Ostettu Pois toistaiseksi

Laitetaan osto hetkeksi jäihin kiireiden vuoksi.
Kiirettömiä kauppoja voi edelleen ehdottaa vaikka YV:llä.

Haussa Steam Deck LCD tai OLED, jos sopivan edukas löytyy.

Mieluusti siistikuntoinen naarmuttomalla näytöllä.

Turun seudulla nouto, jos aikataulut saadaan sopimaan, muualta postitse.

Viimeksi muokattu:
Mulla olisi 500gb malli johon vaihdettu gulikitin joysticit. Ostettu samana päivänä kun tuli myyntiin. Harmi kyllä joudun tuon postittaa, mutta paljoan olisi valmis maksamaan?

Mulla olisi 500gb malli johon vaihdettu gulikitin joysticit. Ostettu samana päivänä kun tuli myyntiin. Harmi kyllä joudun tuon postittaa, mutta paljoan olisi valmis maksamaan?
En tiedä, mitkä on "gulikitin" joystickit, mutta laita YV:llä jokin ehdotus. Alleviivaan vielä, että haussa on edullisemman pään laite, kun en moista ole koskaan käsissäni pidellyt, niin voisin tunnustella, onko ylipäätään sopiva laite vai jäisikö alkuinnostuksen jälkeen pölyttymään.

256gb malli olis postilla 300€, teen myynti ilmotuksen tässä lähipäivinä muutenkin.
Pirkanmaalta löytyy.
*Myyty toisaalle 260€*

Viimeksi muokattu:
Turusta/Raisiosta löytyisi naarmuton ja virheetön 512Gt LCD-malli. Mukana suojalaukku ja laturi. Ollut emulaattorikäytössä mutta nyt käsikonsolit on tahkottu läpi ja pelit jatkuu telkkarissa.

Laite on juuri tehdasresetoitu (tulossa myyntiin joka tapauksessa siis kaiken muun sälän ohella). Battery health näytti 100%.

Hintaluokka jossain 300e pinnassa (max.), tarjouksen esim. noudolla otan mielelläni vastaan. Polkuhintaan en myy, pidän tarvittaessa sitten itse mutta sopivalla summalla vaihtaa kyllä omistajaa nopeastikin.

Edit: Deck myyty yksityisviestin kautta toiselle käyttäjälle 7.8., käteishinnaksi taputeltiin 275€ noudettuna kotiovelta.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
287 394
Jäsenet
79 355
Uusin jäsen
Erkki69

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom