Myytävä tuote: PS4 Slim 500GB, 1 ohjain ja 6 peliä
Hinta: 140€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): DNA 2019
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa:
Konsoli on priimakuntoinen, ollut lähinnä koristeena ostopäivästä asti. Pelattu vain Persona 5, Spider-Man (ei mukana) ja Shadow of the Colossus läpi.
Ohjain on ollut PC:llä käytössä, ja kuten kuvasta näkyy, on ottanut vähän osumaa tuolta alaosasta. Tämä johtuu siitä, että olin tehnyt aiemmin syväpuhdistuksen ohjaimelle ja kuoret olivat vähän turhan tiukasti jumissa. Ei ole vaikutusta yleiseen toimintaan, mutta en ole kokeillut ext ja 3.5mm portteja, kun PC ei näitä tue. En usko, että vaikutusta näihinkään portteihin, mutta en lupaa mitään.
Alkuperäinen paketti löytyy. Mukaan myös tarvittavat piuhat: virtajohto, HDMI-kaapeli sekä uusi (ja käyttämätön) 1.8m USB-piuha.
Pelit ovat:
- God of War (muoveissa)
- NHL 20
- Persona 5 Royal Steelbook Edition
- Bloodborne (saatu käytettynä tutulta, en ole itse edes kokeillut)
- Horizon Zero Dawn Complete Edition (Playstation Hits)
- Shadow of the Colossus
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Järvenpää
Toimitustapa: Noutoa suosin
Maksutapa: Käteinen, MobilePay, tilisiirto
Kuva:
Hinta: 140€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): DNA 2019
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa:
Konsoli on priimakuntoinen, ollut lähinnä koristeena ostopäivästä asti. Pelattu vain Persona 5, Spider-Man (ei mukana) ja Shadow of the Colossus läpi.
Ohjain on ollut PC:llä käytössä, ja kuten kuvasta näkyy, on ottanut vähän osumaa tuolta alaosasta. Tämä johtuu siitä, että olin tehnyt aiemmin syväpuhdistuksen ohjaimelle ja kuoret olivat vähän turhan tiukasti jumissa. Ei ole vaikutusta yleiseen toimintaan, mutta en ole kokeillut ext ja 3.5mm portteja, kun PC ei näitä tue. En usko, että vaikutusta näihinkään portteihin, mutta en lupaa mitään.
Alkuperäinen paketti löytyy. Mukaan myös tarvittavat piuhat: virtajohto, HDMI-kaapeli sekä uusi (ja käyttämätön) 1.8m USB-piuha.
Pelit ovat:
- God of War (muoveissa)
- NHL 20
- Persona 5 Royal Steelbook Edition
- Bloodborne (saatu käytettynä tutulta, en ole itse edes kokeillut)
- Horizon Zero Dawn Complete Edition (Playstation Hits)
- Shadow of the Colossus
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Järvenpää
Toimitustapa: Noutoa suosin
Maksutapa: Käteinen, MobilePay, tilisiirto
Kuva:
Viimeksi muokattu: