Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bloodborne on hämmentävän kova peli. Hauska sattuma oli kun kaveri osti pelin ja kasetti meni pelin vaikeuteen niin möi pelin minulle halvalla Itse en Souls peleistä vielä silloin pitänyt eikä suuremmin ollut pelikokemustakaan niistä mutta kun tuota pääsi pelaamaan niin Yharnam vei heti miehen. Olihan se itsellekin tuskastuttavan vaikea alkuun mutta himo oppia ja nähdä uutta vei kokoajan eteenpäin. Sen jälkeen tullut sitten hankittua kaikki Souls pelit ja itsekin odotan kovasti tuota Demon´s Souls Remakea.Demon's Souls siinä on jo syytä minulle. Vain Sony on minulle tarjonnut jotain poikkeuksellista ja niin lienee myös seuraavassa genissä. Bloodborne palautti minut pelaamaan melkein kymmenen vuoden tauon jälkeen.
Bloodborne on hämmentävän kova peli. Hauska sattuma oli kun kaveri osti pelin ja kasetti meni pelin vaikeuteen niin möi pelin minulle halvalla Itse en Souls peleistä vielä silloin pitänyt eikä suuremmin ollut pelikokemustakaan niistä mutta kun tuota pääsi pelaamaan niin Yharnam vei heti miehen. Olihan se itsellekin tuskastuttavan vaikea alkuun mutta himo oppia ja nähdä uutta vei kokoajan eteenpäin. Sen jälkeen tullut sitten hankittua kaikki Souls pelit ja itsekin odotan kovasti tuota Demon´s Souls Remakea.
Se alun kirvesmies oli kunnon trollaus Kuinkahan moni minä mukaanlukien yritti sitä niitata heti alkumetreillä. Mut joo se alkukenttä on todella kireä aloitusvaikeudeksi ja parastahan tuossa on se, että se on vielä kevyttä hippaa mitä esim. dlc tarjoaaAjattele, miten tuskaa oli minulle, kun vuosiin en ollut kunnolla pelannut mitään.
Näin kuvia pelistä vähän ennen julkaisua ja oli pakko varata peli ja toki ostaa konsolikin. Tuskailin viikon ennen julkaisua, että ei perkele, jos siitä ei tule mitään, mutta oli poikkeuksellisen vahva kutsu peliä kohtaan. Ekalla alueella vietin 10 tuntia ja melkein itkin. Siitä se sitten.
Maailma on täynnä hyviä pelejä, mutta kaikki ne ei ole mullistavia kokemuksia kuten BB.
Se alun kirvesmies oli kunnon trollaus Kuinkahan moni minä mukaanlukien yritti sitä niitata heti alkumetreillä. Mut joo se alkukenttä on todella kireä aloitusvaikeudeksi ja parastahan tuossa on se, että se on vielä kevyttä hippaa mitä esim. dlc tarjoaa
Täysin samaa mieltä alleviivatusta kohdasta.
Olihan se jonkun kuun plussapelinäBloodborne vielä pelaamatta, olisikohan jo aika laittaa tulille olikohan tuo joskus ps plus pelinä? Taitaa löytyä kirjastosta siis jo valmiina jos oli
Jep, samaa mieltä. Kunhan UI on tehty järkevästi, ettei tule liian tupaten täyttä, niin hyvä tulee. PS5:n käyttöliittymä on suunniteltu uusiksi, jotta voivat ottaa kaiken hyödyn irti uudesta raudasta ja uudelleenmietityistä ominaisuuksista.Itseasiassa kuulostaa hyvältä uudistukselta!
Jos kerran levyllä saadaan latausajat minimiin, niin valikkoratsastuskin on turhaa ajan menoa.
In regards to the interface of the PS5, MacLaurin called it a “very interesting evolution of the OS,” and added that the UI is a “100 percent overhaul of the PS4 UI and some very different new concepts.” The PS4 UI was tolerable and did what it needed to do, but it was also prone to slowdown and didn’t have many bells or whistles.
As for the PS5 interface, MacLaurin says that “it’s practical first, but it’s a whole new visual language and a complete rearchitecting of the user interface.” He adds that the PS5 OS is “more subtle than flashy, but no pixel is untouched.” In response to questions about the hardware, MacLaurin noted that the console itself “is also customizable in ways previous gens weren’t,” and said, “there will be a special edition for everyone.”
Tulee mieleen kun haluaa äkkiä vetää gran turismossa uuden time attack ennätyksen johonkin rataan niin konsoli auki ja pikalinkillä sekunnissa olisi lähtöruudussa. Kuulostaa ihan hyvälle!Nämä on kyllä sellaista vähän turhaa kikkailua. Ei kaikkea tarvitse "keksiä" uusiksi.
Ja muissakin urheilupeleissä, joissa haluaa vaikka ottaa nopeasti jonkin matsin odotellessa, että sauna lämpiää tms., niin kaikki mikä vähentää ylimääräistä naputtelua on tervetullutta.Tulee mieleen kun haluaa äkkiä vetää gran turismossa uuden time attack ennätyksen johonkin rataan niin konsoli auki ja pikalinkillä sekunnissa olisi lähtöruudussa. Kuulostaa ihan hyvälle!
Nämä on kyllä sellaista vähän turhaa kikkailua. Ei kaikkea tarvitse "keksiä" uusiksi.
Nämä on kyllä sellaista vähän turhaa kikkailua. Ei kaikkea tarvitse "keksiä" uusiksi.
Tämä. Minulla ainakin ajohalut katosi kun sai valikkoja hinkata ja latailla joka välissä pitkään ennen kuin pääsi edes ajamaan. GT:tä tuli lopulta hyvin vähän pelattua kun ajamaan pääseminen oli aina oma projektinsa. Jos on se 30min aikaa pelata, niin ei sitä paljoa sitten pelattu.Ei todellakaan ole turhaa kikkailua. Jos tuolla ominaisuudella pääsee pelaammaan suoraan menusta esimerkiksi Gran Turismon daily raceja niin ainankin itselläni nousee moninkertaisesti kyseisen pelin pelaaminen. Nykyinen systeemi on vähän ankea ja kisoja voi joutua odottelemaan jopa 30 minsaa konsolin käynnistämisestä.
Mielenkiintoista Jos tuossa on perää niin Sonylla on melkoinen ässä hihassa.Spekuloidaan, että Sony olisi patentoinut Nvidian DLSS:n kaltaista teknologiaa. Mitään taettahan ei ole, että sitä käytettäisiin PS5:ssä, mutta ihan mielenkiintoinen uutinen.
Sony Patent Suggests DLSS-Like Sampling Technique Could Be Used On PS5 Games - PlayStation Universe
A new Sony patent suggests that DLSS-Like sampling techniques could be used on PS5 games to make the PS5 more efficient and productive.www.psu.com
Hyvä lisä vain olemassa olevaan repertuaariin. Sonyn 1st party studioilla on jo industry lead rekonstruktio algoritmit 1440p -> 4k resolle (Spiderman, TLOU2, etc) ja tämä tuo yhden työkalun vain lisää tähän. Nuo pitäisi vain standardoida jokaisen käyttöön PS alustalla.Mielenkiintoista Jos tuossa on perää niin Sonylla on melkoinen ässä hihassa.
Spekuloidaan, että Sony olisi patentoinut Nvidian DLSS:n kaltaista teknologiaa. Mitään taettahan ei ole, että sitä käytettäisiin PS5:ssä, mutta ihan mielenkiintoinen uutinen.
Sony Patent Suggests DLSS-Like Sampling Technique Could Be Used On PS5 Games - PlayStation Universe
A new Sony patent suggests that DLSS-Like sampling techniques could be used on PS5 games to make the PS5 more efficient and productive.www.psu.com
tyhjästä luodut pikselit ja sillä saadaan parempi kuva kun natiivinaAika kova juttu mikäli pitää kutinsa PS5:n osalta, siinä olisi moni pelkkiä speksejä sokeasti tuijottava ihmeissään kun vähemmillä teraflopeilla saadaankin aikaan paremman laatuista kuvaa.
nVidialla kesti oma aikansa päästä nykytilanteeseen. DLSS ensimmäinen iteraatio verrattuna nykyseen on ehkä hippasen karua kateltavaa. Ja koska nVidia, niin sehän toimii vaan niiden korteilla. Eli ns. valmiiseen pöytään ei olla pääsemässä, eikä AMD:n puolelta oo oikeastaan kuulunut mitään ko. tekniikkaan liittyen. En pidättelis hengitystä et saatais jotain laadukasta ulos jos saadaan edes mitään.Muistaakseni pc puolella erot on todella pieniä natiiviin verrattuna, jos sillä saadaan 60fps joka peliin 30fps sijasta niin ehdottomasti käyttöön.
Ei se ole yhtä paha, jos on lfc pakotettuna konsolin päästä ja tv millä pelataan tukee vrr:ää.Jos PS5 pelit on lähtökohtaisesti 30fps, niin jää kyllä ostamatta. PS4 Pron ostin ja ajattelin että kyllähähän siihen 30fps tottuu, no en tottunut ja myin lootan pois. PC:llä jatketaan ja tiputetaan resoa tarpeen mukaan.
aha.Ei se ole yhtä paha, jos on lfc pakotettuna konsolin päästä ja tv millä pelataan tukee vrr:ää.
Ei se ole yhtä paha, jos on lfc pakotettuna konsolin päästä ja tv millä pelataan tukee vrr:ää.
Ei se ole yhtä paha, jos on lfc pakotettuna konsolin päästä ja tv millä pelataan tukee vrr:ää.
Low framerate compensation mahdollistaa VRR rangen ulottumisen alle näyttölaitteen speksatun rangen. Eli VRR ei tipu pois päältä vaan lähde alkaa syöttämään duplikaatteja frameja näytölle sopevasti että se luulee että framerate ei oikeasti tipukkaan alas.Mikä on lfc ja miten PS:n VRR ''locked 30fps'' auttaa?
Mukava nähdä mitkä toteutuu kun huhuissa liikkuu nyt God of War 2, Silent Hill ja Jak and Daxteria Onkohan tuo artikkelissa mainittu Metal Gear Solid alkuperäisen pelin remake Sekin olisi huikea julkaisu.Jahas, muka vuotelee. Hieman epäilyttäiä listauksia, mutta saapas nähdä. Unproven PS5 State of Play leaks offer huge surprises including Silent Hill reveal and a closer look at the PlayStation 5 console
Barlogin mukaan God of War ei ole vielä julkaisukunnossa.Mukava nähdä mitkä toteutuu kun huhuissa liikkuu nyt God of War 2, Silent Hill ja Jak and Daxteria Onkohan tuo artikkelissa mainittu Metal Gear Solid alkuperäisen pelin remake Sekin olisi huikea julkaisu.
Jos PS5 oletetaan olevan markkinoilla 5 vuotta niin montakohan yksinoikeutta ehtii tulla tänä aikanaPS5-myyntien ennustetaan yltävän 120 miljoonaan kappaleeseen viidessä vuodessa - yli kaksinkertaisesti Xbox Series X:n ennusteen
PS5-myyntien ennustetaan yltävän 120 miljoonaan kappaleeseen viidessä vuodessa - yli kaksinkertaisesti Xbox Series X:n ennusteen
tyhjästä luodut pikselit ja sillä saadaan parempi kuva kun natiivina
Onkos jollain fiksummalla tietoa tuleeko PS5 parantamaan yhteensopivuuttaan Twitchin kanssa millään tavalla? Olisi hauska lähettää änäripelejä yms, mutta ainakin tuo PS4 natiivistreami on kauhean näköinen enkä oikein tiedä viitsisikö mitään capture cardia ostaa.
DLSS on softapohjainen skaalaus(ja antialisointi)tekniikka.En jaksa uskoa että pelkästään softapohjaisella skaalaustekniikalla päästään DLSS:n tasolle, tosin ei sitä konsolipuolella edes tarvita kun etäisyys töllöön kumminkin vähän eri luokkaa kun monitoriin.
..joka käyttää RTX korttien tensor ytimiä hyväkseen. Tuo oli se pointti.DLSS on softapohjainen skaalaus(ja antialisointi)tekniikka.
Ne tensor ytimet ajaa ohjelmakoodia (eli sitä softaa) siinä missä mikä tahansa prosessori. Mitään estettä ei ole olemassa sille etteikö sitä voisi vaikka perus shadereilla ajaa. Suorituskykyerosta Nvidia tensor vs. RDNA2 shaderit emme tiedä vielä mitään tässä yhteydessä...joka käyttää RTX korttien tensor ytimiä hyväkseen. Tuo oli se pointti.
Jep. Kuten nelosellakin tähän asti missä tahansa HDMI CEC vehkeessä."Lisäksi pelitilan sisältävän television voi herättää samaan aikaan PS5:n kanssa DualSense -ohjaimella ja konsolia voi puolestaan hallita television ohjaimella."
Eli siis ihan tavallinen HDMI linkki?
Homma varmasti toimii samoin kuin tähänkin asti eli peli pyörii kuten pelinkehittäjä sen laittaa pyörimään riippumatta televisiosta. Jos on moodi nopeammalle fps:lle niin se on käyttäjän valittavissa mutta siihen ei vaikuta se minkä television sattuu omistamaan.Kuinkas tämä laite toimii vanhemman FullHD-television kanssa? Pääsenkö parempaan ruudunpäivitysnopeuteen vai piirretäänkö pelit kuitenkin suuremmalla resoluutiolla josta ne skaalataan alaspäin? Olen luvannut ostaa uuden Playstationin jälkikasvulle mutta en haluaisi hankkia uutta (isompaa) televisiota olohuoneen rumistukseksi.
Eihän sen iso tarvitse olla?Kuinkas tämä laite toimii vanhemman FullHD-television kanssa? Pääsenkö parempaan ruudunpäivitysnopeuteen vai piirretäänkö pelit kuitenkin suuremmalla resoluutiolla josta ne skaalataan alaspäin? Olen luvannut ostaa uuden Playstationin jälkikasvulle mutta en haluaisi hankkia uutta (isompaa) televisiota olohuoneen rumistukseksi.
Eikö silloin ison resoluution edut huku siihen pienuuteen? Riippuen tietysti nykyisen television koosta.Eihän sen iso tarvitse olla?
Riippuu aina katseluetäisyydestä. Jos 50" televisiota katselee 3m päästä niin harva erottaa 720p ja 4k eroja. Jos taas 65" telkkaria katselee alle 2m päästä niin alkaa ja 1080p ja 4k välillekkin tulemaan eroa 4k hyväksi.Eikö silloin ison resoluution edut huku siihen pienuuteen? Riippuen tietysti nykyisen television koosta.