Ok, eli FB02 myös, ei ainakaan toistaiseksi ole uutta revisiota.FB02, laitoin myös uusimman firmwaren joka löytyi. Ohjelma on Asuksen Armoury joka vilkuttelee edelleen ikkunasta käsin, full screeninä ei huomaa niin helposti. Toinen joka tätä vilkkua näyttää on Xbox Game Pass. Peleissä en tosiaan huomannut tai sitten en keskittynyt niin kun suuret fps luvut sai hymyn huulille sulavuudellaan. Jimmsille laitoin viestiä myös toki, kiitos vastauksesta @bendover
Mitä nyt olen tällä mennyt niin kaarevuus alkaa olemaan jo tuttua, eli aika nopeaan itse tähän näytin tottuvani. Asetuksia mitä käytän niin on tässä:
Black Equalizer: 18
Picture mode: Custom
Brightness: 47 (tätä vielä välillä vaihtelen)
Contrast: 75
Sharpness: 56
Color: R 43, G 46, B 50
Gamma: Mode 2
Nämä on muistaakseni Redditistä tulleet vastaan mutta omaan silmään olleet hyvät jahka tuon kirkkauden saan vielä.
Noita välkkymisiä on monenlaista, ja osa tuntuu riippuvan taustasta. Tänään huomasin Valorantia pelatessa kun oli operator-ase, että reunat vilkkuivat koska aseen reunat ovat aika tummat.
Itse nappasin suurimman osan asetuksistani Hardware Unboxed arvostelusta, nämä toimineet itsellä hyvin:
Black Equalizer: 9
Picture mode: Custom
Contrast: 75
Sharpness: 56
Color: Red 49, Green 50, Blue 50
Gamma: Mode1
Ja kirkkaus tietty oman maun mukaan, tämä on mielestäni todella kirkas, eli illalla saatan pitää jopa 0, illemmalla 10 ja kun ulkona on kirkasta, saatan pitää 20 - 30.
Näillä asetuksilla värit ovat olleet todella hyvät, kannattaa testata
Btw, laitoitko uusimman firmiksen joka saatavilla Korean sivuilta (1006) vai muualta (1005.2)? Itselläni v1006.
EDIT: Sun asetukset on RTINGS-arvostelusta? Samsung Odyssey G7 Review , testasin tuon mukaan ja hyvät nämä kanssa
Viimeksi muokattu: