Postaa kokkauskuvia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DonX
  • Aloitettu Aloitettu
Vaimo sai pojaltaan pari Black agnus pihviä, joten tänään, syntymäpäivänään ne paisteltiin.

_1390236.JPG
_1390237.JPG
_1390238.JPG_1390239.JPG
_1390241.JPG
_1390250.JPG
_1390251.JPG_1390262.JPG
_1390268.JPG

_1390263.JPG
Kun kerran kritiikki on sallittu hyi hitto tota läskin määrää. Tunnen jo suussa kuinka ne niljakkaat klöntit nuljuu suussa ja hampaiden välissä.
Ei siinä, toiset tykkää mutta itse en ole koskaan noita ymmärtäny vaikka rasva suurimmaks osaks sulaa niin silti siellä on noitta löllyjä rasvapaloja mitä tuossa lautaskuvassakin näkyy.

Kun kerran kritiikki on sallittu hyi hitto tota läskin määrää. Tunnen jo suussa kuinka ne niljakkaat klöntit nuljuu suussa ja hampaiden välissä.
Ei siinä, toiset tykkää mutta itse en ole koskaan noita ymmärtäny vaikka rasva suurimmaks osaks sulaa niin silti siellä on noitta löllyjä rasvapaloja mitä tuossa lautaskuvassakin näkyy.
Maistuu hyvältä.

Läpikypsä ei tarkota kuivaa kengänpohjaa vaan se on edelleenkin mehevä, vaatii taitoa siinä missä täydellinen medium rarekin ellei jopa enemmän että saat TÄYDELLISEN kypsän menemättä yli.

Kyllä. Suurin rikos kuulemma mitä voi olla, mutta alle tuon en vaan tykkää tekstuurista ja puskee raa'an lihan maku liikaa jos punainen sisältä. Tiedän olevani yksin sen kanssa mutta minkä sitä makuaistilleen mahtaa.
Arvasin. Mauton kuiva kengänpohja. Pihvissä pitää olla nestettä ja rasvaa sisällä ja tämä ei onnistu jos se on ylikypsä kengänpohja.

Arvasin. Mauton kuiva kengänpohja. Pihvissä pitää olla nestettä ja rasvaa sisällä ja tämä ei onnistu jos se on ylikypsä kengänpohja.
Ei se well done kuivaa tarkoita. Ja jos se on jonkun mielestä mauton niin makuaistissa on jotain vikaa. Raaemmissa maistuu liikaa raaka liha enkä siitä pidä. Ja niinkuin sanoin niin olen varmasti yksin tässä, mutta jos ei well donessa maista mitään niin silloin pitää kyllä peiliin katsoa.
Kaikille ei vaan se nijakas tekstuuri ja raa'an lihan maku toimi.

Ei se well done kuivaa tarkoita. Ja jos se on jonkun mielestä mauton niin makuaistissa on jotain vikaa. Raaemmissa maistuu liikaa raaka liha enkä siitä pidä. Ja niinkuin sanoin niin olen varmasti yksin tässä, mutta jos ei well donessa maista mitään niin silloin pitää kyllä peiliin katsoa.
Kaikille ei vaan se nijakas tekstuuri ja raa'an lihan maku toimi.
Joo se tekstuuri on kyllä eri, jos raa-asta puhutaan.

Oletko tartaria maistanut? Siinähän tekstuuri ei ole sama kuin raa-assa pihvissä mutta maku on raaka liha tottakai.

1920px-Tatar-1.jpg

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
306 614
Jäsenet
82 894
Uusin jäsen
Timokil

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom