Julkaisupäivästä asti tullut tällä ajeltua lähinnä online pelejä. Erityisen hyvä en ole tässä, mutta hauskaa on siltiPaljon on opettelemista. Qualifyingissä olen yleensä viimeisten joukossa, kisassa yleensä sijoitus on parempi (juuri ja juuri top 10). Lähes joka kisassa sorrun yliyrittämiseen, eli menen kurviin liian nopeasti ja se menee pitkäksi tai spinnaan. Pitäisi varmaan opetella ratoja driving line päällä, jos se auttaisi tähän. Ajaessa pyrin olemaan herrasmies, eli ei törmäilyä ja selkeästi nopeammat olen suosiolla päästänyt ohitse. Täytyy varmaan tulle io-tech servulle joku ilta kokeilemaan.
Suosittelen että opettelet ajamaan ilman mitään ajolinja/jarrupaikka avustimia, niitä kun ei todellisuudessakaan ole ja yleensä ne opastaa jarruttamaan aivan liian aikaisin. Itse pyrin aina opettelemaan uusilla ja tuntemattomilla radoilla siten, että katson radan varsilla olevat etäisyys kyltit tai jos sellaista ei satu olemaan, niin esim. jostain kanttarin tai nurmialueen jne. kohdasta etsii jarrupaikkaa. Menee sinne mutkaan vaan täysiä ja joka kerta jarruttaa aikasemmin ja aikasemmin niin kyllä se oikea kohta sieltä löytyy ja niitä ratoja/jarrupaikkoja ei opi kuin toistamalla niitä. Itse saatan jotain rataa hieroa puolikin päivää practicessa ennen kun kierrosajat rupee olemaan hyvällä tasolla ja hyvällä tasolla tarjoitan sitä, että ei olla missä mailmanennätys vauhdissa vaan, että kierrosajat ovat tasaisia.