Postin kulkemisen vaikeus

Ihan oikeinhan tuossa Postin logiikka toimii, koska lähettäjä on halunnut tuon numeron omistajan vastaanottavan paketin. Kuka tahansa voi lisätä paketin omapostin seurantaan seurantanumerolla, esim itse lisään vaimolleni tulevat paketit sillä. Hakukoodi kuitenkin toimitetaan vain vaimolleni eikä minulle.
Tässä tapauksessa siis puhelinnumero ei ollut oikein syötetty, eli lähettäjä EI halunnut puhelinnumeron omistajan vastaanottavan pakettia. En tiennyt, että "toisten" paketteja voi lisätä omapostiin seurattavaksi, enkä ole itse lisäillyt paketteja omapostiin. Sinne ilmaantuu ne, mitkä on minulle (osoitteen perusteella ilmeisesti, koska tässä tapauksessakin vastaanottaja ja osoite oli oikein, puhelinnumero ei) osoitettu. Lisäksi ajattelisin, että jos minulle ei voi luovuttaa noutokoodia, koska puhelinnumerot ei täsmää, on se vähintäänkin yhtä kyseenalaista lähettää se noutokoodi siihen lähetykseen kirjattuun numeroon, kun numerot eivät täsmää.

Joka tapauksessa siis postin logiikan mielestä puhelinnumero on määräävämpi kuin henkilön nimi ja osoite, joka minun mielestäni ei ole ihan järkevää.

Joka tapauksessa siis postin logiikan mielestä puhelinnumero on määräävämpi kuin henkilön nimi ja osoite, joka minun mielestäni ei ole ihan järkevää.
Onhan tuo puhelinnumero nyt paras yksilöivä tunniste jos hetua ei käytetä. Nimiä on samoja, samoin osoitteita.

Mielipiteellä ei ole merkitystä juurikaan kun ehtojen mukaan toimitaan.

Onhan tuo puhelinnumero nyt paras yksilöivä tunniste jos hetua ei käytetä. Nimiä on samoja, samoin osoitteita.

Mielipiteellä ei ole merkitystä juurikaan kun ehtojen mukaan toimitaan.
Numeron hallinta on myös helppo todistaa numeroon lähetetyllä koodilla. Osoitteen hallinnan voisi todistaa kirjeellä, jossa on koodi, mutta tällainen on hitaampaa ja hankalampaa.

Statistiikka

Viestiketjuista
284 972
Jäsenet
78 925
Uusin jäsen
sina.jr021

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom