Rage 2

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dargol
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 949
Tulossa vuonna 2019. Trailerista tulee mieleen Doomin, Mad Maxin ja Bullet Stormin sekoitus - säestettynä Andrew W.K:n biisillä Party Till You Puke :D Ostoslistalle menee, sillä peliä tekee loistavan Mad Maxin kehittänyt Avalanche Studios :cool:

 
Ykkönen näytti aikoinaan niin tylsältä youtube-videon perusteella, etten pelannut.

Jos tulisi huomattavia vaikutteita Bullet Stormiin, niin ostan.
 
Näyttää avoimen maailman Doomilta ilman demoneita, joten en täysin lämpene tällekään. En väitä uusinta Doomia huonoksi, mutta jostain syystä en vain lämpene sille juurikaan.
 
Ykkönen oli todella tylsä ja ankea, en myöskään tykännyt yhtään Doomista :D Mutta Mad Max, aijai...
 
Jos en olisi säikeen tai videon otsikkoa nähnyt, olisin veikannut videota seuravaksi Borderlandsiksi.
 
Ykkönen oli tosiaan post apocalyptiseksi toimintapeliksi todella valju tunnelmaltaan, vaikka näennäisesti olikin monipuolinen. Kyllä sen mielellään pelasi läpi, mutta siihen se jäi. Edes jälkikäteen julkaistu DLC ei saanut kyllä palaamaan enää pelin pariin.
Vähän kyllä kiemurtelin tuolissa myötähäpeästä julkistustraileria katsoessa ja ei tuo pelitrailerinkaan katsominen onnistunut ilman hikipisaroita otsalla. Mutta ainakin on aiheuttanut jo enemmän tunteita, kuin mitä ensimmäinen RAGE läpipeluunsa aikana.
Mutta varovaisen kiinnostunut olen, etenkin kun avalanche on myös mukana remmissä. Viimeisin teos niiltä taitaakin olla Mad Max, joka oli suurimmalti osin hyvinkin nautittava peli.
 
Vähän samanlaiset fiilikset kuin muillakin. Ykköstä yritin jatkaa parin vuoden tauon jälkeen ja ei vaan lähtenyt, niin poistoonhan se taas meni. Tämä... noh, näyttää Wolfensteinin, Doomin ja Titanfallin risteytykseltä. Kaikki kolme varsin loistavia pelisarjoja, mutta toivottavasti tähän nyt tuodaan jotain uuttakin eikä kierrätetä samoja juttuja. Mielenkiinnolla, mutta samalla varautuneena jääkäämme odottelemaan, tai ainakin minä jään.

Teaser nostatti itselläkin parit myötähäpeän pisarat otsalle. @Raatokalle :D
 
Ja ihan oikeasti, lätkävarusteita ja laivauskontteja fps-pelissä vuonna 2018? Näemmä ilman tuhoutuvaa ympäristöä? Plääh.
 
Voipi käydä tylsäksi jos on vain avoimen maailman "realistisia" ympäristöjä. Toivottavasti löytyy kuitenkin alueita joissa on kunnollista kenttäsuunnittelua, kuten vanhoissa kunnon FPS peleissä joissa oli leveleitä -_-
 
Mutta varovaisen kiinnostunut olen, etenkin kun avalanche on myös mukana remmissä. Viimeisin teos niiltä taitaakin olla Mad Max, joka oli suurimmalti osin hyvinkin nautittava peli.
Ihmettelen tätä Mad Max hehkutusta täällä. Käytännössä Just Cause 2.5 Mad Max teemalla ja muutamalla kankealla uudella pelimekaniikalla (jotka kopioitu Batman peleistä), peli käy nopeasti hyvin tylsäksi edes takaisin ajeluksi ja ainoa kantava voima on Mad Max teema.

Rage 2 muistuttaa hyvinkin paljon niitä alkuperäisiä luonnoksia Borderlandsista, ennen kuin se meni täysin sarjakuva ulkoasuun.
 
Viimeksi muokattu:
Ihmettelen tätä Mad Max hehkutusta täällä. Käytännössä Just Cause 2.5 Mad Max teemalla ja muutamalla kankealla uudella pelimekaniikalla (jotka kopioitu Batman peleistä), peli käy nopeasti hyvin tylsäksi edes takaisin ajeluksi ja ainoa kantava voima on Mad Max teema.

Itse olen nauttinut Mad Maxista täysin rinnoin: upeat maisemat, messevä autotaistelumekaniikka, hyvä ajotuntuma näppiksellä, MAD MAX, auton virittely ja parhain sidekick koskaan :D "Oh sweet Angel combustion! Lube my pistons and tighten my valves!"
 
Eka osa oli tosiaan hieman tylsähkö, kyllä sen jaksoi pelata kerran läpi mutta ei säväyttänyt mitenkään ihmeellisemmin. Tämä vaikuttaisi hieman avoimemmalta ja monipuolisemmalta.
 
Tämä vaikuttaisi hieman avoimemmalta ja monipuolisemmalta.
Kuten Jim Sterling totesi, vaikuttaa siltä miltä Borderlandsin alunperin piti näyttää ja jonkun verran vaikutteita Bulletstormista. Sinänsä lupaava yhdistelmä, mutta pelkona on että tästä tulee turhankin geneerinen open world mättö tylsillä keräily- ja kiipeilytehtävillä (tyyliin Ubisoftin tuotokset).
 
Ihmettelen tätä Mad Max hehkutusta täällä. Käytännössä Just Cause 2.5 Mad Max teemalla ja muutamalla kankealla uudella pelimekaniikalla (jotka kopioitu Batman peleistä), peli käy nopeasti hyvin tylsäksi edes takaisin ajeluksi ja ainoa kantava voima on Mad Max teema.

Rage 2 muistuttaa hyvinkin paljon niitä alkuperäisiä luonnoksia Borderlandsista, ennen kuin se meni täysin sarjakuva ulkoasuun.
Aika lailla noin. Mad Max teemalla ja suorastaan röyhkeästi kopioidulla tappelumekaniikalla. Mutta, tappelu oli kuitenkin toimivaa ja koko pelin suola, autotaistelut oli äärimmäisen mielekkäitä kerta toisensa jälkeen. Fury Roadin suurkuluttajana myös graafinen ulkoasu osui nappiin aikalailla täydellisesti.
Toki peli on itseääntoistava ja näin kolme vuotta pelin läpipeluun jälkeen osaan vieläkin sanoa monta vikaa, jotka jo pisti silmään silloin pelatessa. Jos olisin yrittänyt vapauttaa kaikki alueet täysin, kerätä kaikki pelimailmasta löytyvät nippelit ja ajaa kaikki haasteet, olisin kuollut tylsyyteen. Mad Max on hyvä esimerkki siitä, kun voidaan mainostaa kuinka pelissä on PALJON sisältöä, sisällön ollessa 90% samaa tauhkaa. Se 10% olikin sitten mielenkiintoisempi osuus.

Mutta se miksi itse viihdyin pelissä, oli nimenomaan jämäkän hyvä pelimekaniikka niin autotaisteluiden kuin käsirysyjen osalta, auton "rakentelu" ja hahmon kehittäminen. Ei ole ollut tarve palata enää toistamiseen, mutta kyllä sen 41h mielellään pelasi.

Ja ettei nyt ihan offtopickiksi mene, niin toivottavasti RAGE 2 saisi nyt herran tähden edes jonkinnäköiset fysiikat. Jos kerran hulluttelemaan ruvetaan, niin toivon että tuo vedetään täysin kieli poskessa ja annetaan mahdollisuus myös käyttää ympäristöä hyväksi.
 
Mad max on ihan kivaa rymistelyä ja rälläilyä hyvin toteutetuilla taistelu mekaniiikoilla. Siältöpuolella peli tosiaan ontuu, kun erilaista tekemistä on todella vähän ja loottipuolikin on todella köyhää. Bossitkin on kaikki ihan samanlaisia.

Tämä rage2 tehdään ilmeisesti idtech6 moottorilla? Ai että, kun tehtäisi just causen moottorilla ja samantasoisilla tuhoutumisfysiikoilla... :D
 
"Insanity rules" = ilmanen lippu "pskat mistää hahmojen motiiveista välitetä" tason kässäriin. Uudet Falloutitki alkaa tuntua raikkaalta tuulahdukselta näiden pelien joukossa.
 
"Insanity rules" = ilmanen lippu "pskat mistää hahmojen motiiveista välitetä" tason kässäriin. Uudet Falloutitki alkaa tuntua raikkaalta tuulahdukselta näiden pelien joukossa.
Tämä. Ei ensimmäinenkään RAGE nyt erityisen mieleenpainuva ollut juonellisesti, mutta toivottavasti tuota hulluttelua nähdään nyt muuallakin kuin markkinointikamppanjassa. Ekassa trailerissa sitä nyt ei ainakaan pelillisesti väläytelty.
 
Eikös tämä pyöri nyt sitten kuitenkin Avalancen omalla Apex-pelimoottorilla?
 
Itse olen ollut aika "meh" fiiliksissä Rage2:sen kanssa, kunnes näin Doom Eternal -revealin myötä pätkää tuosta.

Pelasin Rage1:stä aikoinaan ja jäi kyllä aika nopeasti kesken, ja kiinnostus tuota peliä kohtaan ollut puhdas nolla. Mutta, mitä näin pätkää tuosta seuraavasta versiosta, niin alan vähitellen lämpenemään: Gunplay on aika likellä Doomia (josta pelin tekijät [IDSoftware & Avalanche] ovat avoimesti ylpeitä) ja se sisältää ihan hauskan tuntuista pelimekaniikkaa.

Ja minun tietääkseni tuo pyörii Avalanchen omalla Apex -moottorilla - viitaten Founder & Chief Creative Officer at Avalanche Studios:n twiittiin.

Menee hankintalistalle, tosin tän kohdalla haluan kokeilla sitä ennen kuin ostan. Eli toivottavasti joku rajoitettu demo tulee purkista pihalle, että pääsee oikeasti näkemään ja kokemaan mitä tuo on. Nimenomaan kun Rage1 päätyi itselläni roskiin, eli suhtaudun edelleen ja toisaalta varauksella Rage2:seen.
 
Joo Rage 1 oli kyllä pettymys. Itellä jäi kesken myös. Oli siinä jotain hyvinkin tehty, mutta teknisesti todella kehno staattisine valaistuksineen ja suttutextureineen. Itse ammuskelu oli muistaakseni suht jees, mutta muuten oltiinkin aika metsässä.
 
Tämä ei varmasti ole yllätys jos on seuranut Fallout 76 ceissiä mutta laitan varulta:
Raportin mukaan Rage 2 julkaistaan PC:llä ainoastaan Bethesda Launcherissa

Rage 2 julkaistaan 14. toukokuuta 2019, ja tämä tapahtuu PS4:llä, Xbox Onella ja PC:llä. PC-pelaajien tosin ei kannata pitää silmällä Steamia tai GOGia, sillä sinne ei Rage 2 ilmeisesti rantaudu lainkaan.

Viime aikoina pelijulkaisijat ovat suosineet julkaista pelejä omilla alustoillaan, ja näin näyttää tekevän myös Rage 2. Verkkokauppa Fanatical sanoo verkkosivullaan, että pelin ostamalla saa avaimen Bethesda Launcheriin eikä suinkaan Steamiin.

"Please note that the key provided is a Bethesda.net key and not a Steam Key."

Green Man Gamingin mukaan PC-versio julkaistaan paikassa "Bethesda", joka tarkoittanee juurikin Bethesda Launcheria.

Bethesda ei ole vielä kommentoinut asiaa.
 
Ensituntumat: Toukokuussa julkaistava Rage 2 toimii sulavasti, mutta kaipaa omaa persoonaa ja moninpeliä | Muropaketti.com

Muropaketti pääsi testaamaan keväällä ilmestyvää Rage 2 -räiskintää ensimmäisten joukossa. Jopa keskeneräisenä peli tarjoilee viihdyttävää ja sulavaa toimintaa, mutta samalla se kaipaa kipeästi tunnistettavaa omaa tyyliä.

Kun Bethesda Softworks julkisti viime keväänä jatko-osan vuoden 2010 Ragelle, oli reaktioni sama kuin varmasti monilla muillakin: miksi? Alkuperäisen Ragen julkaisusta on kulunut yli kahdeksan vuotta, ja vaikka se menestyikin aikanaan kiitettävästi, ei se tietääkseni ole päässyt minkäänlaiseen kultti- tai klassikkopelien asemaan. Rage sai aikanaan kehuja ja palkintoja räiskintä- ja toimintapelinä, mutta sen tarinallinen sisältö jätti kriitikot kylmäksi. Kaiken lisäksi nykyisillä markkinoilla on paljon postapokalyptisia pelejä ja avoimen maailman toimintapelejä, paljon enemmän kuin vajaa kymmenen vuotta sitten.


Jopa peliä testattuani mietin yhä, onko Rage 2:lla mitään mahdollisuutta erottua joukosta.

Toimittajat pääsivät kokeilemaan Rage 2:ta puolentoista tunnin verran. Pelin alkua emme nähneet, vaan osion kerrottiin sijoittuvan tarinan vaiheeseen, jossa pelistä on pelattu noin 25 prosenttia. Heti alkuun on sanottava, että pelisessio oli valitettavan lyhyt näin laajalle pelille, ja siksi esituntuma on väistämättä aika rajattu. En esimerkiksi ehtinyt testin aikana hankkimaan pelihahmolle kuin yhden uuden kyvyn, enkä testaamaan sitä lainkaan.

Rage 2 sijoittuu edeltäjänsä kanssa samaan postapokalyptiseen maailmaan, jossa ihmiset elävät romukaupungeissa, kaahailevat monsteriautoilla ja tappavat toisiaan sumeilematta. Maailmaa yrittää yhä hallita The Authority, ja peli sisältää muitakin edellisestä pelistä tuttuja hahmoja ja elementtejä.

Päähenkilö Walker (joka voi pelaajan valinnan mukaan olla joko mies tai nainen) on kuitenkin uusi hahmo, eikä Rage 2 edellytä ensimmäisen pelin tuntemista lainkaan. Tämä on hyvä valinta, sillä Rage 2:n täytyy tavoittaa kokonaan uusia pelaajia pärjätäkseen markkinoilla.

Testissä pääsimme kokeilemaan muutamaa päätehtävää tai seikkailemaan maailmassa vapaasti oman valitamme mukaan. Rakenne tuo mieleen Far Cry -pelit, sillä niiden tapaan Rage 2:ssa on useita alueita ja tehtävän antajia, ja maailmassa voi seikkailla vapaasti. Vähän samaan tapaan kuin viime vuoden Far Cry 5:ssä, Rage 2:n maailmassa on kolme aluetta, joita hallitsevat kolme keskeistä hahmoa. Ragessa pelaaja tosin tekee töitä näille aluejohtajille, ja heidän ”projektiensa” edistämisestä ansaitaan kehitykseen tarvittavia Project-pisteitä. Testissä näimme yhden pomoista, Wellspringin kaupungin pormestarin Loosum Hagarin, jonka tehtäviä lähdin suorittamaan.

Rage 2:n pelituntuma on erittäin sulava. Id Software on saanut jatko-osassa tuekseen ruotsalaisen Avalanche Studiosin, mutta räiskintäpelinä se tuntuu Doomin (2016) sukulaiselta, vaikkei toiminta yhtä nopeaa olekaan. Räiskintä on helposti lähestyttävää ja hauskaa, eikä ainakaan normaalilla vaikeusasteella kovin haastavaa. Käytössä on erilaisia aseita ja erikoiskykyjä, mutta valitettavasti testissä emme päässeet käyttämään kaikkein hauskimmalta vaikuttavaa Gravity Gunia. Aseet ja kyvyt avautuvat pelin edetessä, vähän senkin mukaan kuinka paljon projektipisteitä pelaaja ansaitsee.

Rage 2 perustuu vapaaseen etenemiseen, ja kehittäjien mukaan kaikki, mitä pelimaailmassa tekee, tuo uusiin kykyihin vaadittavia pisteitä. Tarkoitus ei siis ole vain suorittaa sokeasti päätehtäviä, vaan tutkiskella maailmaa ja tehdä eri hahmoilta saatavia sivutehtäviä. Testissä ehdin suorittaa yhden sattumanvaraiselta hahmolta saamani tehtävän. Wellspringin kaupungissa notkunut hahmo antoi Walkerille vinkin yhden muinaisen Arkin sijainnista, ja paikan päällä pystyi viholliset kukistettuaan ansaitsemaan uuden aseen, raketinheittimen.

Päätehtävissä pääsin myös kokeilemaan mutanttien lahtaamista Mutant Bash TV -showssa, sekä hieman kankeita kilpa-ajoja. Ajaminen (joka tapahtuu edellisen pelin tapaan kolmannen persoonan kuvakulmasta) on Rage 2:ssa kuitenkin oikein mukavaa, mutta autojen aseilla on kyllä hankala osua mihinkään, ja lisäksi teiden ulkopuolella ajaminen vaikutti testin perusteella lähes mahdottomalta. Maasto oli esitellyllä pelialueella niin epätasaista, ettei todellista vapaudentuntua syntynyt. Ja joka hemmetin tiellä tuli vastaan myös vihollisia.

Tarinallisesti Rage 2 näyttää edistyneemmältä peliltä kuin edeltäjänsä. Käsikirjoitus on kliseitä pullollaan, mutta ainakin ääninäyttely on laadukasta ja nyt myös pelihahmolla itsellään on ääni. Walker, olipa hän sitten nainen tai mies, ei siis ole mykkä ja kasvoton pelihahmo, mikä on erinomainen ratkaisu.

Tarinassa ei kuitenkaan ollut mitään erityisen innostavaa, mikä olisi testissä jäänyt mieleen tai herättänyt kiinnostuksen. Siinä ei tunnu olevan mitään keskeistä teemaa, ideaa tai kiehtovaa jännitettä, joka kaappaisi pelaajan huomion. Saattaa hyvinkin käydä niin, että tarina jää Rage 2:ssa lähinnä tekosyyksi räiskinnälle.

Tämä liittyy pelin laajempaan ongelmaan, joka ainakin tällä kosketuksella tuntuu olevan oman persoonallisuuden puute. Rage on niin paljon velkaa Mad Max -leffojen perinnölle ja muille postapokalyptisille tarinoille, että se erottuu huonosti joukosta. Runsaan huumorin vuoksi se tuo mieleen myös Borderlands-pelit, mutta ilman niiden omaperäistä graafista tyyliä.

Ensituntuma pelistä onkin ristiriitainen. Pelattavuus on jopa keskeneräisessä tilassa hiottua, mutta mikä tämän lopulta erottaa muista open world -räiskinnöistä?

Lisäksi uusi Far Cry -peli, Far Cry 5:n jatko-osa Far Cry: New Dawn, ehtii markkinoille pari kuukautta ennen Rage 2:ta, ja sekin sijoittuu postapokalyptiseen maailmaan. New Dawn tuntuukin yllättäen Rage 2:n selkeältä kilpailijalta kevään pelimarkkinoilla, ja sillä on jo pelkästään julkaisuajan takia selkeä etulyöntiasema.

Kaiken lisäksi Rage 2 ei tule tarjoamaan minkäänlaista moninpeliä – vain joitakin ”sosiaalisia elementtejä”, joista kehittäjät eivät vielä ole tarkemmin kertoneet. Tämä tuntuu kahjolta ratkaisulta, sillä juuri Rage 2:n kaltainen avoin peli sopisi erinomaisesti parin-kolmen hengen porukalla pelattavaksi räiskinnäksi.

Moninpelin puute varmasti verottaa pelaajakuntaa, mutta jää tietysti vielä nähtäväksi, millaisen vastaanoton Rage 2 lopulta saa. Rajallisen testin perusteella en kuitenkaan osaa olla kovin innostunut siitä, vaikka kaikki päällisin puolin toimiikin.
 
Uuutta trileria. Näyttää kyllä mukavan monipuoliselle rällästykselle. No trailereitahan on "helppo" tehdä näyttämään hyvälle, mutta ei tämä nyt mielenkiintoa ainakaan laskenut. :)

 
Tyyliltään tuo traileri muistuttaa Bulletstormia; tuli aika dejavu fiilis. Siis hyvässä mielessä :)

Virallinen Gameplay trailer -- kelattu etiäpäin:


Juu ihan samat Bulletstorm fibat tuli itelle tuosta uudesta trailerista kanssa. BS edelleen yksi hauskimpia FPS-pelejä, mitä oon pelannu. :)
 
Oli mennyt tutkan ohi toi bullestrom, pitikin käydä ostamassa full clip edition steamiin :tup:
 
Jos Rage 2 kiinnostaa niin itseä puhutteli eniten ao. video, erityismaininintana niitti suojan läpi joskus 5min jälkeen.

 
Oli mennyt tutkan ohi toi bullestrom, pitikin käydä ostamassa full clip edition steamiin :tup:

Itsekkin aluksi sen full clip remasterin PC version ostin mutta en saanut toimimaan niin pyysin rahat takaisin ja tilasin PS4 version.

Hyviä uutisia: Rage2 tullaan julkasemaan Doomin ja wolfensteinin kanssa Bethesda launcherin lisäksi Steamissa.



Juu toi oli oikein kiva uutinen. :tup::geek:
 
14h steami julkasuun onko sellanen että vois ostella sian säkissä vai onko kuulunut jotain hälyttävää ja vois odotella vielä?
 
No Avalanche studion kanssa olisin todella varovainen pelien suhteen, vaikka siellä nyt ID onkin jossain määrin laaduntakaajana. Ei oo oikeen nuo viimisimmät Just Causen julkkarit menneet putkeen.
 
14h steami julkasuun onko sellanen että vois ostella sian säkissä vai onko kuulunut jotain hälyttävää ja vois odotella vielä?
Niin tosissaan, julkaisupäivähän oli tuo huominen 14.5.2019. En ole vielä tilannut ja pohdin samaa, että liittyisikö remmiin sitten vasta ensimmäisen aallon ja mahollisesti day1 pätsin jälkeen.
 
Itse odottelen ainakin tämän kanssa. JC4:n vei ole vielekään teknisesti ns "valmis", joten se tuolla makaillee omassa kirjastossa odottelemassa, josko jossain vaiheessa saisivat kunnolla patsattua tuon kuntoon.

Itsellä semmonen tunne, että Avalanche liikaa ahnehti noita samanaikaisia projekteja (Just Cause 4, Generation Zero ja Rage2), joka heijastubut tuotteiden laadussa. JC4:n olisi varmana jo ajat sitten saaru patsattua kuntoon, jos ei olisi noita muita projekteja tuossa rinnalla.
 
Ostoon taitaa kyllä mennä suoraan,

Ragesta tykkäsin kovasti ja kolme kertaa olen sen pelannut läpi. Jos ei nyt heti ilmene jotain suuria teknisiä ongelmia niin laitan huomenna valumaan steamista koneelle. Laittakaahan infoa jos tulee ilmi, että peli olisi nimenomaan teknisesti huono kun en viitsi noita arvosteluja lukea etten spoilaannu edes vähäkään tuosta maailmasta.
 
Gamereactor arvostelusta missä sai 6/10

Niinkin paljon kuin haluaisin tykätä Rage 2:sta, olen valitettavasti pettynyt lopputulokseen. En sano, että kyseessä olisi huono peli, mutta harmillisesti tarjonta on pahasti itseään toistavaa ja nähty jo useaan otteeseen aikaisemmin, vieläpä omaperäisemmin tehtynä. Kyllähän sitä joutomaassa pyssyttelee, mutta toiminta tuntuu häiritsevän merkityksettömältä. Rage 2 yrittää piilotella koukkunsa puutetta niin sanotun hullun maailman sekoilulla. En kuitenkaan kokenut samoja viboja pelatessa kuin mitä pelin mainosvideot ovat yrittäneet luoda. Itse asiassa viholliset olivat varsin kesyjä ja suurin osa niistä seisoskelee vain paikallaan odottaen ilmestymistäni tarpeeksi lähelle, jotta taistelu alkaisi, vaikka ympärillä olisikin käyty jo sotaa. Pelin erikoisuutena olisi voitu esimerkiksi pitää maailmassa riehuvia jättiläismutantteja, mutta niitä pantataan harmillisen paljon. Pelkästään toimivassa teknisessä toteutuksessa ei yksinkertaisesti riitä vetovoimaa pidempiaikaiseen pelailuun.

Edit:
Vähän yli 70 on MC pisteissä
Rage 2
 
Viimeksi muokattu:
Aikamoinen hajonta arvosteluissa ja hyppii hieman laidasta laitaan ja jakaa mielipteitä:

JeuxVideo – 85/100
IGN – 80/100
USgamer – 80/100
Destructoid – 80/100
Attack of the Fanboy – 70/100
PCGamesN – 70/100
Game Informer – 70/100
GamesRadar+ – 60/100
GameSpot – 60/100
Shacknews – 60/100

Rage 2:sta on tiettävästi julkaistu roadmappi joka nähtävissä seuraavassa sisältökalenterissa:
D6OXVpPWsAAKi9h.jpg

Pieni kourallinen world eventtejä, skinejä, ajokki ja kaksi maksullista DLC:tä tulossa.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla otti vaan 31 ja se on deluxe
Ostin bethesdan launcheriin. Voi johtua tuosta. Kaks kansiota se loi: initial ja supplemental kansiot.

Tuossa B-launcherissa näkyy juoksevan tarkka aika milloin olisi pelattavissa. Voi kun huomenna ei ois työpäivää :D

sshot-30.png
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 402
Viestejä
4 489 882
Jäsenet
74 154
Uusin jäsen
Almedin

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom