Mulla kävi tässä äskettäin mielenkiintoinen tilanne: Tilasin Saksan ebaysta tavaraa ja lähettäjä oli sitten onnistunut sössimään osoitetiedot siten, että sieltä puuttuivat kaikki yhteystietoni, ainoastaan nimi ja kotiosoite näkyivät tarrassa. Tietenkään mulle ei tullut mitään seurantatietoja paketin tilasta, sen sijaan myyjä välitti mulle ne postin automaattiset viestit, kuten paketin toimitustavan valinnan, joka ei tietenkään toiminut, kun ei ne viestit olleet osoitettu minulle. Seurantatunnuksella pystyin kuitenkin näkemään, milloin paketti saapui kotikaupunkiini. Paketti päätyi lopulta pakettiautomaattiin ja minulle ei siitä mitään viestiä tullut, ei myöskään sitä pakettiautomaatin avauskoodia, joten pakettia ei käytännössä pystynyt hakemaan, vaikka n. kilometrin päässä olikin. Postin asiakaspalvelun mukaan koodia ei voitu minulle antaa, koska eivät pystyneet varmentumaan henkilöllisyydestäni. Sanoivat vain, että pitäisi olla lähettäjään yhteyksissä, jonka pitäisi täydentää osoitetietoja. Tietenkin lähettäjä vetosi taas siihen, että asia pitäisi hoitaa postin kanssa. Olin vähän aikaa umpikujassa kunnes olin taas postiin yhteyksissä ja toivoin, että paketti saataisiin siirrettyä automaatista johonkin toiseen toimipisteeseen, josta voisin sen noutaa henkkareita vastaan. Tähän sitten onneksi suostuttiin ja pystyin paria päivää myöhemmin noutamaan paketin postin hallusta.