Sapphiren 7800 XT Nitro+ saapunee lähipäivinä uuteen koneeseen, i7-6700K+2070 Superista -> 7800X3D + 7800 XT pitäisi olla jo aika merkittävä tehoparannus joten odotukset on tapissa. Sapphiren Nitro+ valikoitu malliksi lähinnä hyvien revikoiden ja ylikellotuspotentiaalin ansiosta. Onko joku täällä jo saanut kyseisen kortin käsiinsä? 
Vähän jatkan tuota bundleulinaa: Harmillisesti Starfieldin bundlekoodista ei mitään tietoa vielä, pitääköhän sitä itse olla yhteydessä Proshopiin että ylipäätänsä on sitä saamassa. Niin usein siinä käy niin että jos ei ole itse valppaana niin jää ilman
.
Edit. Samalla sekunnilla kun tämän viestin lähetin niin tuli ilmoitus että näyttis on noudettavissa
. Toki huomiseen joutuu odottamaan sen noutamista kun työkeikalla toisella paikkakunnalla.
Vähän jatkan tuota bundleulinaa: Harmillisesti Starfieldin bundlekoodista ei mitään tietoa vielä, pitääköhän sitä itse olla yhteydessä Proshopiin että ylipäätänsä on sitä saamassa. Niin usein siinä käy niin että jos ei ole itse valppaana niin jää ilman
Edit. Samalla sekunnilla kun tämän viestin lähetin niin tuli ilmoitus että näyttis on noudettavissa