Postin kulkemisen vaikeus

Minnekäs Postilaitokselle voisin valittaa? Kuinka tehdään valitus?

Nyt on kuukauden sisällä tullut jo useampi kirje n. kuukauden myöhässä. Eli käytännössä joitakin laskujankin olen saanut vasta reilusti eräpäivän jälkeen.

Onko muilla ollut tämänkaltaista ongelmaa? Ovatko vakiduunarit lomilla ja harjoittelijat asioita sotkemassa vai mistähän johtuu.

Nyt on kuukauden sisällä tullut jo useampi kirje n. kuukauden myöhässä. Eli käytännössä joitakin laskujankin olen saanut vasta reilusti eräpäivän jälkeen.

Onko muilla ollut tämänkaltaista ongelmaa? Ovatko vakiduunarit lomilla ja harjoittelijat asioita sotkemassa vai mistähän johtuu.
Tuolta ainakin saa palautetta annettua, ovat jopa ainakin itselleni vastailleet palautteeseen joten ei ainakaan omalla kohdalla ole mennyt suoraan /dev/nulliin...

Kesällä tosiaan tuntuu että kirjeposti toimii vielä normaalia huonommin (vaikka se on jo ihme että voi toimia huonommin kun muutenkin kirjeet tulee miten tulee jos tulee).

Mitä tässä on oikein tapahtunut? Elintärkeä paketti tulossa ja nyt saapumisaika hypännyt tältä päivältä maanantaille. Näyttää, että ollut kuljetuksessa automaattiin normaaliin aikaan, mutta sitten päätynyt uudestaan lajitteluun.

1751652095535.png

Jos on ollutkin automaatti täynnä?

Jos on ollutkin automaatti täynnä?

Silloin luulisi proseduurin olevan siirtää se toiseen noutopisteeseen, eikä takaisin lajitteluun.

Edit: taas yritetty toimittaa, mutta palautunut lajitteluun :confused: Tossa on 5 automaattia lauantaitoimituksilla samassa kauppakeskuksessa, joka sijaitsee alle 5 km päässä Vantaan lajittelukeskuksesta.

1751718953267.png

Viimeksi muokattu:

Yhtä tyhjän kanssa. Postia ei asia kiinnosta.

Statistiikka

Viestiketjuista
281 479
Jäsenet
78 242
Uusin jäsen
Frogger

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom