Playstation 5

Ihan hyvissä hinnoissa näyttää olevan. Dubaihin tai Tokioon voi varata lentoliput, jos #1 tulee paketista ulos. :lol:
Toteutuneet kaupat ei toki ole lähelläkään tuota ja seuraavan sukupolven keräilyversio ei ole vielä ulkona.
 
Totta, että jos tuollaisen Limited Edition Pron saisi, niin kyllähän se olisi jollain aikavälillä ihan hyvä sijoitus, jos sen avaamattomana vaan säilöisi. Sitä kuitenkin valmistetaan vain se oliko 12 300 kpl koko maailmaan, mikä on ihan hiton vähän. Toisaalta on se surullista, jos laitteet päätyy vaan kaappiin nököttämään.
 
Itse ostan levyaseman, niin jää tuo jalusta hankkimatta. Olen ymmärtänyt, että jo pelkällä levyasemalla ainakin Slim on suhteellisen tukeva. Toki itsellä konsoli on nurkassa subbarin ja seinän välissä, joten konsoli ei pääse edes kaatumaan. Tietysti eri asia, jos konsolia meinaa säilyttää jossain pöydän laidalla tms. riskimmässä paikassa.
 
Näköjään tota pro:ta on ihan hyvin vielä ennakkotilattavissa. Tuleekohan se wörtiksi ostaa toi, vaikka on normi 2560 x 1440 165hz pelinäyttö. Pelailtua ei tule kun änärit, joskus fifa (näihin ei vaikuta toi pro-versio, sen tiedän) ja sit uus GTA varmaan jonkin verran, ehkä joitain muita satunnaisia pelejä. Mut nämä 3 aikalailla on ne pääpelit. Tai ton tyyliset ainakin.

Mulla ei siis uuden sukupolven konsolia vielä ole. Joten laittasin 350e enemmän rahaa nyt niin saisin pro-version normaalin sijasta. Worth?
 
Itse ostan levyaseman, niin jää tuo jalusta hankkimatta. Olen ymmärtänyt, että jo pelkällä levyasemalla ainakin Slim on suhteellisen tukeva. Toki itsellä konsoli on nurkassa subbarin ja seinän välissä, joten konsoli ei pääse edes kaatumaan. Tietysti eri asia, jos konsolia meinaa säilyttää jossain pöydän laidalla tms. riskimmässä paikassa.
Joo ei kyl se täytyy survoa tv-tason hyllyyn poikittain. Kissa heittää sen lattialle jos se on pystyssä - ihan sama kuinka välissä, ilmeisesti keinot löytyy aina. Toivottavasti dbrand rakentaa Prolle omat Darkplatesit, teki vakio vitosesta paljon sutjakkaamman ja viileämmän käyttää kun ne siivekkeet lähti veks ja pisti pari ritilää koteloon lisää.
 
Näköjään tota pro:ta on ihan hyvin vielä ennakkotilattavissa. Tuleekohan se wörtiksi ostaa toi, vaikka on normi 2560 x 1440 165hz pelinäyttö. Pelailtua ei tule kun änärit, joskus fifa (näihin ei vaikuta toi pro-versio, sen tiedän) ja sit uus GTA varmaan jonkin verran, ehkä joitain muita satunnaisia pelejä. Mut nämä 3 aikalailla on ne pääpelit. Tai ton tyyliset ainakin.

Mulla ei siis uuden sukupolven konsolia vielä ole. Joten laittasin 350e enemmän rahaa nyt niin saisin pro-version normaalin sijasta. Worth?

Vähän tuntuu, että pärjäisit aika hyvin ihan normimallillakin. Sillä hintaerolla sitten saat jonkin verran niitä pelejä.
 
Mulla ei siis uuden sukupolven konsolia vielä ole. Joten laittasin 350e enemmän rahaa nyt niin saisin pro-version normaalin sijasta. Worth?
Ei varmaan ole noilla peleillä mitä kuvasit. Toisaalta, jos tuo 350e ei ole mitenkään merkittävä summa, niin kai se parempi tuo Pro on hommata kuin normi.

Ehkä joskus tulee joku peli vastaan mikä kiinnostaa ja siitä Prosta hyötyisi, mikä voi sitten harmittaa.

Jos ei olisi jo PS5 hyllyssä, niin itse hommaisin suoraan Pron. Mutta täälläkin käyttö on pitkälti noita Änärififaa ja mökillä satunnaista pelailua, niin en jaksa vaivautua sen takia päivittämään.
 

Statistiikka

Viestiketjut
253 819
Viestejä
4 411 021
Jäsenet
73 259
Uusin jäsen
Duane

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom