- Liittynyt
- 23.12.2016
- Viestejä
- 743
On tämä postin kanssa asioiminen aina yhtä kivaa ja sujuvaa. Tullasin paketin OmaPostin kautta. Maksoin siellä tullimaksut ja palvelumaksun. OmaPosti kaatui siinä kohtaa, kun se palasi maksuvahvistuksesta. Rahat meni mutta tieto tullauksesta ei kirjautunut järjestelmään. Otin yhteyttä chatissa ulkomaan pakettien aspaan, jossa vain laitettiin chatti kiinni vastaamatta mitään. Kotimaan pakettien aspassa leviteltiin käsiä ja luvattiin soittaa takaisin. Eipä ole sitäkään kuulunut.
Uudelleen OmaPosti ei anna pakettia tullata vaan se kaatuu virheeseen.
Siellä on jotain virhettä muutenkin noissa paketeissa, näin minulle kerrottiin Tullin puhelimesta kun otin yhteyttä sinne.
Tilasin Briteistä yhden pikku paketin ja paketti saapui 8.12. tulliin, josta sain itse tiedon vasta 15.12.
Heti perjantaina yritin tullata, mutta se menee aina tuohon viimeiseen vaiheeseen asti hyvin (tuotteista ei tarvitse maksaa alvia kun veloitettiin jo lähtömaassa) ja Yhteystiedot-välilehdellä kun täytän sähköpostiosoitteen ja painan lähetä se menee aina jumiin.
Tänään jätin OmaPostin chatin kautta oman numeroni niille ja lupasivat ottaa yhteyttä kun voin uudelleen yrittää tullausta. Ei oo kyl ikinä ollut vastaavaa ongelmaa näissä.