Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä ketjussa voi kysyä itselleen sopivaa televisiota: Yleinen TV:n hankinta- & säätöketju
Sanoisin ettei ole oikeastaan väliä, sillä ensinnäkin urheilu ei usein tule hyvällä laadulla eikä sitä kuvatessa sovelleta kuvanlaadullisia hienouksia mitkä pomppaisivat esiin mahdollisimman hyvällä paneelilla. Ostaisin television ennemmin siis käytännön kannalta, eli millainen kaukosäädin, lisävarusteet ja takuu löytyy, tärkeimpänä toki hinta. OLED tarjoaa paremman kuvanlaadun kyllä eikä viimeisimmät mallit kärsi nimeksikään kuvan kiinni palamisesta, mutta älä siltikään jätä televisiota päälle kun lähdet tunneiksi muualle varmuuden varalta.
Uskon että olet tyytyväinen, vaihdat sitten kumpaan tahansa. Samsungin Q70R olisi tuossa kokoluokassa 799 euroa. LG:n B9 OLED olisi tällä hetkellä 1099 euroa. Samsungilla on kyllä parempiakin QLED-töllöjä (Q80R lähtee näköjään tonnilla tällä hetkellä), mutta ehkä sitten kannattaa jo hankkia se OLED. LG:ssä on parempi kuva, mutta suurimmat hyödyt tulevat esiin ehkä silloin kun katsoo 4k HDR -materiaalia esim. Netflixistä tai UHD Blu-ray-levyiltä. Urheilussa vähemmän merkitystä.jep, itse en ole niin tarkka kuvanlaadusta, eli Qled vallan hyvin kelpaisi. Mitä nyt olen asiaan hiukan perehtynyt kirkkaassa
tilassa se olisi parempi, kovasti mustasta puhutaan..mutta se ei niin tärkeää minulle.
Lähinnä pohdin noita liikkeentoistoja, en halua mitään nykivää kuvaa itselleni. Vanha.LCD Sony toimii sen verran hyvin tällä hetkellä mutta voisi hiukan suurempaan 55 vaihtaa.