QHD / WQHD näytöt (2560×1440)

Tuli ostettua LG UltraGear 27GP850P 27 ips näyttö. Muuten oon ollut tyytyväinen mutta mietin että onko tässä liikaa valovuotoa. Kannattaisiko näyttö palauttaa ja vaihtaa uuteen

IMG20240929214548.jpg
 
Tuli ostettua LG UltraGear 27GP850P 27 ips näyttö. Muuten oon ollut tyytyväinen mutta mietin että onko tässä liikaa valovuotoa. Kannattaisiko näyttö palauttaa ja vaihtaa uuteen

IMG20240929214548.jpg

Kyllä tuo omaan silmään näyttää ihan tavalliselta "entisten aikojen" näytöltä mitä itsellä aina ennen oli. Ei nuita IPS:ejä ole tarkoitettu että niillä katsotaan pimeässä mitään. Laita vähän valoa huoneeseen.
 
Tuli ostettua LG UltraGear 27GP850P 27 ips näyttö. Muuten oon ollut tyytyväinen mutta mietin että onko tässä liikaa valovuotoa. Kannattaisiko näyttö palauttaa ja vaihtaa uuteen

IMG20240929214548.jpg
Kyseisen näytön omistaneena niin vähän niin ja näin. Alhaalla keskellä näyttäisi olevan pientä sanomista.

Itse miettisin tässä myös sitä että onko kuolleita/jumittuineta pikseleitä. Aiemmin mainitsin että omissa yksilöissä oli kummassakin, joka on omaan silmään huomattavasti häiritsevämpää kuin pieni valovuoto.

Noita yläkulman "valovuotoja" tuskin tulet toisessa paneeleissa pois saamaan. Lottoa enemmän tai vähemmän näiden kanssa
 
Omassa taloudessa on kaksi Samsungin Odyssey G7 näyttöjä, joista toinen on 27" ja toinen 32". Molemmat on olleet hyviä
Mitä muita 1440p-näyttöjä kannattaa ostaa käytettynä? .
 
Tuli ostettua LG UltraGear 27GP850P 27 ips näyttö. Muuten oon ollut tyytyväinen mutta mietin että onko tässä liikaa valovuotoa. Kannattaisiko näyttö palauttaa ja vaihtaa uuteen

IMG20240929214548.jpg

Tämän takia omaan käyttöön TN paneeli jopa parempi. Kun ei musta loista pimeässä ja kalibroituna melkein 100% srgb riittännee.
 
Tuli ostettua LG UltraGear 27GP850P 27 ips näyttö. Muuten oon ollut tyytyväinen mutta mietin että onko tässä liikaa valovuotoa. Kannattaisiko näyttö palauttaa ja vaihtaa uuteen

IMG20240929214548.jpg

Ei hitto just ostin itse saman näytön ja mietin ihan samaa. Mulla vasen alanurkka aivan kaamea valovuoto ja musta näyttää ihan perseeltä. Jostain redditistä luin, että pitäis pari vko käyttää ko. näyttöä, niin ips glowin pitäis vähentyä. Ja ehkä se nyt onkin vähentyny, kun en enää kiinnitä niin huomioo siihen, tai silmä on tottunut.

Seuraava näyttö on sit kyllä vähintään Oled..
 

Statistiikka

Viestiketjut
254 219
Viestejä
4 417 970
Jäsenet
73 331
Uusin jäsen
Salotelli13

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom