Playstation 5

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 099
Kansiotakin parempi olisi jos pelit (ja mediat) saisi tägättyä oman mielen mukaan tyyliin #action, #adventure, #rpg, #läpipelatut ym... Mahdollisesti peleille olisi jo valmiina mm. nuo perus genre tägit.
Valitut suosikkitägit olisi sitten valittavissa suoraan jostain sieltä aloitusnäkymästä, eli korvaisi tavallaan ne kansiot. Luotuja tägejä voisi sitten ruksia hakuihinkin, tai sitten perinteisesti tietysti kirjoittaa.
Tämä olisi kiva uudistus, jos sen saisi helppokäyttöiseksi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 281
Edelleen itse ne kansiot, en voi sietää sitä että tittelit on levällään pitkin menun ylälaitaa.
 
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
50
Onko muilla ohjaimen napit toimineet hyvin? Itsellä x nappi ruvennut natisemaan aina painettaessa ja tuntuu että painalluskaan ei aina mene perille. Noin 100h ohjaimella pelailtu.
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
27
Onkos täällä ihmiset kokenut tuota Dualsensen analogitikkujen "driftausta"? Itsellä parin kuukauden pelailun jälkeen vasen tatti saa syötettä eteenpäin, vaikka ei koskisikaan sitä, eikä myöskään välillä toimi tatin täysin eteenpäin painaminen. Tämä näkyy esim. Dark Soulssissa, missä hahmo alkaa itsestään kävelemään juoksun sijaan vaikka tatti olisi painettu aivan etukulmaan kiinni. Ongelmaan väliaikaisena ratkaisuna on toiminut puhaltelu tatin alle ja huolellinen puhdistus. Nyt mietin että ottaakko yhteyttä Giganttiin vai Sonyyn tuon takia, mutta viikkojen huollon odotus ei oikein nappaisi.
 
Liittynyt
20.03.2020
Viestejä
96
Onkos täällä ihmiset kokenut tuota Dualsensen analogitikkujen "driftausta"? Itsellä parin kuukauden pelailun jälkeen vasen tatti saa syötettä eteenpäin, vaikka ei koskisikaan sitä, eikä myöskään välillä toimi tatin täysin eteenpäin painaminen. Tämä näkyy esim. Dark Soulssissa, missä hahmo alkaa itsestään kävelemään juoksun sijaan vaikka tatti olisi painettu aivan etukulmaan kiinni. Ongelmaan väliaikaisena ratkaisuna on toiminut puhaltelu tatin alle ja huolellinen puhdistus. Nyt mietin että ottaakko yhteyttä Giganttiin vai Sonyyn tuon takia, mutta viikkojen huollon odotus ei oikein nappaisi.
Gigantissa on ihan erillinen tiski näille, jonne olen ainakin itse monta kertaa DualShock nelosia käynyt viemässä. Kaiffari tarkastelee ohjaimen, ja antaa kuitin kouraan, jolla voit samalla reissulla käydä nappaamassa korvaavan ohjaimen mukaan myymälän puolelta. Tämä tietysti sillä edellytyksellä, että niitä hyllyssä on.
 
Liittynyt
07.09.2017
Viestejä
585
Ensi savut otettu. Käyttöönotto yhtä herkkua vrt. Xbox SX. Laitteen ulkomuotoa ja kokoa kuvailen unohtumattomaksi :D

Kysymys joka lienee jo keskusteltu mutta haulla en löytänyt: käytättekö tuota telinettä, jalkaa? Ilman on paljon paremman näköinen ja korkeus juuri nippanappa siedettävä. Ilmaakin näyttää saavan ihan yhtä hyvin jos ei jopa paremmin.
 
Liittynyt
19.10.2018
Viestejä
153
Kysymys joka lienee jo keskusteltu mutta haulla en löytänyt: käytättekö tuota telinettä, jalkaa? Ilman on paljon paremman näköinen ja korkeus juuri nippanappa siedettävä. Ilmaakin näyttää saavan ihan yhtä hyvin jos ei jopa paremmin.
Itsellä mahtui juuri tv, kaiuttimet ja pleikkari tuohon vierekkäin tv-tasolle. Ei tuo tuosta mihinkään kaatumaan varmaan pääsisi, mutta taloudessa on kissa, joten parempi olla ottamatta riskejä. Käytän siis jalustaa, kun ei se niin mahdottoman suuri ollut.
 
