Edit: eipä mitään
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuleehan tuossa edge ohjain yms lisuketta mitä taas ei normi pro:n mukana tuleAivan järkkyhinta 1200e, ja "perus" pro 850e
Telia ja ElisaOnkos toi tavis slimmin anniversary edition jotenkin harvinainen vaiko vaan ps5 pro?
Tätä pro:ta ei sit ilmeisesti tullut yhteenkään osamaksua tarjoavaan paikkaan?
Ihan kuin olisin lukenut, että jos ei ole mypower jäsen niin tulee tekstiviesti? Itselleni ei tullut viestiä, mutta olen jäsen.Onko kenellekään tullut Powerin arvonnasta vielä tuota tekstiviestiä?
Kyllä, itse en ole jäsen niin odottelen tuota tekstiviestiäIhan kuin olisin lukenut, että jos ei ole mypower jäsen niin tulee tekstiviesti? Itselleni ei tullut viestiä, mutta olen jäsen.
4.10 saa vielä odottaa, siinä naksuttaa kello kauanko arvontaan voi vielä osallistua.Kyllä, itse en ole jäsen niin odottelen tuota tekstiviestiä
Jeps saman huomasin. Tuli perus ps5 mallin hankinnasta traumatisoituneena naputettua tilaus ensin prismaan ja sitten giganttin levyaseman kanssa ja molemmat menivät läpi. Täytyy tuo prisman peruutella jossain välissä kun gigantista ainakin kokemusta että pysyvät noissa julkkaripäivämäärissä. Mulla mennyt verkkiksen suhteen vähän luotto siihen sen ps5 julkkarifiaskon jälkeen, mutta toivotaan että otettu siitä opiksi ja nyt myivät vaan ns varmasti saldolle tulevia tuotteita. VPD:stä oli alussa tarkoitus tilata, mutta heidän sivunsa (tai maksupalvelu ainakin) kyykkäsi heti. Anniversairyä pääsin gigantissa jopa klikkaamaan, mutta oli tuote ehtinyt mennä.Jep,
Ei lähde ihan niin äkäseen käsistä tuo perus PRO kun vieläkin saatavilla esim. Verkkokaupastaja Gigantista.
Itse sain jo vahvituksen verkkokaupasta tilauksen vastaanottamisesta eli sitteNpä vain odotellaan.
Ei eroa hirveästi. Odotin tuolle paketille korkeampaa hintaa itseasiassa. Onhan se toki vähän koomista että jopa erittäin rajoitetun keräilyversion mukana tulee tuo kaikki mutta ei silti sitä hemmetin levyasemaaEi tuo hinta kovin paljoa eroa kun lisäät normi PS5 Prolle nuo lisät (mm. Edge ohjain, jalusta, lataustelakka). Tyyristä on toki silti.
Ei tuo hinta kovin paljoa eroa kun lisäät normi PS5 Prolle nuo lisät (mm. Edge ohjain, jalusta, lataustelakka). Tyyristä on toki silti.Aivan järkkyhinta 1200e, ja "perus" pro 850e
Minun arvio tulevaisuudesta on se että alle 1000e pelikonsoleiden aikakausi on ohi, jos sony saa myytyä hyvin tätä pro:ta.Ei tuo hinta kovin paljoa eroa kun lisäät normi PS5 Prolle nuo lisät (mm. Edge ohjain, jalusta, lataustelakka). Tyyristä on toki silti.
Vaikea itse uskoa että PRO:n myynti olisi mitenkään merkittävää isossa mittakaavassa kun kyseessä pienelle kohderyhmälle kohdistettu tuote josta voidaan sen takia nyhtää premium hintaa. 9/10 Playstationinkaan asiakkaista ei tule pro kiinnostamaan ja tämä asiakasluokka on tarkempi sen suhteen mikä konsolin hinta on. Onhan se jo nyt nähtävästissä miten paljon vähemmän PRO:lle kysyntää kun 2h ennakkotilauksen julkaistuksen jälkeen saa yhä tilattua suurimmasta osasta paikoista.Minun arvio tulevaisuudesta on se että alle 1000e pelikonsoleiden aikakausi on ohi, jos sony saa myytyä hyvin tätä pro:ta.
Kannattaa verrata myös sisältöä, juhlapaketissa mukana myös Edge-ohjain ja muut sälää.Aivan järkkyhinta 1200e, ja "perus" pro 850e
Minkä paketin kanssa tulee ylimääräinen ohjain?Jos tuon prismasta tilaisi, -5% bonarilla hintaa olisi noin 805 EUR ja kun mukaan tulee yksi ylimääräinen ohjain ( näitähän hajoilee ) niin sen hinnan voi vielä itse konsolin hinnasta tiputtaa pois. Eli konsoli maksaisi 805 - 75 EUR , niin eihän konsolin hinnaksi jää kuin 730 EUR: ja sehän on jo halpa hinta tästä
Toki taidan hieman odotella, kaupasta kun näitä tulee saamaan koska tahansa. Jos kattelis hiemna lisää käytännön kokemuksia , että mitä iloa tästä oikeasti on.
Prismassa saavat siis asiakasomistajat (lue bonuskortin omistajat) enimillään sen 5% bonusta (eli S-ryhmä laittaa rahaa takaisin kuukausittain kaikista S-kaupan ostoista osana osuuskauppaperiaatetta). Tuo bonuksen määrähän on talouskohtainen ja riippuu siitä paljon käytät S-ryhmän ketjuihin rahaa kuukaudessa eli ei välttämättä ole 5%. Maksimissaanhan tuosta voi saada 5,5% bonuspalautuksen jos on tuo bonusprosentti tapissa ja maksaa viel S-pankin Visalla/Debitilla koska 0,5% maksutapaetu päälle.Mites prismasta siis saa 5% alennusta?
Mun käsittääkseni slim mallin ständi kuten levyasemakin eli ei. Voin olla väärässä.Toimiikohan launch ps5:sen vertical standi tossa pro:ssa vai pitääkö siihenkin vielä tunkea rahaa?
Ei toimi aiemmat standit. Kuvetta on kaivettava jos tuohon jalustan haluaa. Perseilyä Sonylta tuollainenToimiikohan launch ps5:sen vertical standi tossa pro:ssa vai pitääkö siihenkin vielä tunkea rahaa?
Onhan se nyt maailman paras pelikonsoli helposti. Ja lasken mukaan myös kaikki PC handheldit.Täältä lähti Pro tilaukseen heti aamupäivästä. Menkööt palautukseen, jos testit osoittaa laitteen huonoksi. Palautusaikaa on näillä kodinkoneliikkeillä onneksi reilusti. Uskoisin kuitenkin, että soiva peli sieltä tulee.
Tai tekee jalustan itseEi toimi aiemmat standit. Kuvetta on kaivettava jos tuohon jalustan haluaa. Perseilyä Sonylta tuollainen
Noku ei, siksi on se limited edition. Oikeasti tuolla ei pitäisi edes pelata.On kyllä vähän huono ”keräilykohde” tuollainen limited edition pleikkari, kun sen arvo romahtaa heti kun seuraava sukupolvi on ulkona.
Ei muuten ole. Esim tuo ylempänä mainittu nelosen juhalamalli on jo nyt avaamattomana todella hyvissä hinnoissa. Saatika mitä se on vuosien päästä. Kyllä noista maksetaan.On kyllä vähän huono ”keräilykohde” tuollainen limited edition pleikkari, kun sen arvo romahtaa heti kun seuraava sukupolvi on ulkona.
On kyllä vähän huono ”keräilykohde” tuollainen limited edition pleikkari, kun sen arvo romahtaa heti kun seuraava sukupolvi on ulkona.