rushi
Tukijäsen
Kyllä minä sen tiedän, että CS2 on (ollut) rikki ja siksi se ei toimi kunnolla näiden näyttisten kanssa, enkä tätä ole missään kieltänyt. Sama koskee WoWia ja sitä Kingdom Heartsia tietääkseni. Kritiikkini koski sitä, että parin-kolmen wanhan ja rikkinäisen pelin perusteella ruvetaan julistamaan kovaan ääneen, että nämä ovat täysin käyttökelvottomia näytönohjaimia eivätkä muka toimisi lainkaan, tai toimisivat vain satunnaisesti joidenkin pelien kanssa.CS2 oli rikki melkein vuoden. Tämä nyt on ihan yleistä tietoa eikä mitään mutuilua kuten rushi tuumaili. Sama homma koskee edelleen WOWia. Se että ajellaan punaiset lasit päässä, ja vähätellään ongelmia kirvoittaa entistä enemmän tätä puhetta tänne.
Minun rillit on kyllä täysin kirkkaat, toiset on tummat. Näytönohjaimia mulla on ollut, on tällä hetkellä ja tulee tulevaisuudessakin olemaan sekä AMD:tä että NVidiaa. Inteliäkin olisi mukava kokeilla.
En myöskään vähättele (todellisia) ongelmia, vaan kuten tuossa aiemminkin totesin, esim. VR ei näillä AMD:llä ilmeisesti kunnolla toimi(ei ole henk.koht. kokemusta). Itse olen taistellut aikanaan tän 7900XTX:n kanssa mm. tahnojen pumppautumisen ja HS-ongelmien kanssa, kuten tästäkin ketjusta selviää.
Henkilökohtaisuuksiin meneminen ja varsinkin paskapuheiden levittely toisista jäsenistä ei tälle foorumille kuulu.