Liittynyt
03.10.2018
Viestejä
119
Onkos täällä ihmiset kokenut tuota Dualsensen analogitikkujen "driftausta"? Itsellä parin kuukauden pelailun jälkeen vasen tatti saa syötettä eteenpäin, vaikka ei koskisikaan sitä, eikä myöskään välillä toimi tatin täysin eteenpäin painaminen. Tämä näkyy esim. Dark Soulssissa, missä hahmo alkaa itsestään kävelemään juoksun sijaan vaikka tatti olisi painettu aivan etukulmaan kiinni. Ongelmaan väliaikaisena ratkaisuna on toiminut puhaltelu tatin alle ja huolellinen puhdistus. Nyt mietin että ottaakko yhteyttä Giganttiin vai Sonyyn tuon takia, mutta viikkojen huollon odotus ei oikein nappaisi.
Mulla driftaa toisen ohjaimen oikea tatti eteenpäin mutta ei kokoaikaa. Silti yhtä iso tai jopa isompi vika kun yhtäkkiä tähtäin nouseekin enemmän kuin tarpeen ja ukko alkaa tähtäämään taivaalle.

Hyvä jos Gigantissa toimii takuut noin että uudet saat mukaan, itse koetin Prismassa samaa mut sieltä antoivat vaan tiedot olla suoraan Sonyyn yhteydessä ja nyt olen Sonyn kanssa saanut sovittua kuviot ja enää vaatisi vain ohjaimen paketoinnin ja lähetyksen. 15 päivää näkyy olevan ohjaimen palautuksen kesto.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 911
Ensi savut otettu. Käyttöönotto yhtä herkkua vrt. Xbox SX. Laitteen ulkomuotoa ja kokoa kuvailen unohtumattomaksi :D

Kysymys joka lienee jo keskusteltu mutta haulla en löytänyt: käytättekö tuota telinettä, jalkaa? Ilman on paljon paremman näköinen ja korkeus juuri nippanappa siedettävä. Ilmaakin näyttää saavan ihan yhtä hyvin jos ei jopa paremmin.
Jalustaa käytän puhtaasti turvallisuuden takia :)
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
1 067
Mulla driftaa toisen ohjaimen oikea tatti eteenpäin mutta ei kokoaikaa. Silti yhtä iso tai jopa isompi vika kun yhtäkkiä tähtäin nouseekin enemmän kuin tarpeen ja ukko alkaa tähtäämään taivaalle.

Hyvä jos Gigantissa toimii takuut noin että uudet saat mukaan, itse koetin Prismassa samaa mut sieltä antoivat vaan tiedot olla suoraan Sonyyn yhteydessä ja nyt olen Sonyn kanssa saanut sovittua kuviot ja enää vaatisi vain ohjaimen paketoinnin ja lähetyksen. 15 päivää näkyy olevan ohjaimen palautuksen kesto.
Eikös tuo nyt ole ihan sontaa? Ymmärtääkseni Suomessa myyjäliikkeen asia hoitaa takuuhommat, mikäli asiakas niin haluaa.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 156
Ensi savut otettu. Käyttöönotto yhtä herkkua vrt. Xbox SX. Laitteen ulkomuotoa ja kokoa kuvailen unohtumattomaksi :D

Kysymys joka lienee jo keskusteltu mutta haulla en löytänyt: käytättekö tuota telinettä, jalkaa? Ilman on paljon paremman näköinen ja korkeus juuri nippanappa siedettävä. Ilmaakin näyttää saavan ihan yhtä hyvin jos ei jopa paremmin.
Jalka on paikallaan. Sopii mielestäni hyvin kokonaisuuteen.
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 575
Eikös tuo nyt ole ihan sontaa? Ymmärtääkseni Suomessa myyjäliikkeen asia hoitaa takuuhommat, mikäli asiakas niin haluaa.
Kyllä kuluttaja-asiamiehen mukaan näin.
"Virheilmoituksen voi tehdä paitsi myyjälle myös kaupan välittäneelle elinkeinonharjoittajalle ja aikaisemmalle myyntiportaalle. Jos tavaralle on annettu takuu, ilmoituksen voi tehdä myös takuunantajalle. Ostaja voi valita kenelle hän virheestä ilmoittaa"
Kuitenkin minusta hyvää palvelua kertoa miten kannattaa toimia. Jos asia hoidetaan Sonyn kautta tuo on varmasti nopeampaa kuin tiettyjen myymäläliikkeiden kautta. Yleensä myyjäliike toimii välikätenä ja voi homma hidastua viikkoja. Toki asiakas voi pyytää myyjäliikettä hoitamaan asian, jos tykkää odottaa.
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
27
Gigantissa on ihan erillinen tiski näille, jonne olen ainakin itse monta kertaa DualShock nelosia käynyt viemässä. Kaiffari tarkastelee ohjaimen, ja antaa kuitin kouraan, jolla voit samalla reissulla käydä nappaamassa korvaavan ohjaimen mukaan myymälän puolelta. Tämä tietysti sillä edellytyksellä, että niitä hyllyssä on.
Viestisi nähtyä käväisin Gigantilla edellisen ohjaimen kanssa muun asioinnin yhteydessä, ja kuinka kävikään, sain uuden ohjaimen suoraan paketissa vanhan tilalle! Kiitos vinkistä, pitääkin jatkossa lisäohjaimet ostaa samasta osoitteesta, sai oikein levein hymyin lähteä tuolta. Demon's Soulskin löysi samaten uuden kodin :)
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
242
On muuten melkoinen möhkö tuo Pleikkari. Piti laittaa telkkarin taakse pystyyn kun oli sen verta ahtaan näköinen kolo TV-tasossa. Ensifiiliksillä kivaisan näköinen UI. Kapula tuntuu konsolin tavoin melko tuhdilta kapistukselta. Vähän aikaa menee että saa pelit kondikseen mutta kyllä tässä on selvää laitteen uutuuden viehätystä ilmassa.
 
Liittynyt
07.02.2018
Viestejä
125
Tuli tilattua HD camera tälle ps5 konsolille verkkokaupan outletista oli 29€ hintaan ja yks jäi saataville, joten jos joku haluaa sellaisen niin sieltä löytyy!
 
Liittynyt
20.10.2018
Viestejä
2 509
Astro's playroom nostatti suupielet korviin huippuhyvästä ohjaindemosta. Värinän ja liipasimien potentiaali tuo ison harppauksen kehityksessä, mikäli pelinkehittäjät hyödyntävät ominaisuuksia. Aivan mahtavaa! Itse ohjainkin on varsin hyvä, mutta kun sovitti parin tunnin pelisession jälkeen PS4 ohjainta käteen, niin kyllä ainakin minun käteen vanha istui paremmin ja tuntui kotoisammalta. Ehkä tämä on kuitenkin tottumiskysymys.

Pääasiassa PS4 pelejä tällä tulee vielä pelattua, ja lyhyellä kokeilulla latausruudut lyhenevät huomattavasti ja ruudunpäivitysnopeus on poikkeuksetta parempaa ja sulavampaa. Osassa peleissä myös HDR:n myötä suuri harppaus julkkari PS4:sta. Hyvältä vaikuttaa.

Customteemojen tai taustakuvien puute on miinus.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 037
Pystynkö jatkamaan PS5:llä pelien tallennuksia, jotka jääneet kesken PS4:llä suoraan pilvestä? Vai pitääkö kopioida tikulle?
 

jhu

Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
120
Pystynkö jatkamaan PS5:llä pelien tallennuksia, jotka jääneet kesken PS4:llä suoraan pilvestä? Vai pitääkö kopioida tikulle?
Pitää kopioida tavalla tai toisella. Eivät siirry pilvestä, mikä oli itselleni aika ihmetys, kun oletin, että sitä varten se PS+ tilauksen pilvitallennus on olemassa.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 037
Pitää kopioida tavalla tai toisella. Eivät siirry pilvestä, mikä oli itselleni aika ihmetys, kun oletin, että sitä varten se PS+ tilauksen pilvitallennus on olemassa.
Mutta jos siirrän tikulla, niin saa kopioitua suoraan PS5:lle?
 
Liittynyt
11.12.2020
Viestejä
68
Pystynkö jatkamaan PS5:llä pelien tallennuksia, jotka jääneet kesken PS4:llä suoraan pilvestä? Vai pitääkö kopioida tikulle?
Latasin nelosella pilveen esim Ghostin tallennuksen ja jatkoin vitosella, samoin God Of Warin, eli kyllä sen pitäis onnistua.
 
Liittynyt
03.10.2018
Viestejä
119
Mutuilua, mutta mielestäni peli lataa tallennukset pilvestä pelin asennuksen yhteydessä, ainakin jotkut pelit ovat niin tehneet vai onko taika enemmänkin siinä restmodessa jolloin ne savet siirtyy pilveen ja sieltä konsoliin.
 
Liittynyt
22.07.2018
Viestejä
16
Onkos täällä ihmiset kokenut tuota Dualsensen analogitikkujen "driftausta"? Itsellä parin kuukauden pelailun jälkeen vasen tatti saa syötettä eteenpäin, vaikka ei koskisikaan sitä, eikä myöskään välillä toimi tatin täysin eteenpäin painaminen. Tämä näkyy esim. Dark Soulssissa, missä hahmo alkaa itsestään kävelemään juoksun sijaan vaikka tatti olisi painettu aivan etukulmaan kiinni. Ongelmaan väliaikaisena ratkaisuna on toiminut puhaltelu tatin alle ja huolellinen puhdistus. Nyt mietin että ottaakko yhteyttä Giganttiin vai Sonyyn tuon takia, mutta viikkojen huollon odotus ei oikein nappaisi.
Itselläni alkoi myös toisen ohjaimen vasen tatti driftaamaan. Hoidin huollon Sonyn kautta, kun en ollut kivijalkakaupasta ohjainta hommannut. Huollosta annettiin ohjeita ohjaimen resetointiin ja tattien pyörittelyyn, mutta ne eivät luonnollisesti auttaneet. Ohjain taisi lähteä Ranskaan huoltoon ja suunnilleen pari viikkoa meni ilman toista ohjainta. Taitaa valitettavasti olla aika yleinen ongelma, mitä tubesta ja googlesta silloin asiaa tutkin.
 
Liittynyt
10.12.2020
Viestejä
15
Olikos tuosta FF7R jo joku vitoselle soviteltu versio tullu? Nakkasin just levyltä asentelemaan mutta saako siihen jotain päivitystä? En tarkoita siis sitä intergradea, se jää hommaamatta jos ei sitten ole alkuperäksen ff7r omistajille todella kunnollista hintakompensaatiota. Tuo kierrätys eli jollain pikku päivityksellä rahastaminen tuntuu vastenmieliseltä.
 
Liittynyt
13.08.2017
Viestejä
293
Sony deletoi sitten noi yhteisöt neloseltakin tulevassa päivityksessä. 8.50 beta päivityksessä näkyy puuttuvan ikonikin käyttiksestä jo.
 
Liittynyt
11.12.2020
Viestejä
68
Olikos tuosta FF7R jo joku vitoselle soviteltu versio tullu? Nakkasin just levyltä asentelemaan mutta saako siihen jotain päivitystä? En tarkoita siis sitä intergradea, se jää hommaamatta jos ei sitten ole alkuperäksen ff7r omistajille todella kunnollista hintakompensaatiota. Tuo kierrätys eli jollain pikku päivityksellä rahastaminen tuntuu vastenmieliseltä.
Ilmanen grafiikkapäivitys on tulossa, mutta sitä saa jokusen kuukauden odotella. Itse ajattelin jatkaa pelin loppuun, kun saavat sen päivityksen jakoon.
 
Liittynyt
08.12.2020
Viestejä
21
Jaaha. Viallinen ps5 digi saatu. Pelit ei käynnisty, toimii 3 sekuntia ja crash, toimii minuutin ja crash. Noin 15 virheraporttia lähetetty Sonylle.

Seuraavat konstit kokeiltu:
-Data resetti vikasietotilassa
-Käyttiksen uudelleenasennus
-Lepotila yms. automaattiset virransulut off
-Virtapiuhaa yli 30 sek pois ja takaisin

Kokeiltu 2 eri tv:n kanssa.

Pelit ovat olleet PS4 ja PS5 pelejä. Astros, GoW, ratchet and clank, cod warzone

No astros eilen toimi joku 45min factory resetin jälkeen, mutta tulihan se jämppäys lopulta!
 

jhu

Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
120
Mutuilua, mutta mielestäni peli lataa tallennukset pilvestä pelin asennuksen yhteydessä, ainakin jotkut pelit ovat niin tehneet vai onko taika enemmänkin siinä restmodessa jolloin ne savet siirtyy pilveen ja sieltä konsoliin.
Mulla kävi ainakin niin, että Ghost of Tsushima ei ladannut pilvestä mitään ja teki uuden tyhjän tallennuksen. En tiedä mitä tein väärin, mutta piti verkon yli siirtää kaikki tallennukset PS4 -> PS5. Ainoastaan AC Valhallan tallennus siirtyi, mutta se onkin Ubin omassa pilvessä.

Mutta siis en tiedä onko GoT yleistä vai yksittäistapaus. Ainakin olin kovasti ihmeissäni kun tallennus ei tullut pilvestä.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
1 067
Ei kai se niitä tallennuksia automaattisesti sieltä pilvestä siirrä konsolin suuntaan, vaan ne pitää erikseen käydä lataamassa asetusvalikon kautta. Tuntuu vähän hölmöltä ja vanhanaikaiselta tänä päivänä, varsinkin kun sinne pilveen kaikki siirtyy kuitenkin itsestään.
 
Liittynyt
03.10.2018
Viestejä
119
Vaarallinen ominaisuus jos ei siirtäisi pilvestä konsoliin. Jossain pelissä oot sen 200h pelaillut, käynnistät uuden asennuksen uudessa konsolissa ja sit laitatkin rest modeen jonka jälkeen Sony uppaa jo syntyneen profile-saven sinne pilveen entisen päälle.

Osassa peleissä olen itse hakenut savet mut osassa näin tehdessä on konsoli sanonut savejen jo olevan olemassa ja päiväykset on olleet samat. Tiedä näistä, jospa itse olen ne joskus aiemmin siirtänyt ja en vain muista :lol:
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
643
Cold war kaatunut kesken matsin sen 4 kertaa. Muuten on toiminut hyvin. Kyllä tuo kovo vain on lohduttoman pieni kun tämän codin lisäksi muutama plussa peli ja enään 90gigaa tilaa.
 
Liittynyt
26.09.2017
Viestejä
551
Jaaha. Viallinen ps5 digi saatu. Pelit ei käynnisty, toimii 3 sekuntia ja crash, toimii minuutin ja crash. Noin 15 virheraporttia lähetetty Sonylle.

Seuraavat konstit kokeiltu:
-Data resetti vikasietotilassa
-Käyttiksen uudelleenasennus
-Lepotila yms. automaattiset virransulut off
-Virtapiuhaa yli 30 sek pois ja takaisin

Kokeiltu 2 eri tv:n kanssa.

Pelit ovat olleet PS4 ja PS5 pelejä. Astros, GoW, ratchet and clank, cod warzone

No astros eilen toimi joku 45min factory resetin jälkeen, mutta tulihan se jämppäys lopulta!

Käy tuo kysely lävitse jos sieltä löytyisi vinkkiä: https://hardware.support.playstation.com/fi_FI#/product
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 156
Vaarallinen ominaisuus jos ei siirtäisi pilvestä konsoliin. Jossain pelissä oot sen 200h pelaillut, käynnistät uuden asennuksen uudessa konsolissa ja sit laitatkin rest modeen jonka jälkeen Sony uppaa jo syntyneen profile-saven sinne pilveen entisen päälle.

Osassa peleissä olen itse hakenut savet mut osassa näin tehdessä on konsoli sanonut savejen jo olevan olemassa ja päiväykset on olleet samat. Tiedä näistä, jospa itse olen ne joskus aiemmin siirtänyt ja en vain muista :lol:
Kyllä itselläni ainakin aina kun pelin on asentanut on ollut savet valmiina kun pelin käynnistänyt. Noinhan se tietenkin täytyykin olla.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
1 067
Kyllä itselläni ainakin aina kun pelin on asentanut on ollut savet valmiina kun pelin käynnistänyt. Noinhan se tietenkin täytyykin olla.
Aikoinaan, kun päivitin ps4 -> pro, ei ainakaan jostain pelistä tallennukset siirtyneet automaattisesti. Nyt ps5:n kanssa ainakaan gow ei siirtänyt tallennusta automaattisesti, joten sen joutui manuaalisesti lataamaan.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 156
Aikoinaan, kun päivitin ps4 -> pro, ei ainakaan jostain pelistä tallennukset siirtyneet automaattisesti. Nyt ps5:n kanssa ainakaan gow ei siirtänyt tallennusta automaattisesti, joten sen joutui manuaalisesti lataamaan.
Erikoista. Itse olen nyt vitosella 6 peliä asentanut ja kaikkiin on automaattisesti tullut asennuksen yhteydessä pilvestä tallennukset.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
1 067
Erikoista. Itse olen nyt vitosella 6 peliä asentanut ja kaikkiin on automaattisesti tullut asennuksen yhteydessä pilvestä tallennukset.
Otitko konsolin ihan puhtaana käyttöön, ilman mitään tiedostojen siirtoja vanhasta? Liekö sitten pelikohtaista, tai mitä lie? Muutamalla muulla pelillä en edes kokeillut, koska gow oli ensimmäinen kokeilu, jonka jälkeen latasin niiden tallennustiedostot pilvestä ennen käynnistystä. Ei se kyllä niidenkään kohdalla herjannut, että konsolissa on jo tallennustiedosto olemassa, minkä se teki gow:n kohdalla, kun oli ensimmäisellä käynnistyksellä luonut uuden tiedoston.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 156
Otitko konsolin ihan puhtaana käyttöön, ilman mitään tiedostojen siirtoja vanhasta? Liekö sitten pelikohtaista, tai mitä lie? Muutamalla muulla pelillä en edes kokeillut, koska gow oli ensimmäinen, jonka jälkeen latasin niiden tallennustiedostot pilvestä ennen käynnistystä. Ei se kyllä niidenkään kohdalla herjannut, että konsolissa on jo tallennustiedosto olemassa, minkä se teki gow:n kohdalla, kun oli ensi käynnistyksellä luonut uuden tiedoston.
Puhtaalta pöydältä aloitin vitosen kanssa, eli en nelosesta siirtänyt mitään.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
Cold war kaatunut kesken matsin sen 4 kertaa. Muuten on toiminut hyvin. Kyllä tuo kovo vain on lohduttoman pieni kun tämän codin lisäksi muutama plussa peli ja enään 90gigaa tilaa.
Mulla auttoi kun laittoi ray tracingit pois päältä tähä kaatuiluongelmaan sillo 1,5 kk sitte Cold Warissa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
294
Nyt on muutama päivä pelailtu Astro's Playroomia ja voisi joku toinenkin peli jo mennä. PS4 jäi kokonaan välistä joten tuosta PS Plussan tarjonnasta on varmaan hyvä aloittaa, saako tuota 12 kk tilausta jostain selkeästi edullisemmin? eBayssa näyttää olevan ~25€ hintoja mutta ilmeisesti toimivat vain US region accounteilla?
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 037
Nyt on muutama päivä pelailtu Astro's Playroomia ja voisi joku toinenkin peli jo mennä. PS4 jäi kokonaan välistä joten tuosta PS Plussan tarjonnasta on varmaan hyvä aloittaa, saako tuota 12 kk tilausta jostain selkeästi edullisemmin? eBayssa näyttää olevan ~25€ hintoja mutta ilmeisesti toimivat vain US region accounteilla?
Välillä on kampanjoita, black friday aikaan huomattavasti halvemmalla esim viime vuonna sai Gigantista 34,90€, mutta on Plussan perushinta tainnut vähän noustakin.
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Ite otin kuukauden pätkän 99 sentillä eaplayta. Kannattaa tietysti tarkistaa kiinnostaako peli tarjonta.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 434
Viestejä
4 161 554
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom