Project Cars 2

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 559
Mites jengi suhtautuu noihin avuihin? Eli mulle kerrottiin vasta tänään että oikeissa kisoissa ABS ja TC on käytössä (autojen tiedoissa on noi ominaisuudet). Eli jos mahd. realistisen ajokokemuksen haluaa, niin noi kannattaa olla päällä? En seuraa moottoriurheilua, mutta F1 ajoista luulin että eihän oikeassa elämässä kisata noiden avujen kanssa, mutta toisin kävi.
Riippuu ihan mistä sarjasta puhutaan että onko mitä apuja sallittu. Muistaakseni nykyään formuloissa ei käytetä ainakaa TC:a, ABS:stä en ole varma. Noista GT3 luokan autoista en myöskään ole varma miten on.

Joka tapauksessa hyvää kuskia TC yleensä hidastaa ja huonoa ehkä autaa pitämään hallussa. ABS taas yleensä on hyödyllinen kenelle tahansa kun siitä ei varsinaisesti mitään haittapuolia ole.

Tässä ihan hyvä pätkä
 

superapina

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
306
Pelin asetuksista voi ajoavuiksi laittaa "realistic". Silloin se menee auton tietojen mukaan. Jos esikuva-autossa on luistonesto ja/tai ABS niin ne on sitten päällä.
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
534
Itse oon käyttänyt aina ajoapuja niissä joissa se oikeessa elämässäkin on. TC on lähinnä vesikelillä käytössä tai jos renkaat ei pysy optimilämmöissä niin käytän sitä jyrkistä mutkista kiihdyttäessä joka minimoi spinnaamisen riskiä. Jotenkin on aina huvittanut kun porukka huutaa peleihin realistisuutta ja samaan hengenvetoon toteavat että kaikki ajoavut on aina oltava pois :D
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
719
Joka tapauksessa hyvää kuskia TC yleensä hidastaa ja huonoa ehkä autaa pitämään hallussa.
Jos joku vaivautuisi kiteyttämään tän syyn mulle, niin oisin kiitollinen. Yritän katsoa tuon videon jossain vaiheessa. Kiitos vinkeistä.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
566
Jos joku vaivautuisi kiteyttämään tän syyn mulle, niin oisin kiitollinen. Yritän katsoa tuon videon jossain vaiheessa. Kiitos vinkeistä.
Varmaan yksinkertaisuudessaan TC saattaa leikata tehoa pois kiihdytyksessä, mikä sitten näkyy kellossa. Tuokin kyllä riippuu ihan autosta (ja pelistä). Ainakin Assettossa ja muistaakseni tässä pcarsissakin TC on jollain autoilla ihan toimiva apu, jota ei kannata välttämättä kokonaan pois kytkeä nopeankaan kuskin.
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
719
Jotenkin on aina huvittanut kun porukka huutaa peleihin realistisuutta ja samaan hengenvetoon toteavat että kaikki ajoavut on aina oltava pois :D
Jep, kuten meikäläinekin. Täytyy myöntää, että opin tänään jotain uutta :D
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
719
No niin, tein sitten pienet testit, eli rata Laguna Seca ja GT3 AMG. Ajoin vähintään 3 kierrosta ja otin niistä parhaammat eri setupilla.

Avut pois = 1.29.4xx
ABS päällä = 1.27.373
ABS + TC = 1.28.3xx

Tän jälkeen, nostin AI tasoa 50->80% ja Qualifyissa tulin ekaksi ABS:t päällä. Pystyin hyvin myös puolustamaan omaa paikkaa kisassa, vaikka AI nosto oli noin valtava.

ps. Mikäs oli se kolmos, system.. tai stable control... onks se realistinen otus sekään? Ei enää sitä kiinnostanut testata.

ps. ja jos ymmärrän oikein, niin TC:n tarkoitus on tasapainottaa vetäviä renkaita, koska jos ne ei oo synkassa, niin liukua tulee...?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 346
Jos käyttää kaikkia mahdollisia apuja niin silloin pystyy käyttämään paljon epävakaampaa ja mahdollisesti absoluuttisesti nopeampaa setuppia, joka kuitenkin olisi ilman apuja niin hankala ajaa että kierrosta ilman virheitä olisi vaikea/melkein mahdoton saada aikaan. ABS noista avuista kuitenkin se täysin overkill ja ei toimi yhtään samalla tavalla kun ABS oikeassa autossa. Käytännössä pelissä kun käyttää ABS niin silloin pystyy myös käyttämään paljon etupainoisempaa jarrubalanssia & korkeampaa jarrupainetta = auto pysähtyy nopeammin/lyhyemmässä matkassa kun ilman ABS, eikä luonnollisesti tarvi huolehtia että jarrut menisi lukkoon missään vaiheessa vaikka polkimen runttaa surutta pohjaan.

Käytännössä täysi mahdottomuus ilman ABS pärjätä missään kilpailullisessa eventissä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
719
Realistinen fuel! Mites, ennen kisaa tarviiko mun muuttaa polttoaineen määrää vai osaako peli itse arvioida tarvittava määrä? Practisessa on vain 1/4 osa tankista ja se loppuu 10minssa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 346
Bensamäärä kannattaa kyllä laskea ja laittaa itse. Se realistic fuel siis tarkoittaa että kulutus on realistinen, eikä esim kaksinkertainen per kierros tai kokonaan pois päältä.

Toki peli jotenkin automaattisesti arpoo suurinpiirtein sopivan bensamäärän kisaan jos sitä ei itse määritä. Mutta ite ainakin huomannu että tuo ei toimi kovinkaan luotettavasti, vaa laittaa aina joko ihan liikaa tai liian vähän.
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
719
Hmm, oli 17 kierroksen kisa, laitoin löpöä 20 kierrokselle ja ainakin puolet jäi tankkiin :D

Traction Control vaan hidastaa ja tekee mulle hallaa - luotan siihen liikaa ja auto spinnaa. Parempi ajaa ilman sitä ja hoitaa auto tiellä itse :)

ps. meniköhän mulla nyt 2-3kk ennen kun opin ajaa näillä kunnolla ja nyt AI level nousi kertaheitolla 50%->80% kun laitoin ABS:t päälle. Pitkästä aikaa alkaa kisat sujua alusta loppuun.
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
534
Hmm, oli 17 kierroksen kisa, laitoin löpöä 20 kierrokselle ja ainakin puolet jäi tankkiin :D

Traction Control vaan hidastaa ja tekee mulle hallaa - luotan siihen liikaa ja auto spinnaa. Parempi ajaa ilman sitä ja hoitaa auto tiellä itse :)
Kannattaa tuo bensamäärä laskea harjotus/aikaajo kierrokselta ja sen mukaan laittaa sit kisaan sopiva määrä, en tiiä mistä tuo peli laskee sen sopivan määrän kun mullakin on yleensä ollut niin että 10 kierroksen kisaan 10 kierrosta riittävä polttoainemäärä ja yli jää aina reilusti. Sit traction controllia pystyt säätämään sieltä moottori/vaihdelaatikko kohdasta, ainakin pc:llä se säätö jää sinne ihan alas piiloon ettei sitä nää scrollaamatta niitä asetuksia.
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
719
Joo, mäppäsin TC ja Stability Control sekä ABS valikot G27:n näppäimiin, voin niitä ottaa lennossa päälle mutta havaitsin tuon TC:n turhaksi.

Ellen ole väärässä, niin löpön määrä ei vaikuta näissä GT sarjoissa niin paljon painoon kuin formuloissa?

Sattuipa tässä outo homma, että ajoin 3 rataa/kisaa 80% AI-vaikeudella jolloin olin qualissä ykkönen, mutta viimeiseksi tuli rata jossa en vaan saanut millään tulosta aikaiseksi ja jäin qualissa hännän päähän. Voiko ratojen profiili heitellä niin paljon että toiset kuskin pärjää toisissa radoissa niin selvästi paremmin kuin toisissa radoissa?
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 559
Joo, mäppäsin TC ja Stability Control sekä ABS valikot G27:n näppäimiin, voin niitä ottaa lennossa päälle mutta havaitsin tuon TC:n turhaksi.

Ellen ole väärässä, niin löpön määrä ei vaikuta näissä GT sarjoissa niin paljon painoon kuin formuloissa?

Sattuipa tässä outo homma, että ajoin 3 rataa/kisaa 80% AI-vaikeudella jolloin olin qualissä ykkönen, mutta viimeiseksi tuli rata jossa en vaan saanut millään tulosta aikaiseksi ja jäin qualissa hännän päähän. Voiko ratojen profiili heitellä niin paljon että toiset kuskin pärjää toisissa radoissa niin selvästi paremmin kuin toisissa radoissa?
Voi AI joissain radoissa olla vaikka qualissa tosi kova mutta kisassa jäädä 10s/kierros. Ei toi kovin hyvin oo kyllä tehty. Online kisoissa on vähän enemmän jännitystä kunhan joku hermanni ei tuu ekassa mutkassa kylkeen. Siihen nuo IO-techin yms. ajot onkin hyviä kun peliseura ei oo jotain 15-vuotiaan henkisellä tasolla.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
518
Alkaa mennä hermo. Itsellä vaivaa tuo musta ruutu käynnistäessä enkä ole päässyt siitä eroon. Ei auta vaikka mitkä Nvidian ajurit olisi. Missään muussa pelissä tätä ei tule. Onko muut ratkaisseet ongelman miten? Laitoin pelille admin oikeudet jota neuvottiin erinäisissä ketjuissa mutta ei auta.
 
Liittynyt
17.04.2017
Viestejä
162
Sattuipa omasta mielestä hyvin nyt, kun tämän aikasemmin ostin Boxille ja muutaman kerran tuskaillen kokeilin, niin sain nyt kahdenkympin välirahalla vaihdettua PC versioon. :)
Jäi silti tuosta sellainen fiilis, että joutuko tässä pelaamaan sitä careeria saadakseen ajaa mitä vaan moninpelissä? Eli kun yhtään ei kiinnostaisi AI vastus, koskas IO porukka olis ajamassa?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
59
Sattuipa omasta mielestä hyvin nyt, kun tämän aikasemmin ostin Boxille ja muutaman kerran tuskaillen kokeilin, niin sain nyt kahdenkympin välirahalla vaihdettua PC versioon. :)
Jäi silti tuosta sellainen fiilis, että joutuko tässä pelaamaan sitä careeria saadakseen ajaa mitä vaan moninpelissä? Eli kun yhtään ei kiinnostaisi AI vastus, koskas IO porukka olis ajamassa?
Ei tarvi careeria ajaa ollenkaan, kaikki on heti auki mitä pelissä tarjolla. Toki DLC-sisällöt lisäksi, mitä on jokunen auto ja 2 rallycross-rataa jo tullut. Porukka-ajeluihin en osaa vastata, kun itse oon PS4:llä mutta kyllä noita aina toisinaan näkyy tapahtuvan.
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
719
Alkaa mennä hermo. Itsellä vaivaa tuo musta ruutu käynnistäessä enkä ole päässyt siitä eroon. Ei auta vaikka mitkä Nvidian ajurit olisi. Missään muussa pelissä tätä ei tule. Onko muut ratkaisseet ongelman miten? Laitoin pelille admin oikeudet jota neuvottiin erinäisissä ketjuissa mutta ei auta.
Minkälainen rauta sulla on alla? Mulla oli vanhempi kone joka jaksoi satunnaisesti peliä pyöritellä, mutta oli erilaisia ongelmia sekä latauksessa että pelin aikaisessa tökkimisessä kun muisti täyttyi. Vaihdoin nykyaikaisempaan koneeseen niin ongelmat hävisi kokonaan.
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
719
Tuo on kans mun mielestä heikosti tehty et joku tason 50 AI saattaa hävitä aika ajossa noin 6 sekunttia per kierros mennään kisaan niin se oon minä pelaajana joka häviää sen saman 6 sek per kierros. Semmone tasapaino AI tason ja radan välillä puuttuu tästäkin. Sama oli ekassa versiossa.
Joo tuttua, edelleen tasapaino qualify ja racingin välillä puuttuu. Oletko huomannut, että AI ei enää ekan 5min jälkeen lyö parempia aikoja tauluun, vaan parhaat ajat ajetaan aina ekan 5 minuutin sisällä. Kertoo mulle, että qualify tulokset olisivat skriptattuja. PC forumilla vastattiin, että AIhin tulee vielä parannusta seuraavassa patchissä.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
518
Minkälainen rauta sulla on alla? Mulla oli vanhempi kone joka jaksoi satunnaisesti peliä pyöritellä, mutta oli erilaisia ongelmia sekä latauksessa että pelin aikaisessa tökkimisessä kun muisti täyttyi. Vaihdoin nykyaikaisempaan koneeseen niin ongelmat hävisi kokonaan.
No tuolla speksin koneella mennään, eli R1700 3.8Ghz, 16Gb ja 1080Ti. Ei todellakaan kyse raudasta.

Sain kuitenkin selvitettyä hieman tuota ongelmaa ja tuntuu liittyvän G-Synciin. Sain korjattua niin että peli käynnistyy windowed tilassa ongelmitta, fullscreen moodissa jos käynnistää niin vetää mustan ruudun alkudemossa vaikka peli pyöriikin taustalla. Huomasin tuon sattumalta kun G-Sync oli päällä vain fullscreen moodissa. Netti tosiaan pullollaan noita eri ketjuja aiheesta eikä yhdessäkään tunnu olevan mitään universaalia korjausta.
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
719
Meni kyl totaalisesti hermot AI osaamistason epätasaisuuteen. Kisa pilaille jne. Jään odottaa 4.x.x.x patchiä.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 559
Sehän tässä vituttaakin kun pelaa botteja vastaan niin ei osaa ja kun pelaa public lobbyssä niin ekassa mutkassa puol kenttää ajaa perään.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
143
Nyt kun tätä on tullu ajettua n. 30h niin on todettava että ykkösessä kaikki muu oli parempaa paitsi itse ajaminen. Kakkosessa ajaminen on hyvää, mutta varsinkin valikot ja pelimuotojen toteutus kalvaa ihan helvetisti. Ykkösessä kaikki pelimuodot oli tehty mielestäni hyvin ja valikot oli selkeämmät kuin nyt. Lisäksi HUD oli ykkösessä myös parempi, samoin bottien taitotaso. Ne ykkösen botit osasi ajaa kisoissa nätisti jos ei itse mennyt perseilemään niiden kylkeen tai sukeltanut sisäkurviin torpedona. Kirsikkana kakun päälle tämä kakkonen on vielä rikkinäisempi kuin ykkönen alussa ja nettipeli on kuolleempaa.
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
719
Nyt kun tätä on tullu ajettua n. 30h niin on todettava että ykkösessä kaikki muu oli parempaa paitsi itse ajaminen. Kakkosessa ajaminen on hyvää, mutta varsinkin valikot ja pelimuotojen toteutus kalvaa ihan helvetisti. Ykkösessä kaikki pelimuodot oli tehty mielestäni hyvin ja valikot oli selkeämmät kuin nyt. Lisäksi HUD oli ykkösessä myös parempi, samoin bottien taitotaso. Ne ykkösen botit osasi ajaa kisoissa nätisti jos ei itse mennyt perseilemään niiden kylkeen tai sukeltanut sisäkurviin torpedona. Kirsikkana kakun päälle tämä kakkonen on vielä rikkinäisempi kuin ykkönen alussa ja nettipeli on kuolleempaa.
Onhan sinulla 3.x.x.x versio? Kaipa nää on myös makukysymyksiä. Itse rakastuin käyttöliittymään heti. HUD on muokattavassa erittäin laajasti, mutta se täytyy tehdä session aikana, siihen ei pääse suoraan asetusten kautta, vaan täytyy aloittaa joku peli. Tässä kakkosessa erinomainen juttu on se, että voit vapaasti valita auton lisäksi tiimin ja värit. Ykkösessä AI vaikeustaso oli myös sössitty, en ikinä saanut sitä kohdalleen vaan poikkeavuuksia esiintyi reippaasti. Joku kehittäjä sitten vastasi silloin, että panostavat AI:hen kakkosessa. Kakkosen ekat versiot oli hirveen bugisia, tuo 3.x.x.x on ihan pelattava mutta AI:n kanssa löytyy edelleen ongelmia ja siihen tulee korkauksia. Innostuin jopa seuraamaan tän kehitystä heidän omilla forumeilla. Mutta kyllä tämä kolmonen on täysin pelattava ja itse olen aika paljon täpinöissäni siitä, kun pitkästä aikaa moneen vuoteen sujuu kisat tosi tasaisesti AI:n kanssa. Ainoastaan sateella toi epätasaisuus haittaa menoa ja joissakin radossa vaikeustaso hyppelehtii vieläkin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
143
Onhan sinulla 3.x.x.x versio? Kaipa nää on myös makukysymyksiä. Itse rakastuin käyttöliittymään heti. HUD on muokattavassa erittäin laajasti, mutta se täytyy tehdä session aikana, siihen ei pääse suoraan asetusten kautta, vaan täytyy aloittaa joku peli. Tässä kakkosessa erinomainen juttu on se, että voit vapaasti valita auton lisäksi tiimin ja värit. Ykkösessä AI vaikeustaso oli myös sössitty, en ikinä saanut sitä kohdalleen vaan poikkeavuuksia esiintyi reippaasti. Joku kehittäjä sitten vastasi silloin, että panostavat AI:hen kakkosessa. Kakkosen ekat versiot oli hirveen bugisia, tuo 3.x.x.x on ihan pelattava mutta AI:n kanssa löytyy edelleen ongelmia ja siihen tulee korkauksia. Innostuin jopa seuraamaan tän kehitystä heidän omilla forumeilla. Mutta kyllä tämä kolmonen on täysin pelattava ja itse olen aika paljon täpinöissäni siitä, kun pitkästä aikaa moneen vuoteen sujuu kisat tosi tasaisesti AI:n kanssa. Ainoastaan sateella toi epätasaisuus haittaa menoa ja joissakin radossa vaikeustaso hyppelehtii vieläkin.
Onhan tuo peli parantunut siitä mitä se oli ja huomattavasti. Oon vaan syksyn ja talven mittaan huomannut että ei tuu pelattua niin innolla mitä ykköstä. Mutta siltä tuntuu, että makuasiasta on kysymys :think:
 
Liittynyt
17.04.2017
Viestejä
162
Steam laittoi ladaten parin gigan päivitystä. Tässä odottanut tekosyytä koittaa peliä, eli olisko huomenna tai sunnuntaina ajoseuraa?
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
719
Mulla on jostain syystä joku muistikuva, että joku hehkutti täällä BMW Z4... mutta aivan hirvee paska, spinna ihan itsekseen. Porsche on kyl helpoin ajettava...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
213
Tulipahan hommattua tuo Project Cars 2. Lopultakin pääsi kaahaamaan Porsche 917K:lla LeMans rataa ympäriinsä HTC Viven kanssa yöaikaan, mikä kuuluu LeMans24 kisan luonteeseen. Systeemi kettuili blankoa screeniä HMD:lle omalla kohdallakin aluksi, mutta kun kävin vääntelemässä Virtual Reality -valikosta Recenter -asetukset ns. tappiin niin loppuihan se vinoilu ja Porschen hytissä istuttiin.
Olihan se kokemus ajaa lopulta Dunlop-kaaren alta pimeässä P917K:lla. P917:aa millään variantilla kun ei saanut alkuperäiselle Project Carsille niin sitten tuli hommattua myös Assetto Corsa ja tarvittavat lisäosat, joista osa piti manuaalisesti osata asennella. Assetto Corsa vain ei tue nykyisellään lainkaan yöaikaan ajamista.
Äänimaailma vain oli PC2:ssa melkoinen pettymys Assetto Corsaan verrattuna, ainakin in-car viewissä VRnä. Niin hassulta kun se voikin vaikuttaa, niin immersion olennaisena osana on se miten moottorin ääni muuttuu kaasun painamisen, vaihteen ja nopeuden mukaan. Tässä suhteessa PC2:lla on vielä paljon kuromisen varaa.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 311
G29 ja PC2 (oculuksella) miten tää pitäs käynnistää että toimisi joka kerta ilman säätöä ratin kanssa?
asensin Logitech Gaming Software 8.96 sen kun käynnistää ennen peliä ei pelaa mikään, sama jos ei käynnistä.
ratti kyllä on PC2n valikossa ja napit pelaa valikossa mutta ei sitten itse pelatessa mikään.
myöskään kalibrointi ei tee mitään liikkeitä.
Jos käyn säätämässä assigmentit joka kerta niin sitten pelaa kalibrointi ja peli kuten pitää. aika ärsyttävä

Edit: poistin logitechin softasta kaikki profiilit niin alkoi asetukset pysymäön PC2ssa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 386
Itselle tämä ei vain kunnolla iske, vaikka mitä tekisi(netin ohjeet yms) niin Fanan CSW v2:lla tästä ei vaan saa samalla lailla hyvemmän tuntuista ajaa kuin vaikka AC, iR, RRE, AMS jne. Joten ajelut jääneet muutamaan kertaan niin pc:llä kuin X:llä.

Täytyy vaikka sitten joskus Fanan DD-ratin kanssa katsella uudelleen.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 311
onks toi steamin PC2 season passi semmone että tulevatkin DLCt kuuluu siihen, vai ainoastaan jo ilmestyneet ?
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 894
onks toi steamin PC2 season passi semmone että tulevatkin DLCt kuuluu siihen, vai ainoastaan jo ilmestyneet ?
Season Pass content includes 4 loaded DLC packs for the price of 3, each containing new cars, tracks, career events, and liveries the instant they become available for download in-game.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 311
nii i, sen osasin lukea mutta kun noita on kolme + season pass :)
ja kolmesta saa maksaa sen 25e. eli ilmeisesti joku tuleva kuuluisi siihen...
taidanpa vaan ostaa tuon porsse päkin
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 894
Kohta lähtee io-tech -päivärallit tulille. Tervetuloa!
 
Liittynyt
18.01.2017
Viestejä
795
Nappasin tämän Humble Bundlesta, kun oli 50% alennuksessa. En vaan ole vielä kertaakaan päässyt kisaan saakka, kun kaikki pelin valikot lagaavat aivan jumalattomasti. Siis valikoiden välillä siirtyessä on tuollaisia 5-10 sekunnin taukoja, jolloin mitään ei näytä tapahtuvan, ja esim. grafiikka-asetuksia muuttaessa jokaisen klikkauksen vaikutusta saa odotella sekuntikaupalla.

Olen kokeillut mm. disabloida Steam overlayn, vaihtaa pelin eri resoille ja windowed-moodiin, poistaa pelin asetuskansion, ja testannut eri vsync-asetuksia. Toistaiseksi en ole keksinyt tähän korjausta.

edit: Selasin lagaavat menut kertaalleen läpi saadakseni asetukset suurin piirtein kohdalleen, ja kävin sen jälkeen heittämässä lyhyen harjoitussession. Yllättäen valikkolagi on nyt hävinnyt. Saas nähdä, tuleeko takaisin. Edelleenkin muuttuneiden asetusten tallentaminen (keltainen muistikorttisymboli oikeassa alanurkassa) on erittäin hidasta, mutta muuten kaikki näyttäisi toimivan normaalisti.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 125
Itselle tämä ei vain kunnolla iske, vaikka mitä tekisi(netin ohjeet yms) niin Fanan CSW v2:lla tästä ei vaan saa samalla lailla hyvemmän tuntuista ajaa kuin vaikka AC, iR, RRE, AMS jne. Joten ajelut jääneet muutamaan kertaan niin pc:llä kuin X:llä.

Täytyy vaikka sitten joskus Fanan DD-ratin kanssa katsella uudelleen.
Ei kannata pidätellä hengitystä, että dd ratilla muuttuu maagisesti.
OSW ratilla myös onneton tuntuma. Mielummin tosiaan ir, ac tai dirt rally.
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 894
Klo 14 starttailee taas pelit. Tervetuloa!
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
38
Lisäilkääs steamiin :rynnakkosopuli , ajan suht aktiivisesti ja olis suomalaisessa seurassa kiva ajella.
Noi forcet on alunperin ihan perseestä, mut custom valinnalla voi jopa saada hemmetin hyvät ffb säädöt.
 

Hapatsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.10.2017
Viestejä
584
Aivan mahtava peli, dynaaminen sää ja aika tuo ajamiseen aivan uuden ulottuvuuden.
Vielä pitäisi FFB asetukset saada kohdilleen niin pääsee kunnolla nauttimaan ajamisesta.
34 tuumaisen Ultrawidenkään osto ei harmita yhtään tätä pelatessa :)
Steamista 23,99e.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
59
Aivan mahtava peli, dynaaminen sää ja aika tuo ajamiseen aivan uuden ulottuvuuden.
Vielä pitäisi FFB asetukset saada kohdilleen niin pääsee kunnolla nauttimaan ajamisesta.
34 tuumaisen Ultrawidenkään osto ei harmita yhtään tätä pelatessa :)
Steamista 23,99e.
Suosittelen tsekkaamaan Jack Spaden FFB asetukset, mikäli vinkkejä kaipaa sen suhteen.

Jack Spade Custom FFB Files
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
316
Jääny itelläki pelaamatta enimmäkseen ffb:n takia koko tekele. Harmi, ois ollu muuten ihan mukavaa ajanvietettä, vr-versiona ihan nätti myös.
Se on vain valitettavaa ettei iracingin jälkeen oikein nuo ajofysiikat eikä varsinkaan tuo ffb vaan toimi.
 

Hapatsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.10.2017
Viestejä
584
Jääny itelläki pelaamatta enimmäkseen ffb:n takia koko tekele. Harmi, ois ollu muuten ihan mukavaa ajanvietettä, vr-versiona ihan nätti myös.
Se on vain valitettavaa ettei iracingin jälkeen oikein nuo ajofysiikat eikä varsinkaan tuo ffb vaan toimi.
Niin kyllähän tuo ihan hieno peli on, ei siinä mitään. Mutta jotkut autot vain käyttäytyvät tosi oudosti. Hitto jos oikeat autot olisivat noin vaikeita ajaa. Ja tuo FFB säätö siihen päälle.
 

Hapatsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.10.2017
Viestejä
584
Niin kyllähän tuo ihan hieno peli on, ei siinä mitään. Mutta jotkut autot vain käyttäytyvät tosi oudosti. Hitto jos oikeat autot olisivat noin vaikeita ajaa. Ja tuo FFB säätö siihen päälle.
Tuli ehkä annettua tuomio liian aikaisin. Tai miten sen nyt ottaa. Tunteja se otti että löysin hyvät FFB säädöt tähän peliin, Jack Spaden asetustiedostoja testailemalla. Nyt on jo ihan mukava ajella.
Tuli nyt varmuudeksi ostettua Assetto Corsakin alesta, siinä ei sentään tarvinnut ratin säätöjä hakea.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 386
Autoissa todella/liian paljon eroja. On autoja jotka forcen/ajettavuuden kannalta ok, mutta sitten autoja jotka ovat jotenkin rikki/täysin hirveitä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 289
Viestejä
4 196 688
Jäsenet
70 885
Uusin jäsen
Miropetri

Hinta.fi

Ylös Bottom