Playstation 5

Onko jo varmistettu virallisesti että HZD2 on tekeillä ?
Ei ole varmistettu, mutta eipä tuo virallisia varmistuksia kaipaa, kun tiedetään, että peli oli suuri menestys PlayStationille, ja kun tiedetään että uusi IP on aina riskisijoitus ajan ja rahan suhteen, niin miksei jatko-osa HZD:lle olisi tekeillä. Se on vähän kuin miettisi, että tekeekö Apple uuden iPhonen vai ei.
Tuo mielikuva jousen käytöstä kuulostaa hyvältä ja myöskin mahdolliselta DualSensen ohjaimella. Autopelissä on hyvin mahdollista, että tunnet pidon rajat selvästi ohjaimessa ja liipaisimissa eli vesisateella varovaisella kaasulla ajellessa kun alkaa sutia niin liipaisin menee kevyeksi ja painuu pohjaan. Myös vesiliirron voi tuntea haptisena palautteena. Ohjaimella on valtavasti mahdollisuuksia ja potentiaalia. Kenties HZD2 ja Gran Turismo 7 esittelee näitä herkkuja seuraavan vuoden parin sisällä.
Kyllä, autopeleissä varmaan tulee kiva tuntuma tuolla ohjaimella. Itselläni tosin tulee pelattua ratilla ja polkimilla nämä autopelit, mistä päästäänkin aiheeseen, että toivottavasti nämä nykyisen sukupolven ratit toimivat seuraavan sukupolven konsoleilla, koska tähän liittyen oli aiemmin ikävää sekoilua.
 
Jokainen pelaa kuten haluaa, mutta se ei muuta sitä faktaa, että ds4:n akku on varsin kehno.
Vertauksena switchin pro ohjain jonka akku kestää n.40 tuntia ja WiiU:n pro ohjain jonka akku kestää n.80 tuntia. Sillä voi joku kovempi pelaaja pelata vaikka 10 tuntia viikon jokaisena päivänä eikä se ole vieläkään tyhjä.

Mää pelaan aika paljon ja koitan keskitää pelaamiseni aina kunnon maratooniin. En jaksa käynnistää konsolia tunnin tai kahden takia. Omat DS4:set alkaa kyllä hiipumaan ja yli 4h en pääse yhdelläkään kapulalla (paitsi 20th versiolla mutta se on koristeena hyllysä ja lähes käyttämätön)

Yksi ohjain aina telakkassa ja toinen kädessä. Vaihdettava akku olisi silti jees, koska joskus joku perheenjäsenistä unohtaa laittaa ohjaimen lataukseen ja pelaaminen piuhalla ei ole (itselle) tätä päivää.

Xboxilla käytössä Ladattavat paristot. Mikäli joskus joss sähköt menee tai lataus epäonnistuu niin kaapissa on aa paristoja.
 
Ei ole varmistettu, mutta eipä tuo virallisia varmistuksia kaipaa, kun tiedetään, että peli oli suuri menestys PlayStationille, ja kun tiedetään että uusi IP on aina riskisijoitus ajan ja rahan suhteen, niin miksei jatko-osa HZD:lle olisi tekeillä. Se on vähän kuin miettisi, että tekeekö Apple uuden iPhonen vai ei.

Kyllä, autopeleissä varmaan tulee kiva tuntuma tuolla ohjaimella. Itselläni tosin tulee pelattua ratilla ja polkimilla nämä autopelit, mistä päästäänkin aiheeseen, että toivottavasti nämä nykyisen sukupolven ratit toimivat seuraavan sukupolven konsoleilla, koska tähän liittyen oli aiemmin ikävää sekoilua.
Esim TLOU 1 tuli 2013 ja toka tulossa 202X niin ei sieltä aina tule ihan heti seuraava peli ulos
 
Mää pelaan aika paljon ja koitan keskitää pelaamiseni aina kunnon maratooniin. En jaksa käynnistää konsolia tunnin tai kahden takia. Omat DS4:set alkaa kyllä hiipumaan ja yli 4h en pääse yhdelläkään kapulalla (paitsi 20th versiolla mutta se on koristeena hyllysä ja lähes käyttämätön)

Yksi ohjain aina telakkassa ja toinen kädessä. Vaihdettava akku olisi silti jees, koska joskus joku perheenjäsenistä unohtaa laittaa ohjaimen lataukseen ja pelaaminen piuhalla ei ole (itselle) tätä päivää.

Xboxilla käytössä Ladattavat paristot. Mikäli joskus joss sähköt menee tai lataus epäonnistuu niin kaapissa on aa paristoja.

Ja meinasit sit pelata sillä boxilla, jos on sähköt mennyt? :confused: Vai toimiiko se boxikin nykyään paristoilla :think:
 
Esim TLOU 1 tuli 2013 ja toka tulossa 202X niin ei sieltä aina tule ihan heti seuraava peli ulos
Eri pelistudioilla on erilaiset tilanteet. Guerrilla Gamesilla on Killzone-pelisarja, jonka edellinen peli ei säväyttänyt, joten eiköhän HZD ole tällä hetkellä ykkösprioriteetti. Tämä ei tarkoita, etteikö olemassa voisi olla jokin toinen tiimi, joka työstää Killzonea tai muuta peliä, mutta eihän heidän tilanteessaan olisi mitään järkeä pistää koko ARPG-tiimiä työstämään yhtäkkiä FPS:ää, kun vaihtoehtona on jatkaa uuden menestyssarjan tekemistä.
 
Tuhmilla koirilla oli tuossa välissä uncharted 4(2016) mutta luulisin että GG on paljon pienempi studio kuin mitä sonyn ykköstykki on.
(Toki joku nytten googlettaa ja osoittaa että kuinka väärässä olin)
 
Tuosta akun kestosta. Äskettäin ostin uuden DS4:n, niin siinä on oman kokemuksen mukaan akku kestänyt noin 9 tuntia. Vanhassa ja alkuperäisessä pleikkarin mukana tulleessa 2014 vuoden DS4:ssa akku kestää vielä reilu pari tuntia. Itse en lataile "säännöllisesti", vaan ostin aikoinaan gigantista muistaakseni 5€ tarjouksella kaksi kappaletta 3m USB-kaapeleita, jotka ylettyvät mainiosti TV-tasolta sohvalle. Vaikka langaton onkin kiva, niin eipä tuo satunnainen johdon kanssa pelailukaan erityisesti ärsytä. Jos akku on lähes tyhjä, niin kytken kaapelin kiinni ja jatkan pelaamista. Simppeliä.

Jos jotain peliä toivoisi julkaisuun, niin toivoisin Sonyn nostavan Zipper Interactiven takaisin aktiiviseksi ja julkaisevan MAG 2:sen. MAG oli PS3 aikaan paras FPS peli, joka vieläkin hakee vertaistaan.
 
AestheticGamer, joka on vuosien aikana vuotanut paljon tietoa Capcomin peleistä (varsinkin Resident Evil -sarjasta) Reseterassa / Neogafissa (Dusk Golemin nimellä), väittää edelleen että Silent Hill on toden totta palaamassa PS5:lle ja PS5-yksinoikeuspeliä kehitettäisiin yhteistyönä Sonyn ja Konamin välillä.



Konamihan kiisti huhut, mutta ehkä on hyvä myös pitää mielessä millä tavalla julkaisija kiisti asian:



Ja huhuissahan (muiden kuin AestheticGamerin lausumana) mainittiin kaikenlaista hullua, kuten että Sony olisi ostamassa Silent Hill IP:n Konamilta ja vaikka mitä muuta. Ennen Konamin lausuntoa AestheticGamer sanoi, että Silent Hill IP (ja Metal Gear ja Castlevania myös, jotka olivat mukana huhuissa) pysyy Konamilla, mutta Sony Japan Studio on kehittämässä uutta peliä. Kojima (ja myös Supermassive Games) oli ollut vasta neuvotteluissa mukana toisenlaisesta Silent Hill -pelistä, mutta mitään päätöksiä ei ole vielä tehty.



Asiat, jotka on hyvä pitää mielessä:
  • AestheticGamer on tunnettu nimenomaan Capcomin suhteistaan (eli ei Konamin).
  • Konami ei kiistänyt Sony Japan Studio -huhua erikseen.

Tähän liittyen

Rumour: Sony Has Been Working on Silent Hill Reboot for 18 Months

There’s a lot going on with Silent Hill at the moment, and it’s actually becoming quite difficult to unpack. Here’s what we think we know: Japan Studio is working on a series reboot for Konami, with Gravity Rush creator Keiichiro Toyama directing the project. He obviously started his career working on the original Silent Hill, so is a superb fit. Artist Masahiro Ito and composer Akira Yamaoka are also said to be involved.


Alongside that, there is speculation that Silent Hills will be making a comeback, revived recently by Instagram images posted by manga artist Suehiro Maruo. These appear to be separate projects at the moment, and it’s unclear how they’re connected – if they even exist at all, of course.


It’s the Sony reboot that currently appears to be further along. According to rumourmonger Dusk Golem, writing on ResetEra, the title has been in production for about 18 months. The story goes that Konami was looking for a partner, and Toyama wanted to return to horror. Sony is footing the project’s bill, but it believes brand recognition gives this title a better shot at success than, say, a Siren sequel. Konami will get a percentage of the profits.


Apparently, the reboot will be announced this year, presumably alongside the PlayStation 5’s slate of in-development software.
Olisihan se kova juttu jos PS5 saisi heti alkuun uuden Silent Hill pelin. 18kk jos peliä on jo kehitetty niin ei kaukana valmiista ole.
 
Ja meinasit sit pelata sillä boxilla, jos on sähköt mennyt? :confused: Vai toimiiko se boxikin nykyään paristoilla :think:

Pointtina taiss olla et joss lataus on yöllä keskeytyny jne. Harvoin mutta kyllä näinkin on käynyt.

tai generaattorilla :hmm: mutta tämän ei ole asian pointti. PS5 tulen ostamaan ja ankarasti kritisoin yhä ettei siellä ole vaihdettavaa akkua tai optiota pattereille.
 
Monestihan noita pelejä aloitellaan tekemää ilman että tiedetään tarkalleen mikä peli se on käytännössä.

Ihan se pelimekaniikka, pelimoottori jne vie aikaansa. Hyvinki sonylla voi olla projekti käynnissä johon sopisi Silent Hillsin IP päälle.
 
Monestihan noita pelejä aloitellaan tekemää ilman että tiedetään tarkalleen mikä peli se on käytännössä.

Ihan se pelimekaniikka, pelimoottori jne vie aikaansa. Hyvinki sonylla voi olla projekti käynnissä johon sopisi Silent Hillsin IP päälle.
Ei toista vuotta tehdä peliä jos ei tiedetä mitä siitä tulee
 
Ei toista vuotta tehdä peliä jos ei tiedetä mitä siitä tulee
Itseasiassa Devil May Cry piti olla uusi Resident Evil mutta projetkin puolessa välissä siitä tehtiin uusi IP ja ilman mitään kontaktia resident evil sarjaan.

Että on noitakin tapauksia.

Edit:

Sitä ennen peliä oli "kehitetty" jo vuosia.
Jos en väärin tiedä tai muista niin melkein kuin Mass Effect 3 loppui.
Biowarella oli kyllä jossain välissä joku toinen peli joka sai kirvestä että en tiedä siirtyikö sen jälkeen se ryhmä tekee anthemia vaiko oliko se sitten tuo Mass Effect popula.

Se kuitenkin varmaa että uusinta mass effectiä ei tehnyt vanha tiimi
(sori offista)
 
80-luku soitti (lankapuhelimella) ja pyysi patterinsa takaisin.

90-luku soitti ja pyysi vanhan vitsin takaisin. Patterit on yhä ihan käypää kamaa, varsinkin ladattavat sellaiset. Olisiko kiva kytkeä aina telkkarin kaukosäätimet, palovaroittimet ja auton avaimet usbiin ladattaviksi.

Eikä kyse ole pelkästään pattereista, vaan kiinteästä akusta. Kyllä kilpailijan ohjain toimii myös pattereilla mutta monella muullakin mikä on helvetin fiksusti suuniteltu kuluttajan kannalta.
 
90-luku soitti ja pyysi vanhan vitsin takaisin. Patterit on yhä ihan käypää kamaa, varsinkin ladattavat sellaiset. Olisiko kiva kytkeä aina telkkarin kaukosäätimet, palovaroittimet ja auton avaimet usbiin ladattaviksi.
Onko sinulla tapana mainitsemiisi laitteisiin vaihdella useinkin paristoja? Jos jokaisen kohdalla pitäisi usb-piuhaa käyttää muutaman vuoden välein niin kyllä kiitos.
 
Onko sinulla tapana mainitsemiisi laitteisiin vaihdella useinkin paristoja? Jos jokaisen kohdalla pitäisi usb-piuhaa käyttää muutaman vuoden välein niin kyllä kiitos.
Kuulostaa hyvältä mutta käytännössä ei kyll kiinosta. Ladattavia laitteita on jo mielin määrin mitkä menee eri piuhoilla ja päillä.

ps meillä vaihdetaan telkkarit ja autot uusiin kun säätimistä loppuu paristot. tulee säästettyä muutama euro.
 
Kuulostaa hyvältä mutta käytännössä ei kyll kiinosta. Ladattavia laitteita on jo mielin määrin mitkä menee eri piuhoilla ja päillä.

ps meillä vaihdetaan telkkarit ja autot uusiin kun säätimistä loppuu paristot. tulee säästettyä muutama euro.
EU pyrkiikin saamaan kaikkiin samanlaiset liittimet ja latureihinkin yhtenäisyyttä. Turhaa ongelmajätettä pitää pyrkiä vähentämään ja paristot ovat yksi niitä.
 
EU pyrkiikin saamaan kaikkiin samanlaiset liittimet ja latureihinkin yhtenäisyyttä. Turhaa ongelmajätettä pitää pyrkiä vähentämään ja paristot ovat yksi niitä.

No miten on EU tämän asiankanssa edennyt? menee nyt vähän offtopikisi. Koita nyt kestää ettei kaikki tykkää sonyn akkuratkaisusta eikä sen pitäisi sinulta olla pois.
 
EU pyrkiikin saamaan kaikkiin samanlaiset liittimet ja latureihinkin yhtenäisyyttä. Turhaa ongelmajätettä pitää pyrkiä vähentämään ja paristot ovat yksi niitä.

Joskin ladattava paristo on aika paljon pienikokoisempi ongelmajäte kuin laite, jonka sisällä on kiinteästi akku. (Kuluttajan kannalta molemmat on melkein yhtä helppo laittaa kiertoon.) En tosin tiedä miten tuo ajatuksesi liittyy enää keskusteluun. Molemmissa on puolensa, sisäänrakennettua on marginaalisesti helpompi ladata, kun johto vain kiinni, ladattavien paristojen kanssa saa muutamassa sekunnissa täydet tilalle, ja aikanaan kun heikentyvät, ei tarvitse alkaa ruuvailemaan ohjainta.
 
No miten on EU tämän asiankanssa edennyt? menee nyt vähän offtopikisi. Koita nyt kestää ettei kaikki tykkää sonyn akkuratkaisusta eikä sen pitäisi sinulta olla pois.
Ainakin siellä on DualSensessä on USB-C liitäntä käytössä. Minusta tuntuu, että sinulla on ongelma sen kanssa kun Sony käyttää akkua jatkossakin. Ethän sinä muuten täällä olisi pattereita puolustamassa.

Joskin ladattava paristo on aika paljon pienikokoisempi ongelmajäte kuin laite, jonka sisällä on kiinteästi akku. (Kuluttajan kannalta molemmat on melkein yhtä helppo laittaa kiertoon.) En tosin tiedä miten tuo ajatuksesi liittyy enää keskusteluun. Molemmissa on puolensa, sisäänrakennettua on marginaalisesti helpompi ladata, kun johto vain kiinni, ladattavien paristojen kanssa saa muutamassa sekunnissa täydet tilalle, ja aikanaan kun heikentyvät, ei tarvitse alkaa ruuvailemaan ohjainta.
Ainahan sinä voit vaihtaa sen akun siitäkin kunhan osaat muutaman ruuvin pyörittää auki. Eipähän ole löystyvien paristokansien kanssa ongelmia.
 
Itse ottaisin kyllä mallin missä on akut vaihdettavissa ja olisi mahd suoraan ladata akkua kun toinen käytössä ohjaimessa.

Jos siis omistaa vain yhden ohjaimen, ongelmaa ei ole jos kaksi ohjainta ja yksinää pelailee.
 
Jos ohjain toimisi paristoilla, niin edellyttäisin valmistajalta, että konsolin mukana tulisi ladattavat akkuparistot sekä latauslaite. En tarvitse nimittäin mihinkään muuhun nykyaikaiseen laitteeseen paristolaturia.
 
Jos ohjain toimisi paristoilla, niin edellyttäisin valmistajalta, että konsolin mukana tulisi ladattavat akkuparistot sekä latauslaite. En tarvitse nimittäin mihinkään muuhun nykyaikaiseen laitteeseen paristolaturia.
Mieluusti ne akkuparistot tulisi voida ladata johdolla tai langattomasti ilman, että tarvitsee irroittaa.
 
Mieluusti ne akkuparistot tulisi voida ladata johdolla tai langattomasti ilman, että tarvitsee irroittaa.
Näin. Rift S:n ja Reverbin ohjainten suhteen olisi hyvä jos ne saisi lataukseen käytön jälkeen ilman patterien poistoa. Noissa nuo patterit ärsyttävät paljon.
 
Eikös boxin ohjain toimi laturina kun iskee vaan akkuparisot sisään ja usbi seinään?
 
Joko käyttiksestä olisi saatu lagi pois uudessa konsolissa? Ärsyttää se lagitus... Muistelen että Xboxi olisi kärsinyt myös tästä lagista.
 
Eikös boxin ohjain toimi laturina kun iskee vaan akkuparisot sisään ja usbi seinään?
Ainakin siihen on saatavilla play and charge. Sellainen olisi paras ratkaisu, vaikka voisi nostaa hintaa.

Tuota ominaisuutta tosin ei taida olla edes Xbox Elite Series 2 ohjaimessa.
 
Viimeksi muokattu:
Pikalatauksella kykenisi nykyään poistamaan lähes täysin ongelmat kapulan latauksen kanssa. Ohjaimelle riittäisi varmaan joku 15-20 wattia, että saisi tunnin pari lisäaikaa kun lataa vaikka sen verran, että kahvit keittää.

Toki akun kapasiteetti pienenee ajan myötä, mutta jos ohjain maksaa 40€ ja kestää kuitenkin muutaman vuoden niin eipä tuo juuri kiinnosta
 
Pikalatauksella kykenisi nykyään poistamaan lähes täysin ongelmat kapulan latauksen kanssa. Ohjaimelle riittäisi varmaan joku 15-20 wattia, että saisi tunnin pari lisäaikaa kun lataa vaikka sen verran, että kahvit keittää.

Toki akun kapasiteetti pienenee ajan myötä, mutta jos ohjain maksaa 40€ ja kestää kuitenkin muutaman vuoden niin eipä tuo juuri kiinnosta
Aika jännä, että tästä ei ollut mainintaa. Tosiaan aika huomattava etu nykyiseen sukupolveen verrattuna, jos ohjain tukee pikalatausta. Toivottavasti on mukana USB-C:n myötä.

---

Vähän lisää huhua Silent Hilliin liittyen AestheticGamerilta:
To the talk about a remake or new entry and such, I've heard from pretty much every person who may have knowledge on the title that this is a soft reboot, which as many say lot of the series is anyways but they're going a bit further with it this time. At the moment in development they're thinking of just calling the game, "Silent Hill", it won't have any numbers or anything and be made so it can easily be a person's first entry in the series. It's not a remake and it doesn't erase past games but none of that is important really to this game.

From my understanding it's not a remake of the first game and it's not a complete reboot, more of a re-introduction.
Eli tekisivät ikään kuin God of Warit. Mitään aiemmin tapahtunutta ei pyyhitä pois, mutta niillä tapahtumilla ei ole oikeastaan suurta väliä uudelle pelaajalle. Hyvä lähestymistapa.
 
Silent Hill 2 edelleen top kympissä omalla listalla "parhaat pelit koskaan". Jos tuolle saataisiin henkistä jatkoa, olisi se itselle automaattinen system seller.
 
Joku japski kauhu mangaa värkkäävä hermanni kiusoitellut myös tuota Silent Hillsiä sosiaalisessa mediassa:
sh.jpg



Sen verran monesta eri lähteestä tullut nyt juttua tuosta, että voi sanoa uuden SH:n olevan ainakin kehitteillä ja tällä vuototahdilla virallinen julkistuskin saataneen piakkoin.
 
90-luku soitti ja pyysi vanhan vitsin takaisin. Patterit on yhä ihan käypää kamaa, varsinkin ladattavat sellaiset. Olisiko kiva kytkeä aina telkkarin kaukosäätimet, palovaroittimet ja auton avaimet usbiin ladattaviksi.
Apple TV:n kaukosäädin on ladattavaa mallia ja ihmettelen miksei TV-valmistajat ole lähteneet tähän (ei kyllä ole muita kaukosäätimiä tarvinnut käyttää pahemmin). Se, että kerran tai pari kertaa lataat vuodessa, on mielestäni paljon parempi kun keräillä noita käytettyjä paristoja ensin purkin täyteen ja sitten koitat muistaa palauttaa ne paristokeräykseen. Ennen Applen hiiressä ja näppiksessä oli myös Applen omat ladattavat paristot, joita piti latailla hiiressä ainakin kerran kuukaudessa ja näppäimistössä muutaman kerran vuodessa. Toki nuo paristot kestivät sen 10 vuotta mun käytössä, mutta nyt ollut ladattavat näppis sekä hiiri vuoden verran. Näppäimistön ladannut kerran ja hiiren varmaan 3 kertaa.
 
Viimeksi muokattu:
Ainakin siihen on saatavilla play and charge. Sellainen olisi paras ratkaisu, vaikka voisi nostaa hintaa.

Tuota ominaisuutta tosin ei taida olla edes Xbox Elite Series 2 ohjaimessa.
Miten tämä play and charge eroaa sitten nykyisestä DS4:sta? Jos itsellä sattuu käymään huono tuuri ja akku käy vähiin pleikkarin ohjaimesta kesken pelien, niin kytken sen ohjaimen siihen mun muutaman euron maksaneeseen kolme metriä pitkään kaapeliin ja jatkan pelaamista? Ei oo niin vaikeaa, ja on jopa helpompaa kuin alkaa vaihtaa akkua kesken pelin.
 
Miten tämä play and charge eroaa sitten nykyisestä DS4:sta? Jos itsellä sattuu käymään huono tuuri ja akku käy vähiin pleikkarin ohjaimesta kesken pelien, niin kytken sen ohjaimen siihen mun muutaman euron maksaneeseen kolme metriä pitkään kaapeliin ja jatkan pelaamista? Ei oo niin vaikeaa, ja on jopa helpompaa kuin alkaa vaihtaa akkua kesken pelin.
Kyllä xboxin ohjain lataa akkupatterit jos on johto kiinni tai sitten vaihtaa uudet tilalle. Tämä on mielestäni parempi systeemi kuin kiinteä akku. Harva alkaa vaihtamaan kuoleen akun tilalle uutta jos pitää ohjain ruuvata auki yms...

edit. ps4 ohjaimen akku on näyttävästi vakiona 1000mAh ja boksin ohjaimeen saa vaikka 2500mAh x 2 akut kiinni jos siltä tuntuu
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä xboxin ohjain lataa akkupatterit jos on johto kiinni tai sitten vaihtaa uudet tilalle. Tämä on mielestäni parempi systeemi kuin kiinteä akku. Harva alkaa vaihtamaan kuoleen akun tilalle uutta jos pitää ohjain ruuvata auki yms...

edit. ps4 ohjaimen akku on näyttävästi vakiona 1000mAh ja boksin ohjaimeen saa vaikka 2500mAh x 2 akut kiinni jos siltä tuntuu
Lataa jos on erillinen akkupaketti Ohjaimen Akku ja Laturi Microsoft Xbox One
 
Kyllä xboxin ohjain lataa akkupatterit jos on johto kiinni tai sitten vaihtaa uudet tilalle. Tämä on mielestäni parempi systeemi kuin kiinteä akku. Harva alkaa vaihtamaan kuoleen akun tilalle uutta jos pitää ohjain ruuvata auki yms...
Aikaisemmin mainitsin, että mun alkuperäisessä 2014 vuoden ohjaimessakin akku kestää reilut 2h. Eli aikalailla voisi sanoa ohjaimen akun olevan yhden konsolisukupolven mittainen. Ensimmäisenä ohjaimesta alkaa hajota kyllä tatit tai liipaisinnappulat, jotka tuossa ohjaimessa oli niin kuluneet, että ostin uuden. En tiedä, onko yleisesti ottaen akut "kuolleet" nopeammin kuin mulla, mutta ainakin omakohtaisiin ja kaveriporukan kokemuksiin peilaten, se ohjain joutaa vaihtoon muun kuin akun takia.
 
Miten tämä play and charge eroaa sitten nykyisestä DS4:sta? Jos itsellä sattuu käymään huono tuuri ja akku käy vähiin pleikkarin ohjaimesta kesken pelien, niin kytken sen ohjaimen siihen mun muutaman euron maksaneeseen kolme metriä pitkään kaapeliin ja jatkan pelaamista? Ei oo niin vaikeaa, ja on jopa helpompaa kuin alkaa vaihtaa akkua kesken pelin.
Minulle sisäinen akku on passeli, mutta osa haluaa patterit niin tuo olisi niille myönnytys.
 
Minulle sisäinen akku on passeli, mutta osa haluaa patterit niin tuo olisi niille myönnytys.
Mutta kuinka monella tuo on kynnyskysymys pleikkarin ostamiseen? Tuskin monellakaan. Ja Sony tiedostaa sen varmasti hyvin itsekin, sillä jotkut varmasti ostavat uusia ohjaimia sitä mukaa, kun vanhan akun kapasiteetti laskee riittävän alas. Myöskään täällä moni kaveri ei alkuun tajunnut ostaa pidempää latauskaapelia, vaan akun loppuessa pelit loppuivat kunnes menivät ostamaan useampia ohjaimia tai sen pidemmän latauskaapelin.
 
Varmasti olisikin mutta haluavat rahastaa pelaajaa ja myydä omaa pakettia.

...vai voiko siihen laittaa sekä ladattavia että tavallisia paristoja, ja ei haluta rikkoa mitään? En tosin tuollaista omista, muttta kuvittelisin, että jotenkin yksiselitteisesti tunnistetaan, että ladattava. (Eikö tuollaisia 'myydä uuden ohjaimen, kun akku alkaa hiipua' tason kommentteja voisi pitää siellä tappeluketjussa? )
 
Patterit nyt on viho viimestä, mitä itse halauan laitteisiini. Kaukosäätimissäkin niitä on varmasti vaan sen takia, että tulee halvemmaksi valmistaa, kun akulla. Hyvissä ajoin, kun syttyy alhainsesta akusta kertova valo, niin sika pieni homma kerran vuodessa/kahdessa käyttää jotain kakea laturissa. Ja hitto menis hermot, jos index:n ohjaimet olis patteirkäyttöset... Nyt on niin helppo, kun pistää vaan pelisession jälkjeen usb-c piuhojen päähän kiinni, mitkä on koko ajna tossa koneessa mulla kytkettynä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 125
Viestejä
4 487 393
Jäsenet
74 158
Uusin jäsen
kharim

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom