Myydään PowerColor Radeon RX 9070 XT Reaper 16GB [Kouvola]

Tuote: PowerColor Radeon RX 9070 XT Reaper
Hinta: 590e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimmz 6.3.2025
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä (3v)
Muuta huomioitavaa: Myydään alta kun tuli tarve CUDA-laskentaan

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Kouvola
Toimitustapa: Nouto tai posti
Maksutapa: Tilisiirto, mobilepay (jos ostaja maksaa 1% siirtomaksun) tai käteinen

1775063171327.png

Onko ollut coilwhineä tai tuulettimien kans ongelmia tämän kans?

Ei ollut ainakaan sellaista minkä olisin itse huomannut. Nykyinen vihreä kortti inisee enemmän. Tuulettimissa ei myökään mitään poikkeavaa, mutta kyseessä kun on ohuempi kortti, niin tuulen huminaa alkaa selkeästi kuulumaan jos pitää powerlimittiä tapissa

Tarjoan 530€ noudolla tänään.

Kiitos tarjouksesta, mutta ei ole vielä niin kiire myydä

Ei ollut ainakaan sellaista minkä olisin itse huomannut. Nykyinen vihreä kortti inisee enemmän. Tuulettimissa ei myökään mitään poikkeavaa, mutta kyseessä kun on ohuempi kortti, niin tuulen huminaa alkaa selkeästi kuulumaan jos pitää powerlimittiä tapissa

Kiitos tarjouksesta, mutta ei ole vielä niin kiire myydä
Voisin 560 + postit tarjota, jos onnistuu ostaa toridiilin tai vintedin kautta. Suosisin itse vintediä, koska halvemmat kustannukset ja helpompi postitus

Voisin 560 + postit tarjota, jos onnistuu ostaa toridiilin tai vintedin kautta. Suosisin itse vintediä, koska halvemmat kustannukset ja helpompi postitus
Tätä ei ole tullut itselle vastaan. Oliko tässä jotain muuta hyötyä kuin että siirretään riskiä myyjälle riitautusmekanismin kautta? Yleensä myyn täällä tavaraa pääasiassa sen takia että nimenomaan ei tarvitse säätää torin kanssa :D

Tätä ei ole tullut itselle vastaan. Oliko tässä jotain muuta hyötyä kuin että siirretään riskiä myyjälle riitautusmekanismin kautta? Yleensä myyn täällä tavaraa pääasiassa sen takia että nimenomaan ei tarvitse säätää torin kanssa :D
Myyjän näkökulmasta helpottuu siten että tulee suoraan postin helposti-koodi ja se tulostetaan suoraan pakettiin postissa. Ostajalle tosiaan tuo turva että tavara tulee ylipäätään perille + kuljetukselle automaattinen vakuus

Statistiikka

Viestiketjuista
304 219
Jäsenet
82 469
Uusin jäsen
iluvdata

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom