- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 11 561
Huuza
Järjestetään luokittain.Tuo SC sääntö tuntuu kyllä ihan helvetin oudolta. Mitä tuossa kuuntelin noiden juttelua niin muutettu tälle kaudelle, nyt mentiin alussa joku 20 kierrosta SC takana? Jokainen luokka hakee paikkansa jne.
Juurikin niin, vain slicksit tai sadekiekot.Ja sitten tulee vettä osassa rataa. Oliko näin, että tuossa LMP hybridi-luokassa oli siis ainoastaan joko slicksit tai saderenkaat kun muilla oli myös käytössä välikelin renkaat?
No periaatteessa ei. Mie nyt olen F1 miehiä ja tuo takasiiven tärkeys downforcelle on sieltä lähtösin niin ihmettelin asiaa.Pohjasta ja muusta aerodynamiikasta joo pösön efektit. Eihän siipeä tavallaan tarvitse jos muuten saadaan alaspäin imu.
Kannatan Ferrarin tai Cadillakkin voittoa, aikanäyttää.Olishan se romanttista jos Ferrari tän voittais 50 vuotta sitten kilpailleet viimeksi tuossa "kuninkuusluokassa".
Ilmeisesti tuo Nascar kilpailee vaan terveisiä tuolla? Ei kuulu mihinkään luokkaan?
Jos sen saa ajettua takaisin. Sitä ennen ainoa sallittu ulkopuolinen apu on se mitä ratavirkaijat tekee ja kuski ei saa poistua autosta liian kauaksi (joku n metriä).Pösö meni hiekalle. Anteeksi jos kysyn tyhmiä, mutta jos auto jää hiekalle niin onko se automaattisesti keskeytys jos ei pääse jatkaan matkaa? Olen ollu ymmärryksessä, että jos auton saa ajettua varikolle se voidaan parsia kokoon meni siinä sitten 5min tai 4h ja jatkaa kisaa.
tai kuuluisa hartia lukkoOlipas kiinalainen juttu.
History | Count | Time |
---|---|---|
Green Flag | 4 | 02 : 59 : 35 |
FCY | 1 | 00 : 05 : 00 |
Safety Car | 2 | 02 : 01 : 14 |
Red Flag | 0 | 00 : 00 : 00 |
Olis pikkuhiljaa aika niittenkin laittaa varikko jätkät töihin. Mennyt Ferrari porukalla yllättävän hyvinSaa nähdä pysyykö Ferrari slikseillä radalla.