Kuinka moni muuten on saanut postia yöllä? Mulla tuli hiljatttain muutama viikko sitten paskalafka Elisalta kirje taas tälläinen kirje että tavallisesta puhelinliittymästä täytyisi maksaa jatkossa 7 euroa kuussa.
Punchline, toi kirje tuli about kahden aikaan yöllä? Varmaankin sanomalehden jakajan tuomana, asun Turun keskustassa ja luulisin että tänne tulee yöllä sekä TS että HS, ei hajuakaan että onko niillä samat jakajat, itselle ei ole pitkään aikaan tullut sanomalehteä. Kun olin hereillä, ihmettelin että mitä saatanan vittua, niin tuo ilmeisesti on ollut jo käytäntö joillain firmoilla jo muutaman vuoden. Silti tuo on eka mulle yöllä tullut. Ilmeisesti riippuu lähettäjästä, ei mulle tule välttämättä postia edes kerran viikossa, Elistaltakin taitaa edellinen kirje olla muutama vuosi sitten ollut juuri samanlainen hinnankorotus.
Mutta toi on oikeastaan aika ihmeellistä että vasta nyt muutaman vuoden sisään nuo jakelufirmat ovat keksineet että voisivat jakaa yöllä paitsi lehdet niin myös päiväpostia.