Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itellä ei toistaiseks ollu mitään jumia. Miks lykkää jos aikoo joka tapauksessa ostaa tän? Kinguin myy tätä 36€ joka ei ole paljoo, ite ostin kyl suoraan deluxen steamiin.Itse taidan jättää pelin vielä ainakin hetkeksi hyllylle. Lykkäsivät denuvon tuohon vain hieman ennen julkasua. Itse hieman innostuin tuosta kun jotku sitä vertaili madmax peliin, jossa myös oli ja on edelleen tuo denuvo joka paikka paikoin jumitti peliä ikävästi muutoin oli kiva peli kyllä :/
Eikö sieltä löydy muuta pyssykkää ku nuo geneeriset punapisterrynkky ja pistooli. Aika tylsältä näyttää perus borderlandsiin verrattuna jossa kuitenki löytyy jos jonkinmoista vimpainta. Doomissakin oli erilaisia aseita ihan käytettäväksi asti.
Avalanche Studioitten Apex enginellä tehty. Kyllä tuolla kasvit liehuu tuulessa, vesi roiskuu, varjot elää omaa elämää ja päivä ja yö vaihtuu syklissä ja löytyy tehosteita kuten savuefektit ym pientä. Ei noi kivet pahemmin tuolla heilu tuolla alkupäässä eikä itseäni tämä puoli ole hirveämmin häirinnyt. Maisemat vilisee ohi kun huristaa ajoneuvolla seuraavaan lahtauspaikkaan ja sitten ruutu täyttyy taas pieneksi hetkeksi äksönillä.Tää vissiin pyörii Avalanchen enginellä eikä idTechillä? Ite olin koko ajan siinä uskossa, että tää olis tehty idTech6:lla. Varsinkin minimaalinen destruction vs JC pelit ja Vulkan tuki vahvisti omalla kohdalla tota iDTech harhaa.
Ihmetyttää kyllä tuo ympäristön staattisuus JC peleihin verrattuna kun sama engine kuitenkin käytössä...
Vaihdellu pädin ja hiiri+näppiksen välillä että kumpi kivempi ja hakenu sopivaa nappikonfiguraatiota kun tuolla on 4 skilliä ja ulti, ajoneuvot ja niitten omat toiminnot, 8 asetta, melee, kranaatit/bumerangit ja niiden vaihtamiseen tarkoitettu nappi, niin päädyin lopulta hiiri-näppikseen ja käyttämään vastaavaa näppäinasettelua mitä käytän Warframessa.
Vielä ei tule selkärangasta noi tarvittavat liikkeet ja toiminnot, mutta tarkoittaa vaan että tarvii lisää tunteja ja totuttelua. Eli nyt on asekiekko käytössä ja skillit tulee 1-5 napeista. Toki tässä voisi hyödyntää F1-F5 namiskoja (ja heittää asekiekon roskiin), mutten ole F-namiskoihin tottunut.
Dash ja Rush -nappien asettelu tuotti mulle eniten ongelmia. Normisti (tai mihin oon tottunut) tuplanäpäytys WASD:llä tekee Dashin ja shift (tai tuplanäpäytys shiftiä) sit Rushaa, mut nuokin on Rage2:ssa ns. laitettu erikseen omiksi nappuloiksi: yhdestä napista dashaat, yhestä juokset, yhdestä rushaat. Eli toistamiseen: mun päädyssä vaatii totuttelua ja pelitunteja.
Just ton takia alko Shadow Warrior 2 maistumaan puulta.. kaikkia supervoimia ja muita on niin helvetisti että niistä varmaan tulee käytettyä kolmasosaa. Ja vielä kun on niin nopeatempoinen peli niin tuskaista yrittää muistaa kaikki napit..Tämä on myös minulle nykypeleissä "ongelma", että hahmoilla tuntuu aina olevan näitä supervoimia yms. ja nappeja on sitten miljoona mitä painella kesken pelin. Monesti pädillä pelaaminen toimii siksi paremmin, koska nämä erikoiskyvyt on selkeästi sunniteltu pädillä käytettäväksi ja pädillä toiminnot tapahtuvatkin varsin luontevasti. Näppäimistöllä sormet krampissa yrität hädissään sohia nappeja mistä saa mitäkin käyttöön ja yleensä et osu siihen mihin oli tarkoitus. Pädillä taas ei haluaisi siksi pelata kun hiirellä on niin nannaa ampua.
Ei minun ukon tarvitse osata kuin hypätä, diavata, heittää kranu, ladata ase ja lyödä puukolla ampumisen ja juoksemisen lisäksi.
Just ton takia alko Shadow Warrior 2 maistumaan puulta.. kaikkia supervoimia ja muita on niin helvetisti että niistä varmaan tulee käytettyä kolmasosaa. Ja vielä kun on niin nopeatempoinen peli niin tuskaista yrittää muistaa kaikki napit..
Samaa mieltä.Kyllä modernin peukalonappi hiiren kanssa pärjää oikein mainiosti, vaikka useampiakin kykyjä olisi käytettävissä. Peukalonappeihin 2 ja sitten esim q ja e vielä 2 lisää. Ei oo ollu mitään ongelmaa.
Tästä tulikin mieleen, miks ei ole fikkaria ragessa? Jotkut paikat on aivan liian pimeet.Hiiren peukalonapit on AINA varattu reloadille ja taskulampulle (jos sellainen on)
Kyllä modernin peukalonappi hiiren kanssa pärjää oikein mainiosti, vaikka useampiakin kykyjä olisi käytettävissä. Peukalonappeihin 2 ja sitten esim q ja e vielä 2 lisää. Ei oo ollu mitään ongelmaa.
Mulla taas päinvastoin. Mulla on mahdollisimman paljon toimintoja hiiressä ni voi vähän jakaa nappeja niin että kaikki ei ole vasemman käden alla. Just reload, granaatti, fikkari, fire mode, kiikarit ja sen semmosta on hiiressä ku muuten on vasemman käden sormet ihan solmussa ja oikealla kädellä ei ole kuin kaksi nappiaNäimpä,
Kyllähän mahdollisuuksia toimintojen bindaamiseen on olemassa, mutta ongelmana on oma rajoittenuus
Mulla on G502 - hiiri ja ainoa nappi mitä käytän (normaalien lisäksi) on se sivussa oleva DPI - säädin jota naputtelen stressileluna kesken pelaamisen
Mulla taas päinvastoin. Mulla on mahdollisimman paljon toimintoja hiiressä ni voi vähän jakaa nappeja niin että kaikki ei ole vasemman käden alla. Just reload, granaatti, fikkari, fire mode, kiikarit ja sen semmosta on hiiressä ku muuten on vasemman käden sormet ihan solmussa ja oikealla kädellä ei ole kuin kaksi nappia
Just kattelin aiheeseen liittyvää juttua PC Gamerilta ja olin postaamassa, mutta ehdit ensinIlmeisesti Denuvo on käytössä ainoastaan Steam versiossa.
RAGE 2’s Bethesda Store version does not use the Denuvo anti-tamper tech, has been cracked | DSOGaming | The Dark Side Of Gaming
Joo, tää on sikäli mielenkiintonen keissi et tais olla oma lusikka osittain koko sopassa mukana. Sain ite pelin ilmaseks vastineeks siitä, että kirjottelisin vähän PC porttauksen ominaisuuksista ja puutoksista. Kyseessä kuitenkin AAA-julkasu niin siinä oli pari muutakin jantteria syynäämässä samanaikasesti, ja yks niistä huomas ton jäätävän kokoeron Steamin ja Bethesdan .exen välillä. Teki omat testinsä ja tuli siihen tulokseen ettei Bethesdalla ollu Denuvoa, pystyttiin omilla versioilla todentamaan se, ettei siinä tosiaankaan ollut Denuvosta jälkeäkään siinä Bethesdan versiossa.Ilmeisesti Denuvo on käytössä ainoastaan Steam versiossa.
RAGE 2’s Bethesda Store version does not use the Denuvo anti-tamper tech, has been cracked | DSOGaming | The Dark Side Of Gaming
No ihan ensimmäisenä tästä tulisi mieleen että jos asentaa Steam version, ja vain korvaa sen exen Bethesdan versiolla, toimiiko ?Joo, tää on sikäli mielenkiintonen keissi et tais olla oma lusikka osittain koko sopassa mukana. Sain ite pelin ilmaseks vastineeks siitä, että kirjottelisin vähän PC porttauksen ominaisuuksista ja puutoksista. Kyseessä kuitenkin AAA-julkasu niin siinä oli pari muutakin jantteria syynäämässä samanaikasesti, ja yks niistä huomas ton jäätävän kokoeron Steamin ja Bethesdan .exen välillä. Teki omat testinsä ja tuli siihen tulokseen ettei Bethesdalla ollu Denuvoa, pystyttiin omilla versioilla todentamaan se, ettei siinä tosiaankaan ollut Denuvosta jälkeäkään siinä Bethesdan versiossa.
Sama jantteri sit kirjotti asiasta julkisesti tuonne PCGW:n artikkeliin ja siinähän oli lopputulemana sit se, että tää tieto copypastettiin vähän hämäremmille sivuille ja parin tunnin päästä piraatitkin pääs pelaamaan peliä. Hupsista.
Tässähän olis sitten mahdollista testata Denuvon suorituskykyvaikutusta. Devil May Cry 5:ssä Denuvo heikensi lievästi ruudunpäivitystä Digital Foundryn mukaan.
edit: joku jo testannutkin:
tl;dw fps sama, mutta pelin käynnistys kestää +40sec pidempään steam/denuvo versiolla.
Ite ostin ihan suosiosta Bethesdan launcheriin, kun toi vaatii joka tapauksessa ton "kolmannen osapuolen käyttäjätilin". Mulla oli kyllä karmaisevat kokemukset The Division pelistä, jossa Ubisofin tili piti linkittää Steamiin. Voi toimia nykysin suoraviivaisemmin, jouhevammin ja helpommin - ei harmainta aavistustakaan. Mut päätin skipata tuon ja nyt ei ole tota Steamia tossa välissä -- edelliseen ubisoft sekoiluun (tai sekoiluuni) viitaten.
En tähän osaa sanoa oikeestaan mitään kun en ite pääse testaamaan. Tossa Bethesdan version exessä on kuitenkin jonkinasteinen DRM joka haluais sitä että sulla on se Bethesda Launcher taustalla auki, ainakin se ilmoittaa ettei saa yhteyttä nettiin ellei sulla ole sitä auki. Se tosin ilmottaa siitä vasta päävalikossa, ja peliä pääsee tietääkseni jokatapauksessa pelaamaan ilmankin sitä. Peli tosin vaatii vähintään yhden käynnistyksen sen Bethesda Launcherin kanssa jotta se "aktivoi" ittensä, sen jälkeen voi pelata ilmankin, vaikkakin peli sit pyörii offline tilassa. Se on sit mulla täysin pimennossa mitä steam versio tuumaa jos sen exen korvaa sillä denuvottomalla versiolla, steamin ja bethesdan välillä on eroa vaan yhdessä tiedostossa (vulkan shader) exen lisäks, plus steamversiossa sitten tietty se steamapi.dll mukana. Oma veikkaus on et se heittää sen virheilmotuksen päävalikossa, eikä peli sitten oo yhteydessä nettiin. Jotain challengeja tjsp sillä verkkoyhteydellä sitten saa, veikkaisin kanssa et mahdolliset DLC:t jää avaamatta, sillä steamversiokin vaatii Bethesdan tilille sisäänkirjautumista jotta ne aukeaa, vaikka omistaisitkin ne. Eihän kokeilemalla kuitenkaan mitään häviä?No ihan ensimmäisenä tästä tulisi mieleen että jos asentaa Steam version, ja vain korvaa sen exen Bethesdan versiolla, toimiiko ?
Tää on harhaanjohtava, ainakin osittain. Steamversio ei vaadi tota Bethesdan softaa, eikä oikeastaan sitä Bethesdan tiliäkään. Ongelmaks tosin muodostuu se, että mitä oon ite kuullu niin ennakkotilaus DLC:t on lukittu ton kirjautumisen taake, eli sun on pakko kirjautua sille Bethesdan tilille sisään jos haluat saada ne ennakkotilaus/day1 setit käyttöön.No ois kyllä ollu aika tympeetä jos Steamin versiossa ois ollu huonompi suorituskyky Denuvon vuoksi
Ite ostin ihan suosiosta Bethesdan launcheriin, kun toi vaatii joka tapauksessa ton "kolmannen osapuolen käyttäjätilin". Mulla oli kyllä karmaisevat kokemukset The Division pelistä, jossa Ubisofin tili piti linkittää Steamiin. Voi toimia nykysin suoraviivaisemmin, jouhevammin ja helpommin - ei harmainta aavistustakaan. Mut päätin skipata tuon ja nyt ei ole tota Steamia tossa välissä -- edelliseen ubisoft sekoiluun (tai sekoiluuni) viitaten.
Ei ole kaatunut, mutta tehtävät on jääny jumiin. Kuten Eden Space Station jossa ovi ei auennut ECO-15:sta. Sama tapahtuu joissain satunnaisissa Arkeissa josta ei saa sitä tarvittavaa skilliä/itemiä. Ei auta muuta kuin ladata edellinen tallennuspiste ja toivoa josko se nyt lähtisi etenemään.Onko teillä kaatuillu paljon? Itellä jääny jumiin muutaman kerran, pitää kaataa peli ja alottaa uudestaan.
Kokeile päivittää tai jos on uusin niin toka vika versio, täällä ainakin toimii.Toimiiko teillä muuten afterburner/rivatuner osd tässä? itselläni ei
Toimiiko teillä muuten afterburner/rivatuner osd tässä? itselläni ei
Lähde (bethesdan foorumit)JLeavey // Community Manager sanoi:Hey all. Today we are releasing a new PC patch, we will be deploying a minor PC hotfix very shortly that will address the following issues:
- Enables Crash Reporter for error reporting
- Fixes occasional crash related to Scaleform
- Fixes occasional crash on startup
- Fixes issue where Bethesda.net users would always default to English
- Razer Chroma effects enabled by default
Päivityksellä on kyl huikee 12,7MB koko.No ihmettelinkin miksi pelin avaaminen kesti tavallista pidempään. Tuli päivitys.
Lähde (bethesdan foorumit)
Ei siinä Bethesdan versiossa koskaan ollukkaan Denuvoa. Nyt steamistakin otettiin pois, eli Steamista saa tällä hetkellä parhaimman version, Bethesdalta puuttuu kaikki achievementit yms ja overlayt.Steamissa päivitys poistaa Denuvo DRM
Sama varmaan bethesdalla.
Onneks nappasin steamin deluxen.Ei siinä Bethesdan versiossa koskaan ollukkaan Denuvoa. Nyt steamistakin otettiin pois, eli Steamista saa tällä hetkellä parhaimman version, Bethesdalta puuttuu kaikki achievementit yms ja overlayt.
Joko löysit BFG 9000 joka tulee Deluxen matkassa? Toimiiko se samaan tapaan mitä Doomissa että lennättää säikeitä pitkin pelikenttää sen keskuspallon lisäksi?Onneks nappasin steamin deluxen.