Myyty PowerColor Red Devil RX 5700 XT - huom! ei anna kuvaa [HKI]

Ano

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
530
Myytävä tuote: PowerColor Red Devil RX 5700 XT
Hinta: 60€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Täältä pari viikkoa sitten.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa: Ei anna kuvaa. Omat kikat loppuivat kesken. Pyöritti läpi Time Spy:n myyjän koneessa ongelmitta ennen kuin kuin se laitettiin omaan pakettiinsa. Odotti täällä päässä muutaman päivän asentamista pöydällä, kunnes viime viikonloppuna löin kortin kiinni tuloksella "ei signaalia". Piirilevyllä ei näy mitään poikkeavaa eikä korttia ole tiputeltu taikka kolhittu mitenkään. Avattu ja puhdistettu testaamisen jälkeen. Kortti on myös takuuvaihdettu jossain vaiheessa vuotta 2020 ja ollut edellisellä omistajalla pelikäytössä.

Vaihtoja saa myös ehdottaa, jos nurkissa lojuu ylimääräistä rautaa.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Helsinki
Toimitustapa: Postitus, nouto
Maksutapa: Tilisiirto, mobilepay, käteinen


Kuva:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
290
En tarvitse itse, mutta itsellä teki aikanaan samaa kun koitin kaverin korttia omassa varakoneessa. Jostain syystä oma kortti toimi hyvin omassa koneessa, kaverin kortti toimii hyvin sen koneessa, mutta sen kortti ei toimi mun koneessa, oli vika sitte biossissa tms onkaan. Ikinä ei selvinny.

Lähinnä jos mahista, niin testaa se jossain toisessa koneessa, ennen ku myyt alihintaan eteenpäin.
 
Liittynyt
18.08.2017
Viestejä
1 047
Ihan vinkkinä: jos sulla on Intel-pohjainen kone, kokeile korttia AMD-koneella.
Kerro sitten tuliko kuvaa
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
59
50€ noudettuna

Edit: HP noudolla
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 306
Eikö HP noudolla huomioitu lainkaan?
Hp+postit taidettiin luvata, ennen kuin kerkesit editoimaan viestiäsi. Nopeet syö hitaat. :)

edit: ja se neljä minuuttia tuoreempi = 4 minuuttia toisen tarjouksen jälkeen jätetty tarjous = toinen kerkesi ennen. :geek:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ano
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
59
Hp + postit 5min ennen postattu, kuin HP noudolla aikaleimojen perusteella :)
 
Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
1 239
No ihan samoinpäin se on silti olin minä sitten aikaisemmin, tai sulla tuoreempi muokkaus. Vai mitä minä en nyt ymmärrä. No asia on hoidossa myyjän kanssa joten voidaan tämä selvitys jättää tähän
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
59
Ahaa virheellisesti oletin, että nouto olisi se voittava taktiikka, vaikka tarjotaan sama summa. Olisi pitänyt vaan törkeesti korottaa.

Näin tällä kertaa ja mennään eteenpäin. :)
 
Liittynyt
18.08.2017
Viestejä
1 047
Ahaa virheellisesti oletin, että nouto olisi se voittava taktiikka, vaikka tarjotaan sama summa. Olisi pitänyt vaan törkeesti korottaa.

Näin tällä kertaa ja mennään eteenpäin. :)
Korottaminen ei auta, jos HP on tarjottu.
Tuote myydään aina ensimmäiselle, joka HP:n tarjosi, oli se sitten noudolla tai postitse.
Tämän paikan pelisäännöt.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 682
Viestejä
4 188 767
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom