- Liittynyt
- 06.08.2018
- Viestejä
- 245
Eipä kai siitä mitään tarkempaa. Muuta kuin että nimenä on Project CARS Revolution ja että luultavasti ei julkaista ennen seuraava konsolisukupolvea...
Siis mitä?? Forzan ura parempi? Ei kyllä sit millään mittarilla, kaikkein kamalin tapa tehdä uraa.Onhan Forza 7:ssakin toki joitain ominaisuuksia joita vois Project CARSiin sulauttaa, kuten parempi uramoodi
Kiitoksia tästä vinkistä. En ollutkaan huomannut tuota laittaa päälle.Yksi hieno ja hauska ominaisuus PC2:ssa on mahdollisuus säätä FOV "progressiiviseksi", eli siten että se kasvaa vauhdin myötä aiheuttaen tunteen "penkkiin liimautumisesta". Toki tuo FOVin kasvattaminen on yleinen tehokeino arcadepuolella, mutta tässä sen voi säätä järkevästi ja hienovaraisesti vetämättä överiksi.
ei nyt varsinaisesti pc2 asiaa, tai tavallaa.
taitaa vaihtua tänään pc2 tähän
Automobilista 2 on Steam
Itsellä ainakin päinvastainen fiilis jos vertaa esim Assetto Corsaan (1). Tienpinnan kuopat jne ei tunnu ratissa oikeastaan ollenkaan.Force Feedbackeista täytyy antaa PC2 erityismaininta. Työkaluna mulla on G27 modattuna oikealle ratille, niin FFB oli vakioasetuksilla kiitettävän vahva, tunnokas ja realistinen. Tykkään.
Sama fiilis itselläkin. Tosin tämä custom FFB sai PC2 FFB:n melkein assetton tasolle T300RS:llä ULTIMATE Custom FFB - NEW update 3.1 with 2 BONUS files!!! Wrist breaker presetItsellä ainakin päinvastainen fiilis jos vertaa esim Assetto Corsaan (1). Tienpinnan kuopat jne ei tunnu ratissa oikeastaan ollenkaan.
Ei mua ne kuopat ja tärinät niin paljoa kiinnosta kuin renkaiden pito ja kulkukulma auton kulkukulmaan nähden ja niiden rattiin kohdistama voima. Tämä on harvoja pelejä kun ratti vakioasetuksilla tekee kutakuinkin niin kuin auton ratti oikeasti yli ja aliohjaustilanteissa. Live For Speed oli mielestäni aikanaan (ja kai edelleen) myös hyvä samassa aiheessa.Itsellä ainakin päinvastainen fiilis jos vertaa esim Assetto Corsaan (1). Tienpinnan kuopat jne ei tunnu ratissa oikeastaan ollenkaan.
Toki PC2:n ajotuntuma on muutenkin vähän kökkö, niin vertailu ei ole ihan reilu.Ei mua ne kuopat ja tärinät niin paljoa kiinnosta kuin renkaiden pito ja kulkukulma auton kulkukulmaan nähden ja niiden rattiin kohdistama voima. Tämä on harvoja pelejä kun ratti vakioasetuksilla tekee kutakuinkin niin kuin auton ratti oikeasti yli ja aliohjaustilanteissa. Live For Speed oli mielestäni aikanaan (ja kai edelleen) myös hyvä samassa aiheessa.
PC3:ssa ei ole ilmeisesti julkaisussa (jos sen jälkeenkään), polttoaineen kulutusta, renkaiden lämpötiloja tai renkaiden kulumista. Eikä tietysti varikkopysähdyksiä.Ei tämä mikään uusi uutinen ole, mutta tuli vasta törmättyä.
Ei tämä mitään hurraa huutoja ainakaan nostata.
PC3:ssa ei ole ilmeisesti julkaisussa (jos sen jälkeenkään), polttoaineen kulutusta, renkaiden lämpötiloja tai renkaiden kulumista. Eikä tietysti varikkopysähdyksiä.
Tätä juuri tarkoitin.PC2 oli itselleni aikanaan niin kova juttu että tein pyhän päätöksen ennakkotilata sarjan seuraavan osan, olisi se miten julmaa paskaa tahansa. Koin olevani sen verran velkaa SMS:lle kaikista pelitunneista ja halu oli tukea firmaa. Söin sanani hiljattain, vieköön seuraavaksi mörökölli.
Missään painajaisskenaarioissa en olisi voinut kuvitella todeksi näitä tiedoksiantoja mitä kolmososasta on viime kuukauden aikana tullut. Ei voi käsittää tätä touhua. Kuka vielä väittää ettei Codemasters osaa pilata pelejä?
Mitä helvetin järkeä on tuollaista peliä edes julkaista?PC3:ssa ei ole ilmeisesti julkaisussa (jos sen jälkeenkään), polttoaineen kulutusta, renkaiden lämpötiloja tai renkaiden kulumista. Eikä tietysti varikkopysähdyksiä.
Missä noin lukee?PC3:ssa ei ole ilmeisesti julkaisussa (jos sen jälkeenkään), polttoaineen kulutusta, renkaiden lämpötiloja tai renkaiden kulumista. Eikä tietysti varikkopysähdyksiä.
Mielenkiintoista. Itselle tuo passaa oikein hyvin, koska minkäänlainen säätö ja harjoituskierrosten hinkkaus ei kiinnosta ollenkaan - mieluiten keskityn itse kisoihin.Project CARS 3 - YOUR Ultimate Driver Journey | Developer Blog #1 - Design and Physics
Project CARS has always been about racing with your heart in your mouth as you push your limits in legendary race cars on epic tracks around the world.www.projectcarsgame.com
Joillekkin ei, mutta edes valinnaisena optiona noiden puuttuminen on idioottimaista. Näillä ominaisuuksilla siis jää siis jopa Gran Turismon ja Forzan taakse.Mielenkiintoista. Itselle tuo passaa oikein hyvin, koska minkäänlainen säätö ja harjoituskierrosten hinkkaus ei kiinnosta ollenkaan - mieluiten keskityn itse kisoihin.
Tosi vanhaan viestiin vastailen, mutta itse tätä myös ihmetelleenä oli pakko ottaa puheeksi. Jostain syystä sade kelillä harjoituksissa ja aika-ajoissa vastustajien ajat on 5-10 sekunttia kovempia ku mitä ite saa aikaan vaikka kuinka säätää autoa ja värkkää ja kikkailee. Mutta kun siirrytään itse kisaan niin jäävät ku nallikalliolle vaikka joutuukin viimisestä ruudusta lähteä. Haiskahtaa bugilta. En tiedä onko näin myös muissa sarjoissa mutta ainakin tuossa Ginetto ja Formula Juniorissa tämä näyttäyty....
Urapuolella sen sijaan tekoäly on suht mielenkiintoinen, kun vetää muka niillä junior Ginettoilla sateessa jotain 1:12 kisa-aikaa, kun itse vedän jotain 1:20 ja muutenkin tulee melkein aina suoralla takaa ohi, vaikka täydellä vaihteella yritän päästää minkä autosta irtoaa.
...
Eh.. mitä vittua?PC3:ssa ei ole ilmeisesti julkaisussa (jos sen jälkeenkään), polttoaineen kulutusta, renkaiden lämpötiloja tai renkaiden kulumista. Eikä tietysti varikkopysähdyksiä.
Joo-o, tuli hetken mielenhäiriössä ennakkotilattua tämä muutama viikko sitten cdkeys.comista ja niinhän siinä sitten taisikin käydä, että ei tämä peli ollut minua varten. Alunperin olin suunnitellut tästä sellaista kevyempää ajelupeliä AMS2:n rinnalle, mutta tuon arvostelun katsottuani laitoin samantien oman Steam-avaimen myyntiin. Onneksi en ehtinyt aktivoida ja asentaa tätä peliä Steamissa.Hyllyyn taitaa jäädä PC3.
Lainaus arvostelusta:
"Project CARS 3 -pelin ei missään nimessä pitäisi olla nimeltään Project CARS 3, vaan esimerkiksi Project CARS: Wild Wheels tai Hot Tarmac – mitä tahansa, paitsi järjestysnumerossaan seuraava, joka lupailee samaa simulaatiota kuin edeltäjänsä."
EDIT. On tässä sentään hjuumor arvoa