Prossu+emo+muistit n.800e

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mikkos
  • Aloitettu Aloitettu
Jahas, Gigantin prosessori jo nyt saapunut! Nopeaa. Näinköhän sitä viikonloppuna pitäis kasaa.. Nyt varmaan pitäis vaan näyttistä alkaa mettästää..

No jopas oli. Kerkesit sitten tilaamaan varastossa olevia :)

Ennenkuin korjasivat hintaa niin näytti lokakuun alkua toimitukselle.
Joo, ehdin saada, kiitos sinun.
Nyt olis koneeseen tosiaan kaikki kamat jos vaan näyttiksen siirtäis vanhasta uuteen väliaikaisesti.

Pitäis vaan rohkaistua laittamaan prossu paikoilleen ja sitten onkin se kauhen kohta eli virtanapin painaminen..

Joo, ehdin saada, kiitos sinun.
Nyt olis koneeseen tosiaan kaikki kamat jos vaan näyttiksen siirtäis vanhasta uuteen väliaikaisesti.

Pitäis vaan rohkaistua laittamaan prossu paikoilleen ja sitten onkin se kauhen kohta eli virtanapin painaminen..

7800X3D:ssä on integroitu näytönohjain. Sillä ei pelata. Mutta sillä saa kuvan ruudulle.

7800X3D:ssä on integroitu näytönohjain. Sillä ei pelata. Mutta sillä saa kuvan ruudulle.
Joo tota mä ittekkin mietin että jos laittasi niin että saisi kuvan ruudulle ja rauhakseltaan asentelis kaikkea ja pitäis nykyisen koneen iskussa ja pelailis sillä kunne uus mylly on noin muuten kunnossa. Sitten joko uus näyttis tai vanhan siirto.

En lähtisi 4€ takia viivästyttämään toimitusta. Ehkä aspaan voisin olla yhteydessä, saanko 4 euroa alennusta :)
Vaikka ite oon tarkka rahoistani, mutta en edes kehtaisi aspaa moisesta vaivata, varsinkin jos taas kohta hinta on sen 389€ tjsp (eli screenshottia todistelussa käyttäen).

Enkä usko että hsalonenkaan nyt ihan tosissaan (jos nyt oikein tulkitsen tuon hymiön, teinit kuulemma käyttää niitäkin ihan erilailla :D)

Pitäis rohkaistua laittamaan prosessori..
Katoin lyhyen videon mikä tuli linkkinä prossun mukana.

Tossa laitetaan prossu paikoilleen ja painetaan kampi suojineen kiinni jolloin se "pomppaa" irti. Onko tuolla joku syy? En muista tuollaista nähneeni ennen vaan luullut että tuo otetaan normaalisti pois ennen prossun asennusta..? Miten on?
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/4Vfs_2y5DUc

Jo, nyt huomasin emon ohjeissa oli siinäkin että ei saa poistaa suojaa ennen prossua. Tiiä sitten onko sillä väliä, mutta hyvä että kysyin.

Jo, nyt huomasin emon ohjeissa oli siinäkin että ei saa poistaa suojaa ennen prossua. Tiiä sitten onko sillä väliä, mutta hyvä että kysyin.
Ei sillä ole käytännössä mitään väliä, mutta onpahan yksi muuttuja vähemmän kun sen jättää paikalleen. Noin se on tarkoitettukin asennettavaksi.
Tiedän tapauksia, joissa se suoja on otettu ensimmäisenä pois ja sehän tietysti tipahtanut suoraan sockettiin ja allekirjoittanut kutsuttu paikalle ja olen päässyt korjaamaan tuhoja...

Puuh, kone kasassa ja ainakin BIOS tulee eikä haise palanut tai muukaan.
Onkohan BIOSissa jotain säädettävää vai alanko suoriltaa Windowsia repimään sisään?

Myös kannattaa huomioida, että jos siellä on asetus GAMING MODE -> ei sitä. Kaksi tapausta Ongelmat-alueella, kun on vaan laitettu noita päälle ja saatu ongelmia. Se on 12/16-ytimisille.

Itse olen laittanut kellon oikeaan aikaan ja EXPO:n. Sitten joskus aiemmin myös säätänyt tuuletinkäyriä ja curvea/PBO:ta, mutta nykyään ne meni defaulttina ihan ok.

Statistiikka

Viestiketjuista
287 720
Jäsenet
79 405
Uusin jäsen
Rogue

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom