Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep. Tsekkasin huvikseni vielä että onko tilanne muuttunut FFVII Remaken osalta, mutta ei näköjään ole. Amazon.comissa ym. isoissa kaupoissa peliä ei ole digitaalisena vieläkään, mutta eri maiden PS storesta se löytyy täydellä hinnalla: Buy Final Fantasy 7 Remake PS4 Game Code Compare Prices
Eli tässä tilanteessa tällaiselle 100% digipelaajalle tarjolla on kallis PS store-vaihtoehto tai sitten ei vaihtoehtoa ollenkaan. PS4 Prossa on levyasema, joten voisin toki hätätapauksessa ostaa pelin jostain käytettynä, mutta PS5 digitalilla sitä fyysistä vaihtoehtoa ei sitten enää ole. Varsin "mielenkiintoinen" trendi ja toivottavasti tässä nyt kovin moni PS5 digitalin valitseva ei joudu hintakartellin uhriksi, mikäli tiettyjen pelien digiversion saatavuus rajataan ainoastaan valmistajan storeen.
Tilausta vetämään muualle. Itse en VPD varaan luota kun viimeksi ennakkotilattu peli myöhästyi viikon verran.VPD laittoi viestiä - olet mahdollisesti saamassa PS5 Tammi-Maaliskuussa. Voi prkl, kesäkuussa tilattu...
Mitäköhän Telia säätää, juuri katosi 529€ hintainen levyasemaversio sekä 429 digi ja tuli tämä sivu tilalle? Mahtoiko siis jo loppua levyllisen version ennakkotilaussaldo?
Itse odotan että blu-ray asemalla oleva versio tulisi myyntiin..Olisikohan 429e ollu ns. normihinta digiversiolle ja tuo 499e hinta on tuon lisäohjaimen takia? Laitoin tilauksen sisään kun vaikutti ihan ok hinnalta (yhden ohjaimen kanssa ei olisi ollut), vaikka olisin mielummin ostanut yhdellä ohjaimella ja jonkun pelin kanssa, mutta ne paketit taitaa tulla myöhemmin ja niitä joutuisi odottelemaan
Eiköhän se ollut ihan eri pulju, joka tuon meinasi estää, eikä sonyNäköjään julkkarissa ostetulla PS4:llä pärjää vielä pari vuotta mukavasti. Levyasemallinen versio tulee ilman muuta kuitenkin sitten ostettua. Ei tule pelaaminen kalliiksi, kun ostaa kauppa-alueelta muutamalla kympillä uuden fyysisen pelin ja loppuunkoluamisen jälkeen myy tarvittaessa vaikka 5-10 € tappiolla pelin eteenpäin. Tämä siis, jos ei Sony tätä mahdollisuutta jotenkin blokkaa, niin kuin meinasi käydä PS4:kin kanssa.
Tilausta vetämään muualle. Itse en VPD varaan luota kun viimeksi ennakkotilattu peli myöhästyi viikon verran.
VPD laittoi viestiä - olet mahdollisesti saamassa PS5 Tammi-Maaliskuussa. Voi prkl, kesäkuussa tilattu...
Joo, en muista tarkkaan, kumpi lafka tätä ajoi, mutta varmasti ajatusta on pyöritelty molemmissa. Pointti tuli kuitenkin selväksi.Eiköhän se ollut ihan eri pulju, joka tuon meinasi estää, eikä sony
On PS5, we are announcing an Ultimate Edition that includes a voucher code** for Marvel’s Spider-Man: Remastered
The remaster for the PS5 is no simple up-res, as many of the game’s art assets have been completely updated to take advantage of the PS5 console’s horsepower. You’ll see better-looking characters with improved skin, eyes, hair, and facial animation (including our new, next-generation Peter Parker). You’ll also see ray-traced reflections and ambient shadows, improved lighting, more pedestrians and vehicles stretching further into the distance, and the same optional performance mode offered on Marvel’s Spider-Man: Miles Morales, allowing you to finally play the game at a targeted 60fps frame rate. We’ll be supporting near-instant loading, 3D audio, and the DualSense controller’s haptic feedback
PS5-julkistus aiheutti kaaoksen – innostuneet ostajat tulkittiin hakkereiksi
PS5:n ennakkotilausta havitelleet ostajat joutuivat hämmentävään tilanteeseen.www.mikrobitti.fi
Ennakkotilauskampanja ei menny ihan putkeen.
Jos nyt nvidian 3080 ottaa mallia niin ei oikeen vahvasti, kello löi 16.00 niin ei tapahtunu mitääMitenkähän todennäköistä Gigantin kautta olisi saada? MIkä takavuosien suoritusmaine niillä on?
Kysyin siis koska huomenna aamulla(10.00) alkaa siellä PS5:n ennakkomyynti. Mutta jos kellään muulla ei myydä, on vaihtoehdot aika vähissä.
Elisasta saa varmasti osarilla ja laskulla. Gigantista saa klarnan osarilla, muttei laskulla ainakaan kun hätäpäissään tänään RTX 3080 tilailin. Eli gigantista kannattaa varautua maksamaan etukäteen.Miten noi elisa, gigantti tms, meneekö fyrkka suoraan vai sitten vasta marraskuussa?
Voi olla, ettet ensimmäiseen erään kerkeä, sillä itse olen laittanut tilauksen 1.2, eli olet kaksi kuukautta jäljessä ensimmäisiä.Itsellä 20.4 laitettu ennakkovaraus Verkkokauppa.comiin, olisi kiva saada tuolta tietoa että onko ollut hyvissä ajoin vai aivan liian myöhään liikkeellä. Toisaalta sama kai tuo on koettaa maksimoida tsäänssit ja naputtaa ennakkovaraukset sisään useampaan paikkaan ja käydä sitten aamutuimaan vielä Prismassa 8)
Voi olla, ettet ensimmäiseen erään kerkeä, sillä itse olen laittanut tilauksen 1.2, eli olet kaksi kuukautta jäljessä ensimmäisiä.
Anteeksi, tarkoitin VÄHINTÄÄN 2kk myöhässä.Kyllä ensimmäiset tilasi jo tammikuussa, nimim. 14.1. tilattu. Hinta näyttää tilauksessa edelleen 999.90e.
Tähän tietysti vaikuttaa olennaisesti se, että paljonko porukkaa on jonossa ennen meikäläistä ja paljonko konsoleita Verkkis onnistuu varastoonsa haalimaan Sen takia olisi kiva saada Verkkikseltä joku arvio siitä, että kannattaako odotella sitä konsolia marras-joulukuussa vai vasta alkuvuodesta.Voi olla, ettet ensimmäiseen erään kerkeä, sillä itse olen laittanut tilauksen 1.2, eli olet kaksi kuukautta jäljessä ensimmäisiä.
Totta kai. Minulla vain on usko koetuksella verkkokaupan valmistautumiseen näihin isoihin myyntitapauksiin tämän päiväisen 3080 farssin vuoksi. Ilmeisesti heillä oli kokonaisuudessaan 10 näytönohjainta varastossa.Tähän tietysti vaikuttaa olennaisesti se, että paljonko porukkaa on jonossa ennen meikäläistä ja paljonko konsoleita Verkkis onnistuu varastoonsa haalimaan Sen takia olisi kiva saada Verkkikseltä joku arvio siitä, että kannattaako odotella sitä konsolia marras-joulukuussa vai vasta alkuvuodesta.
Kyllä ensimmäiset tilasi jo tammikuussa, nimim. 14.1. tilattu. Hinta näyttää tilauksessa edelleen 999.90e.
Syleillään sit yöjulkkarissa
Jäi kyllä kourallinen paskaa käteen esityksestä, kun FF:t ei ole kiinnostaneet sitten VIII:n ja mitään Souls-peliä en ole koskaan pelannut (enkä pelaa). GoW toki tulossa sitten joskus.
Ei näillä näkymin kiirettä ostaa konsolia.
Joo ja sit vielä youtubeen upatut trailerit missä kerrottiin et Demon's Soulsia tulossa PC:lle ja toisille konsoleille, sit ei tuukkaan yms. FF16 koki kans saman rumban kun Squaren puolelta ollaan sanottu ettei oo suunnitelmissa julkasta kun PS5, mutta kyseessä on satavarma ajallinen yksinoikeus, jos se sellanen on.Show oli näin jälkikäteen ajateltuna todella huonosti esitetty. Jos olisi kerrottu edes julkaisupelit selkeästi, ettei olisi tarvinnut etsiä tietoja pitkin internettiä. Siitä plussaa, että saatiin se suuntaa antava hinta edes ulos, mihin tuli toki suomilisät.
-Demon Souls
-Marvel's Spider-Man: Miles Morales
-Devil May Cry 5: Special Edition