Silmä on tottunut tuohon valkoiseen, ja varsinkin ohjaimet näyttää hyvältä valkoisena. Silloin tällöin tulee arvottua noiden dark platesien kanssa, mutta ei vielä ole edennyt tilaukseen asti. Alussa olin ihan varma että menee tilaukseen mutta ne oli lopussa, ja nyt on silmä jo tottunut. Kun olen tuota mielessäni pyöritellyt, niin olen taipumassa sille kannalle että pystyasennossa valkoinen on omaan silmään parempi, ja vaakatasossa taas musta.
Perustelen tätä itselleni sillä, että levyasemaversiossa alaosa on paksumpi ja epäsymmetrinen. Pystyasennossa valkoinen kuori pehmentää sitä paksua olemusta ja epäsymmetrisyyttä, mustilla kuorilla taas mustan ja valkoisen rajaa muodoissa ei ole niin selkeästi, ja se näyttää alhaalta paksulta. Digital Editionissa ei ole tätä ongelmaa.
Vaakatasossa taas valkoiset kuoret näyttävätä olevan vinossa, jotenkin että ne olisivat vääntyneet. Jotenkin vaakatasossa myös linjojen pitäisi olla vaakatasossa ja suoria, pystyasennossa sillä ei ole niin suurta merkitystä. Musta kuori pehmentää tätä vaikutelmaa, ja olisi minun valinta.