuosi. Taitaa liika rata-ajo hävittää tatsin soralla ajamisesta. Tuntuu että luottamus täysin kateissa kun mennään liittämällä soran päällä. Jostain syystä ei saa käännettyä mutkiin,joutuu usein käyttämään kässäriä. Varmasti vaikutusta kun auto tehty Evanssin tyylille sopivaksi. Mutta kyllä sillä pystyy koviin suorituksiin myös Ogier ja Solberg. Kyllä ammattimiehen pitäisi puolessa vuodessa sopeutua renkaisiin.
 
Pahoittelut jos osittain väärä ketju, mutta toisaalta ajankohtainen ja liittyy vahvasti teemaan. Olen ensimmäistä kertaa menossa katsomaan livenä rallia ja muutama kyssäri, joihin yritin googlettaa vastauksia, mutta about parhaat vastaukset tulivat chatgpt:n avulla, joka taas ei suoraan vastannut kysymyksiin.

Millainen työmaa on, mikäli haluaa suurimman osan (realistisesti 3-4 ek:ta päivässä?) kokeista käydä ihmettelemässä, joutuuko omalla autolla kaahaamaan tuhatta ja sataa eri parkkipaikoille, jotta kerkiää mikäli pääluokan haluaa nähdä? Ovatko parkkialueet täysiä jo hyvissä ajoin, joten täytyykö niihin tulla tunteja aikaisemmin paikalle vai miten pysäköinti yleisesti sitten toimii? Sunnuntain Ouninpohjan voi viettää about samassa paikassa. Katsojan oppaasta toki tuli hyvin selväksi se, että sunnuntaina poistuessa voi olla aika infernaalinen ruuhka kyseessä, mutta tuolla ei ole väliä, lähinnä saapuminen ja etappien välillä liikkuminen ihmetyttää.

Saako reitin varrella sinänsä olla vapaasti lippusiiman takana, mikäli metsän läpi haluaa rymytä yms. Ymmärrän, ettei ulkokaarteessa kannata jokaisessa paikassa olla ja järki päässä.

Pahoittelut mikäli itsestäänselvyyksiä, mutta en vain saanut hirveän selkeitä vastauksia juurikin etappien väliseen liikkumiseen ja parkkipaikkojen tilanteisiin yleisesti.
 
Pahoittelut jos osittain väärä ketju, mutta toisaalta ajankohtainen ja liittyy vahvasti teemaan. Olen ensimmäistä kertaa menossa katsomaan livenä rallia ja muutama kyssäri, joihin yritin googlettaa vastauksia, mutta about parhaat vastaukset tulivat chatgpt:n avulla, joka taas ei suoraan vastannut kysymyksiin.

Millainen työmaa on, mikäli haluaa suurimman osan (realistisesti 3-4 ek:ta päivässä?) kokeista käydä ihmettelemässä, joutuuko omalla autolla kaahaamaan tuhatta ja sataa eri parkkipaikoille, jotta kerkiää mikäli pääluokan haluaa nähdä? Ovatko parkkialueet täysiä jo hyvissä ajoin, joten täytyykö niihin tulla tunteja aikaisemmin paikalle vai miten pysäköinti yleisesti sitten toimii? Sunnuntain Ouninpohjan voi viettää about samassa paikassa. Katsojan oppaasta toki tuli hyvin selväksi se, että sunnuntaina poistuessa voi olla aika infernaalinen ruuhka kyseessä, mutta tuolla ei ole väliä, lähinnä saapuminen ja etappien välillä liikkuminen ihmetyttää.

Saako reitin varrella sinänsä olla vapaasti lippusiiman takana, mikäli metsän läpi haluaa rymytä yms. Ymmärrän, ettei ulkokaarteessa kannata jokaisessa paikassa olla ja järki päässä.

Pahoittelut mikäli itsestäänselvyyksiä, mutta en vain saanut hirveän selkeitä vastauksia juurikin etappien väliseen liikkumiseen ja parkkipaikkojen tilanteisiin yleisesti.
Ei kannata varsinkaan autolla yrittää useampaa ek:ta päivällä käydä katsomassa ruuhkat on kovat parkkipaikoilta saattaa olla useampi kilometri katsomopaikalle mistä näkee jotain.

Melkein missä tahansa voit olla katsomassa mutta kyllä ralliihmiset ne hyvät paikat on usein täyttänyt.

Ouninpohjaan kannattaa todennäköisesti lähteä jo ennen kukonlaulua jos haluaa paikan valita. Itsekkin varmaan ouninpohjan menen katsomaan ja mikäli menen niin edellisenä iltana jo retkiksellä paikoille ja aamulla aikaisin ek:n varteen.
 
Eikös tuo Solbergin auto ole se millä Ogier yleensä ajaa? Oisko nyt kuitenkin niin että yksi auto on muita parempi syystä tai toisesta, muuten kyllä hämää tämä meno todella paljon, että yksi tulee suoraan ulkopuolelta ja ajelee heti paljon kovempaa ku kukaan kokeneempi toyotakuski…
 
Eikös tuo Solbergin auto ole se millä Ogier yleensä ajaa? Oisko nyt kuitenkin niin että yksi auto on muita parempi syystä tai toisesta, muuten kyllä hämää tämä meno todella paljon, että yksi tulee suoraan ulkopuolelta ja ajelee heti paljon kovempaa ku kukaan kokeneempi toyotakuski…
No eihän se kovin ulkopuolelta ole vaan tehnyt sillä mopoautolla kovaa duunia monta vuotta ja nyt sitten pääsee kerrankin ajamaan kovaa. Hehkutus on Solbergillä ollut melkoista siitä että miten loistava auto on. Eiköhän se saman tasoinen ole kuin Kallellakin.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
282 497
Viestejä
4 854 776
Jäsenet
78 405
Uusin jäsen
VEENIXY

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom