Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pientä ja kevyttä puhelinta miettinyt pitkän aikaa ja Iphone SE 2022 on pienin mitä nyt saisi uutena. Onko kenelläkään jolla on ollut SE malli käytössä, ollut ongelmia joidenkin sovelluksien kanssa ettei skaalautuisi oikein 4.7" näytölle?
13 miniin kerran tutustuin ja ihastuin, mutta jostain syystä meni palautukseen. Harmittaa vieläkin, kun oli hyvä näyttö ja koko. Käytetyistä tällä hetkellä mineistä huono tarjonta ja hinnat hipovat tuota 450 euroa jolla saa 128gb SE mallin Powerilta. Ainakin jos haluaa mahdollisimman virheettömän käytetyn.En tiedä iPhoneista yhtään mitään mutta...
...iPhone 13 mini taitaa olla vielä saatavilla? Pienempi kuin SE, mutta isompi näyttö. Sama A15 Bionic molempien konehuoneessa, joten päivityksiä tulee varmaan suunnilleen saman verran?
oisko ongelma itse whatsappissa, ootko kokeillu poistaa ja asentaa uudelleen?Mitä teen ? mulla sony 10v puhelin ja siihen tuli ilmeisesti viime päivityksessä bugi Whatapps puhelut ja videopuhelut eivät avaa näyttöä ....soi vaan ja lukituksen kautta vasta saa avattua puhelun. Missähän vika? Kaikki asetukset käyty moneen kertaan läpi ja mitään en ole mielestäni muuttanut ,.
En ole... hirvittää poistaa, on niin paljon siellä kaikkea.... varmuuskopiointi? Jos teen sen ...niin tuleeko palautuksesta ihan samanlainen? Mm , arkistoidut viestit?oisko ongelma itse whatsappissa, ootko kokeillu poistaa ja asentaa uudelleen?
kyllä sen pitäisi olla samanlainen kun varmuuskopioinnin yhteydessä valitset sen varmuuskopioi videot yms.En ole... hirvittää poistaa, on niin paljon siellä kaikkea.... varmuuskopiointi? Jos teen sen ...niin tuleeko palautuksesta ihan samanlainen? Mm , arkistoidut viestit?