Täällä kohta 2kk oltu jumissa rahtitiellä.
Posti: "Puuttuu EU:n vaatimat lentotiedot diipatidaa. Emme voi mitään."
Tulli: "Paketti on kuljetusyrityksen hallussa. Emme voi mitään."
AliExpress: "Paketti on matkalla. Emme voi mitään."
120 € jumissa AliExpressissä ja siellä dispute hylätty/siirretty viikolla eteenpäin jo pariin kertaan. Postin aspaan oltu yhteydessä chatilla, puhelimitse ja laitettu palaute sivujen kautta. Puhelimessa aspanainen kuulosti tympäältyneeltä heti kun ymmärsi mistä kyse "voi kun ikävä asia ja näitä on ollut nyt paljon" ja sitten olikin pelkkää syyn hakemista, että "oletko maksanut alvin - ei voida sitten vapauttaa, VIRHEEE!", "puuttuu EU:n direktiivin x lentodata, VIRHE", "alviprosentti ei merkitty, paketin sisällön tyyppi, kaikki puuttuu, lähtee takaisin aivan varmasti". Tarjouduttu itse maksamaan verot uudestaan (on jo maksettu) ja sanottu aspalle pariinkin kertaan, että lähettäisivät sitten takaisin jos ei toimiteta, että saisi edes rahat takaisin. Ei vaan tapahtu mitään.