Myyty R7 5800X3D, Oulainen

Tuote: 5800X3D
Hinta: 300€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Täältä tullut muiden komponenttejen mukana.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): 4/23 ostettu joten mahdollisesti takuu vielä voimassa
Muuta huomioitavaa: Oli tarkoitus laittaa itx reissukone buildiin mutta ei ole reissukoneelle hetkeen tarvetta niin saa lähtä seuraavalle.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Oulainen
Toimitustapa: Nouto/Posti, kulkeutuu Turku/Oulu lähiaikoina
Maksutapa: kaikki käy

IMG_0968.jpeg

IMG_0969.jpeg

IMG_0971.jpeg

Torissa nyt kalliimmalla myynnissä?

Torissa nyt kalliimmalla myynnissä?
?

Nii täällä oli tarjottu HP ja sen jälkeen oli toriin ilmestynyt kalliimmalla myyntiin nii ihmettelin vaan.
Täältä ei myöskään ollut tullut mitään ilmoitusta sähköpostiin että oli hp tarjottu niin oma moka sit varmaan🤷‍♂️

Wiselyn 260€+f2f oli vimppa mistä oli ilmoitus tullut niin laitoin sitten myyntiin toriin sen aamutuimaan kun ajattelin että siellä voi nopeemmin mennä hplla.

Mitä, jos ostan heti?
se olisi vähintäänkin jossain määrin kauppapaikan sääntöjen vastaista ja kusipäistä toimintaa tämänhetkistä ostajaa kohtaan. Eikä niin akuutti rahantarve ole atm etteikö maantaihin asti voisi odotella.

Ja @Tomas75FIN mahtaa olla seuraavana jonossa mikäli ei @Wisely :lle kelpaakkaan :/ niin voin ilmoittaa mikäli ei menekkään.

se olisi vähintäänkin jossain määrin kauppapaikan sääntöjen vastaista ja kusipäistä toimintaa tämänhetkistä ostajaa kohtaan. Eikä niin akuutti rahantarve ole atm etteikö maantaihin asti voisi odotella.

Ja @Tomas75FIN mahtaa olla seuraavana jonossa mikäli ei @Wisely :lle kelpaakkaan :/ niin voin ilmoittaa mikäli ei menekkään.
350€?

Valitettavasti säännöt sen kieltävät, kiitos kuitenkin tarjouksesta.

Suosittelen kertaamaan kauppapaikan säännöt. Aika herkästi tulee varoituksia/sanktioita sääntöjen vastaisesta toiminnasta, nimimerkillä kokemusta on
Eli tuotteen voi varata moneksi päiväksi ilman mitään aikarajaa?

Ite kyl myisin ekalle joka ostaa/tulee noutamaan

Kukin tavallaan tietysti

Itellä erilainen käytäntö

Aika nopeasti tulee palautteet täyttymään negatiivisista jos lähtee tuolle "minä minä" narsistilinjalle missä sovituista asioista ei pidetä kiinni kun katsotaan vain omaa napaa. Sitten muutaman negan jälkeen voikin olla haasteita löytää kauppakumppaneita.

Aika nopeasti tulee palautteet täyttymään negatiivisista jos lähtee tuolle "minä minä" narsistilinjalle missä sovituista asioista ei pidetä kiinni kun katsotaan vain omaa napaa. Sitten muutaman negan jälkeen voikin olla haasteita löytää kauppakumppaneita.
Entä, jos en vaan varaile?

Eipä tule tollasia negatiivisia ja en vaan oikeesti ikinä oo varaillu muualla kauppaa tehneenä myyjänä

Kaikki ei oo samanlaisia siitähän tässä on kyse :rolleyes:

Entä, jos en vaan varaile?

Eipä tule tollasia negatiivisia ja en vaan oikeesti ikinä oo varaillu muualla kauppaa tehneenä myyjänä

Kaikki ei oo samanlaisia siitähän tässä on kyse :rolleyes:
Kaupat sovimme jo ostajan kanssa päivällä niin pidän itse ainakin sovitusta kiinni ja kylläpä täällä lähtökohtaisesti kaikki kaupat on toteutuneet joissa on joutunut varailla toisin kun vaikka torissa mikä on aivan villilänsi.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
270 967
Jäsenet
76 689
Uusin jäsen
Astokari

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom