Yleensä noi jossa liima on reunassa on sellaisiin puhelinmalleihin joissa on (reunoista)kaareutuva näyttö. Täydellä liimalla taasen jossa näyttö on suora. Toki osaan löytyy molempia mutta noihin kaareutuviin on ilmeisesti hankala asentaa lasia jos liima koko pinnassa.Morjens!
Olen itse pitkän aikaa tilaillut panssarilasit kiinasta ja olen ollut hyvin tyytyväinen euron laseihin. Ne ovat olleet käytännössä identtisiä Suomessa myytävien 30e lasien kanssa. Asennus on ollut todella helppoa, asettelee lasin kännykkään ja kun sen pudottaa siihen niin suojalasi käytännössä imeytyy itsestään näyttöön kiinni.
Mutta nyt viime ja tänävuonna olen huomannut että Ebay on täynnä tuollaisia panssarilaseja, joissa on ainoastaan liimapinta ihan kapeasti reunoilla. Eivät liimaudu kokonaan ja päästävät pölyä sisään kaartuvan lasin takia. Sekä epäilen että nuo suojaavat näytön lasia halkeamiselta jos kännykkä putoaa.
Seuraavaksi etsin Ebaysta uudestaan "full glue" termisiä panssarilaseja. Mutta näissä onkin sitten paksumpi kunnon liimapinta eikä sellaista kuin ennen joka imeytyy itsestään näyttöön ja on helppo asentaa.
Kaiken kukkuraksi rikoin neljä lasia kun painoin liikaa reunasta pehmustetulla muovilastalla. Ei ole ikinä käynyt näin. Ebayssa panssarilasien laatu heikentynyt huomattavasti eivätkä ole enää käyttökelpoisia minun mielestä.
Onko joku muu huomannut saman ilmiön?
Olisiko jollain hyvää lähdettä kiinasta tilattaville panssarilaseille?
Itse en ole enää laseja käytellyt vaan vaihtanut kokonaan noihin "hydrogel" suojiin.