- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 211
Normaalisti olen aina saanut Postin chatin kautta ilmoitettua että kotiinkuljetusyritys on turha (ei ole ketään kotona) ja että paketin voisi toimittaa suoraan postitoimipaikkaan. Mitähän kautta tällaisen saisi nyt ilmoitettua, onko ainoa keino joku tuollainen maksullinen 0600-numero? Henkilöasiakkaiden Asiakastuki - Posti
Tulossa oleva paketti on Posti Express jossa ei hyödynnetä uudelleenohjausta pakettiautomaattiinkaan. :/
Pian saapuvan Posti Express -pakettini (eli siis DHL-paketti postin jakamana) ennakkotietona tuli mailia postilta että vaihda tästä linkistä toimitustapa kun vielä ehdit ilmaiseksi. Siinä oli nyt ekaa kertaa mahdollisuus ohjata paketti suoraan postiin. Tätä olenkin odottanut, toivottavasti ei ole mikään poikkeus vaan pysyvä mahdollisuus.