• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:00 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

PlayStation VR2 -keskustelu

Crimen: mercenary tales

Alkää vaan ostako tätä sillä peli on täysin pelikelvoton sillä on tuurista kiinni osutko miekalla vai et.
Mä en päässyt edes ekaa kunnon kenttää tuon takia läpi easylla.
Muuten pystyin etenemään, mutta sitten tuli pomo tappelu vampyyriä vastaan joka heittelee pääkalloja ja sun pitää lyödä niitä tietystä suunnasta jotta ne lentää takaisin sitä päin.
Helppo homma, mutta kun 90% iskuista se miekka vaan menee pääkallon läpi ja mitään ei tapahdu.

No ekan matsin pääsin jotenkin läpi, mutta sitten kentän lopussa tuo tulee toisen kerran vastaan ja hämmästys oli suuri kun tuo toimi joka kerta, mutta sitten se spawnasi vihuja kentälle ja niiden tappamisen jälkeen meni taas joka helvetin huitaisu vaan pääkallon läpi.
Taistelua on vielä parannettu päivityksellä joten kuinka paska se oli alunperin?

Nyt tekis mieli ekaa kertaa kokeilla saisko rahat takaisin sillä tuo on oikeasti pelikelvoton.

Tuosta katsomaan 25min kohdalta.
Olis minunkin kannattanut katsoa tuo kokonaan ennen kuin tuon ostin tuon joskus kuukausi tai kaks sitten niin olis jäänyt ostamatta.
Katsoin vaan alkua jossa homma toimi ihan ok ja tyyppi sanoikin, että se on parempi mitä alunperin.

Viimeksi muokattu:
Snow scout

Pelaajan hahmo on saanut tarpeekseen elämänsä hektisyydestä tai jtn ja kun se näkee mainoksen jossa haetaan vapaaehtoisia auttamaan laskettelurinteiden kunnostuksessa niin se päättää lähteä viikoksi vuorille ihan ylhään yksinäisyyteen.
Oikeasti pelin alku oli kuin suoraan firewatchista napattu, mutta meidän hahmo ei edes puhu sillä se on vannonut puhumattomuusvalan jostain syystä ja tällä selitetään puhumattomuus.

Radiopuhelimella on kyllä yks mimmi jatkuvasti yhteydessä ja jos se kysyy jotain niin sä voit vastata painamalla sitä radiopuhelimen nappia kerran = kyllä tai kahdesti = ei.
Mun mielestä tuolle olisi ollut helppo keksiä parempi selitys sillä se mimmi sanoo, että niiden firma on non profit eli ne ei tienaa mitään ja sen takia sulla on ruokanakin vain yks säilykemuhennos purkki / päivä kun ei parempaan ole varaa niin miksei vaan todettu, että se radiopuhelimen mikrofoni on paskana kun ei ole varaa ostaa uutta :D

Itse pelaaminen on just niin yksinkertaista kuin voi kuvitella eli sä avaat laskettelurinteitä, keräät roskia, varmistat, että alue on lumivyöryltä turvassa jne. Sitten päivän päätteeksi palataan mökille, laitetaan pesään tuli, syödään se muhennos ja mennään nukkumaan. Toki ne polttopuutkin pitää itse hakata.
Yhteensä avattavia rinteitä on 20, 9 kuvattavaa lintua ja 99 kerättävää roskaa, mutta jos trophyista ei välitä niin mikään ei pakota noita tekemään.
Jos taas haluaa kerätä kaikki pystit niin roskia täytyy kerätä "vain 90" ja kun on kerännyt puolet niin mukana olevaan tablettiin tulee sovellus mikä alkaa piippaamaan jos roska on lähellä ja se teki niiden keräämisestä oudon koukuttavaa.
Mitään firewatchin tyylistä mysteeriä ei ole vaan sä todellakin olet siellä vaan laittamassa paikkoja kuntoon ja viikon jälkeen lähdet kotiin, mutta tuon jälkeen peli jatkuu endless day moodissa jossa voi kerätä kaiken puuttuvan.
Mä hommasin platinan ja aikaa meni n.7 tuntia.

Kun aiemmin sanoin kuinka se mimmi on suhun jatkuvasti yhteydessä niin tarkoitin sitä kirjaimellisesti sillä sen lisäksi, että se sanoo mihin pitää mennä tekemään mitäkin niin se myös puhuu jatkuvasti matkan aikana ja siinä käydään vaikka mitä aina sen kouluajoista lähtien läpi.
Mulla meni nelisen tuntia tarinan läpäisyyn ja tuntuu, että se olis puhunut ainakin kaks tuntia tuosta ajasta.
Sitten palasin vielä takaisin keräämään loput kamat ja se hiljaisuus oli ihanaa.

Itse pelaaminen on niin rentoa tai fyysistä kuin haluaa sillä sä voit joko hiihtää kuten normaalisti eli otat sauvoilla vauhtia tai sitten vaan liikuttelet tatteja vuoronperään ylöspäin.
Mä aloin pelaamaan tätä sillä ajatuksella, että tämä on sen crimenin jälkeen rento kiva peli joten mä istuin sohvalla liikuttelemassa peukaloitani.
Kääntyminen hoidetaan ohjaimia kallistamalla ja sukset saa jalkaan ja pois painamalla kumpaakin tattia yhtaikaa.
Rinteiden avaamisen jälkeen ne voi myös laskea. Mitään kovin pitkiä tai haastavia ne ei ole, mutta jokaiselle on oma leaderboard jos niissä tykkää sijoitustaan parantaa.
Ilmeisesti pelaajat on tykänneet tuosta hiihdosta niin paljon, että tyypit teki 90's extreme skiing pelin joka on pelkkää rinteiden laskemista ja tämän pelaamisen jälkeen sekin pääsi ostoslistalle ja sen aion pelata ihan kuntoilupeli mentaliteetilla.

Kyllä tää mulle sen maksamani 14e arvoinen oli.

Statistiikka

Viestiketjuista
273 574
Jäsenet
77 052
Uusin jäsen
Pyrre

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom