Intel Core i7-4790K (Devil's Canyon) prossulle haussa korkkausta ja liimausta.
Vain noudolla/kasvotusten Oulusta (mieluiten keskustan alue).
Maksutapa käteinen 25,00€ palvelusta. Voin vaihtoehtoisesti ostaa tai vuokrata työkalun 10,00€.
Omat liimat, kivi, metalli- ja piitahnat löytyy edellisen i7-3770K korkkauksen jäljiltä joita voi (ja saa) käyttää.
@stanssi @Asmola
Delid/Korkkaus FAQ & Keskustelu
Kuluneen vuoden aikana olen seuraillut aktiivisesti eri prosessoreiden ja jäähdytyksiin liittyviä ketjuja. Monesti ketjuissa on paljon samoja kysymyksiä ja vastauksia, joten päätin koostaa aiheesta yleisen oppaan. Oppaassa painotan lähinnä Intelin prosessoreja, sillä AMD :n mallistosta...
bbs.io-tech.fi
Myydään - Haswell/Skylake/Kabylake/Coffeelake korkkauspalvelu-ketju
Nyt kun kerran mäggäri on lopettanut ketjun päivittelyn, niin voisin koittaa ottaa tätä ketjua "haltuun" Eli kun mulla sattuu tää toinen posti olemaan tässä, niin alan "ylläpitään" tätä ketjua. Eli ilmotelkaa mulle (tägätkää postiin/laittakaa yv), niin lisäilen tietoja. Edit: Koitin nyt...
bbs.io-tech.fi
der8auer Delid-Die-Mate 2 - 27,90€
der8auer Delid-Die-Mate 2 on työkalu Intelin prosessorien korkkaukseen, eli prosessorin ydintä suojaavan lämpökilven poistamiseen. Versio 2:n uusi puristinosa h
www.jimms.fi
Vain noudolla/kasvotusten Oulusta (mieluiten keskustan alue).
Maksutapa käteinen 25,00€ palvelusta. Voin vaihtoehtoisesti ostaa tai vuokrata työkalun 10,00€.
Omat liimat, kivi, metalli- ja piitahnat löytyy edellisen i7-3770K korkkauksen jäljiltä joita voi (ja saa) käyttää.
@stanssi @Asmola