Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)
Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.
Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.
Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.
Olen varmaan likainen setämies, mutta kouraiseeko Ohisalo tuossa Marinia jalkovälistä vai kuvittelenko vain..
Muistaakohan palstalaiset tämmöistä, sopii hyvin nykyisen PM:n touhuun.
Jesse Pynnönen teki Sannan aamupalahaasteen. Aamiaiset ja ateriapalvelut toimitti Kesärannan isäntä.
Huono vitsi näin just 14 päivää noissa hommissa maskin ja pleksin kans istuneena.
Teitkö itse?
Onko sillä jotain väliä sinulle?Teitkö itse?
Muuten ihan ok, mutta virassa olevia ei ole noin paljoa. Tässä viitataan kai julkisen sektorin työntekijöihin? Julkisen sektorin ei virassa olevia ovat mm. hoitotyön tekijät, palomiehet ja lukuisat konttorityötä tekevät jotka eivät työssään käytä julkista valtaa.
En tiedä kuka hauskan kuvan on tehnyt, mutta perusfaktat eivät ole hallussa.
Ei meemeissä se totuus ookkaan pääasiassa, kunhan saadaan paskamyrsky vesilasissa liikkeelle niin kaikkia vituttaa yhtä paljon
Viilataanpas oikein jos viilataan. Sairaanhoitajat eivät ilmeisesti ole enää virkasuhteessa, mutta palomiehet ainakin ovat. Samoin esimerkiksi äitini on tiemestarin virassa, ja suurimmat päätökset, joita hän tekee, ovat kaivuulupien antaminen. Itse olen ollut yliopistossa tutkimusapulaisena virkasuhteessa. Virka ei aina tarkoita vallan käyttämistä. Viranomainen on se taho, joka käyttää julkista valtaa.Muuten ihan ok, mutta virassa olevia ei ole noin paljoa. Tässä viitataan kai julkisen sektorin työntekijöihin? Julkisen sektorin ei virassa olevia ovat mm. hoitotyön tekijät, palomiehet ja lukuisat konttorityötä tekevät jotka eivät työssään käytä julkista valtaa.
En tiedä kuka hauskan kuvan on tehnyt, mutta perusfaktat eivät ole hallussa.
Niinä aikoina kun hiihdettiin 15km järven ympäri töihin olisi tien tukkiville soijalattevassareilla laitettu luoti otsaan sen kummempia kyselemättä ja nimismies olisi todennut että "ken leikkiin alkaa se leikin kestäkööt".
Niinä aikoina kun hiihdettiin 15km järven ympäri töihin olisi tien tukkiville soijalattevassareilla laitettu luoti otsaan sen kummempia kyselemättä ja nimismies olisi todennut että "ken leikkiin alkaa se leikin kestäkööt".