Playstation 5

Sehän siinä on ongelma, että käsittääkseni PS4 aikaan vastuu oli vanhemmilla ja oli mahdollista sallia minkä vain pelin. Mutta PS5 tätä vastuuta rajoittaa. En tiedä onko asia nyt muuttunut mutta ei oo kauaakaan ku tuli todettua, että lapsi ei voi omalla tilillään pelata fortnitea vaan joutui käyttämään omaa käyttäjään.
Meillä lapsilla ikärajat päällä, mutta omat käyttäjät PSN varten familyn alla. Hyvin ovat saaneet ne harvat pyytämänsä ja yhdessä sovitut ikärajan ylittävät pelit pyydettyä lupaa konsolista käsin, ja mä myönnän luvat joko appin tai PSN-sivuston kautta. Ei se ole vaikeata. Mitä olen lasten alakoulukavereita seurannut, niin ei niistä k16/k18 peleistä ole niitä pelaamaan päässeille mitään hyvää seurannut.

Nyt näkynyt useammassakin paikassa PS5 normi-ohjaimia hintaan 49,99€. Jotenkin suolaisena hintana pidän tuotakin mutta ei vissiin toivoakaan että hinnat ikinä tippuisi?

Telialta saa heti 44,90€ kuluineen...

Eipä ole tainnut halvemmalla saada koskaan... Joten siitä voi lähteä...
hold my beer... ;)

ps5.png

Ja mistä ja onko tuossa postikulut mukana? ;=)

Keväällä/alkukesästä oli Kärkkäisellä Dualsenset tuon hintaisia ja löytyi uusintakin mallia joskin tilaamalla saattoi tulla mitä sattuu, myymälästä hakemalla pystyi katsomaan mitä on ostamassa. Ei vanha tarjous sinänsä auta nykypäivänä ja tuo vitosen hintaero ei paha ole varsinkin jos saa paremmalla akunkestolla varustettua mallia ja lähtee vanha vaihtoon.

Jep kärsyltä lähti 40 kympillä ja uusin V2 tuli ja ilman postikulujahan tuolta saa aina kun pistin vähä koiranappuloita mukkaan tilaukseen että menee 50€ rikki

Nyt saisi tuota karvalakkia 379€.

Sanokaa nyt ytimekäs kannattaako tuota Pro vai perusmalli? Onko sulavuudessa merkittävä ero Pro:n eduksi?

Tuota prota ei voi tässä hetkessä minusta suositella, kun vertaa tota hintaeroa digital slimmiin (joka on siis verrattava kohde tietysti). On toki muutamia pelejä, missä hyötyy paljonki, jos ne on pelaamatta. Tulevaisuudessa voi olla sit eri, kun lähdetään tekemään pelit pro:n tehot huomioiden.

Varmasti voi olla tyytyväinen pro:n hankintaan, mutta ei todellakaan ole money wortti tässä hetkessä.

Viimeksi muokattu:
Nyt saisi tuota karvalakkia 379€.

Sanokaa nyt ytimekäs kannattaako tuota Pro vai perusmalli? Onko sulavuudessa merkittävä ero Pro:n eduksi?
Optimitilanteessa saat perusmallin 30fps grafiikat pro:lla 60fps. Jos et ole kultasilmä grafiikan suhteen niin pro on hyödytön.

Optimitilanteessa saat perusmallin 30fps grafiikat pro:lla 60fps. Jos et ole kultasilmä grafiikan suhteen niin pro on hyödytön.
Mutta käytännössä saat 30fps sijaan 40fps. Niin vähän se on tehokkaampi. Ja tuokin jo melkein yläkanttiin (yli 30%). Ehkä näemme myöhemmin jotain parempaa.
60fps->80fps ja 90fps->120fps. Pro:ta ei kyllä kannata ostaa ilman nykyaikaista pelitelevisiota tai 4K 120hz+ HDMI 2.1 näyttöä.

Itse olen kyllä aika skeptinen tuon suhteen. On tullut todella paljon, todella huonoja Pro-pätsejä.
Toivottavasti saavat parannettua PSSR:ää roimasti.
Ja suurin ongelma on se, että eivät päivittäneet prossua...
Toivottavasti UE jatkaa päivityksiä, että engine en tulee parempi tuki säikeistykselle. Nykyään näyttää siltä, että monet devaajat eivät yksinkertaisesti hanskaa asioita, joita uudessa UE:ssa pitäisi tehdä itse...

Itse pähkäilen myös pro vs tavallinen välillä. Veikkaan että tulevat julkaisut kuten GTA VI satavat vahvasti pron laariin ja katumus voi olla silloin kovempi, jos nyt pihistelee. Mene ja tiedä kuinka isot erot sitten ovat…

Statistiikka

Viestiketjuista
260 087
Jäsenet
74 558
Uusin jäsen
vizeepa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom