Playstation 5

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 452
Jos ei niin jotain massaa ruuvin reikään niin ottaa taas kierteille.
 
Viimeksi muokattu:

Joo

Liittynyt
02.03.2021
Viestejä
6
Luulen että on varmaan aika vaikee saada takuuseen, ensimmäisenä aika varmasti sanovat että itse aiheutettu vika, ollaana tilanteessa missä on sana sanaa vastaan, mikä ei yleensä ole helposti ratkaistavissa. :( Toki aina kannattaa yrittää silti. Jos palautus on mahdollinen, laittasin takas kauppaan.
Joo, luulisin että ei sieltä uutta laitetta ole yhden ruuvin takia ihan noin vaan tulossa. Toisaalta kyllähän tässä nyt jo ihan periaatteesta pitää Sonylle palautetta laittaa. Aika täysillä saisi kyllä muutenkin vääntää jos tuommoisella erittäin pienellä torxilla pistäisi itse kierteet sileäksi.
Jos ei niin jotain massaa ruuviin reikään niin ottaa taas kierteille.
Tämä voisi olla järkevä homma. En juurikaan tahtoisi lähettää takaisin tai aloittaa vääntöä Sonyn kanssa, laite kuitenkin toimii oikein mainiosti. En kyllä mitään vaativampia PS5:n pelejä ole edes vielä kokeillut, että vaikea sanoa kuuluisiko tuon ruuvin takia sitten jotain ylimääräistä resonointia kun tuuletin ottaa kierroksia.

Mitähän massaa tuohon kannattaisi laittaa?
 
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
247
Ei Crash 4 kaltanen peli tarttee 120fps, oishan se ollu ihan ok vaihtoehto et saa valita 4k 60fps ja 1080-1440p 120fps välillä, mut olisin ite valinnut jokatapauksessa 4k 60. Crashin ainut parannus ei muutenkaan oo reso ja fps, vaan suurin parannus siinä on ehdottomasti latausajat. Normi PS4 oli latausajat yli puol minuuttia joka paikassa, PS5 versiossa on nyt jotain muutaman sekunin luokkaa.
Itse en näe mitään eroa 4k@120:n ja 4k60:n kuvanlaadun välillä niissä peleissä, jotka moisia tukevat( ml. Fortnite, jota en tosin pelaa), joten suotta siksi kuuta taivaalta hamuta.

Ps4Pro muuten lataa yhtä nopeasti Ps4-pelit kuin Ps5 jos vain kiintolevyn vaihtaa, ja on hitosti halvempaa kuin raakile PS5:n ostaminen( kaatuilee, pelit kaatuilevat, ja kaikki muu hauska).

Mutta kunhan PS5-pelit optimoidaan PS5:lle( tällä hetkellä edes Astro ei ole optimoitu mutta on askel parempaan suuntaan) niin sitten alkaa eroa olla 4:n ja 5:n välillä( oletan, että osa peleistä remasteroidaan 5:lle, kuten on tehty 4:lle).
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 452
Itsellä ei ole kyllä 5:n kaatuillut, ei 4:n eikä 5:n peleissä. 4:n pelit usb-kiintolevyltä.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 820
Ei ole kaatuillut kyllä täälläkään. Aika olemattomilla ongelmilla mennyt. Melkein päivittäin pelaan ja välillä paljonkin.
 

emagdnim

dnimretsam
Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 407
Aika erikoinen ongelma tuli eteen. Osaisikohan joku täällä antaa vinkkejä.

Sain pari viikkoa sitten PS5:n kotiutettua, ja päätin nyt ottaa sivupaneelit pois ja katsoa miltä masiina oikein näyttää. Huomasin että tuulettimen suojan neljästä ruuvista yksi ei kiristy ollenkaan. Kokeilin ensin käsin ja sitten asianmukaisella meisselillä. ilmeisesti linjastolla on kierteet menneet tuota yhdestä kokonaan. Ruuvi on kyllä kunnossa.

Ei hajuakaan voiko tällainen oikeasti olla mikään ongelma, tai vaikuttaako mahdollisesti esim laitteesta lähtevään meluun? Olisiko kellään näkemystä miten tämän voisi kotikonstein korjata, vai kannattaisiko olla Sonyyn yhteydessä? Tiedän kyllä, erittäin pieni juttu, mutta saanee sitä odottaa että uusi laite on kaikin puolin kunnossa.
"Miten korjata kotikonstein" laite, jossa takuuta. Voi helv.. nakkaa se takas myyjälle. Ei kyl löydy ymmärrystä laitteen avaamiselle ja ruuvien kiristämiselle.
 

Joo

Liittynyt
02.03.2021
Viestejä
6
"Miten korjata kotikonstein" laite, jossa takuuta. Voi helv.. nakkaa se takas myyjälle. Ei kyl löydy ymmärrystä laitteen avaamiselle ja ruuvien kiristämiselle.
Hei nyt jäitä hattuun. Mitään en ole mennyt kiristelemään tai hajottamaan omin päin. Laitteen "avaamisesta" ollaan vielä aika kaukana jos napsauttaa muovipaneelit irti, ja muutenkin ihan normaalihomma monelle jatkossa jos haluaa esim joskus puhdistaa pölystä.

Siinä samalla vain huomasin että yksi ruuveista ei ole ihan pohjassa. Siinä vaiheessa varmaan ihan järkevää kokeilla että saako sen laitettua paikoilleen vai ei. Vai suoraanko olisi pitänyt ottaa Sonyyn yhteyttä, että ette ruuvanneet yhtä ruuvia pohjaan asti joten pitäkää tunkkinne? Ei nyt vain ruuvi sitten kiristynyt ollenkaan.

Kotikonsteja kyselen ihan sillä, että kyse on ensinnäkin aika pienestä asiasta, mikä kuitenkin aiheuttaa sen että takuuseen voi olla melkoisen hankalaa saada koska tämän voisi joku aiheuttaa myös itse. Ei vaan oikein kiinnosta lähettää Sonylle laitetta tämän takia, mikäli on jonkin sortin mahdollisuus että sieltä tulee sama pleikkari bumerangina takaisin kuukauden päästä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Hei nyt jäitä hattuun. Mitään en ole mennyt kiristelemään tai hajottamaan omin päin. Laitteen "avaamisesta" ollaan vielä aika kaukana jos napsauttaa muovipaneelit irti, ja muutenkin ihan normaalihomma monelle jatkossa jos haluaa esim joskus puhdistaa pölystä.

Siinä samalla vain huomasin että yksi ruuveista ei ole ihan pohjassa. Siinä vaiheessa varmaan ihan järkevää kokeilla että saako sen laitettua paikoilleen vai ei. Vai suoraanko olisi pitänyt ottaa Sonyyn yhteyttä, että ette ruuvanneet yhtä ruuvia pohjaan asti joten pitäkää tunkkinne? Ei nyt vain ruuvi sitten kiristynyt ollenkaan.

Kotikonsteja kyselen ihan sillä, että kyse on ensinnäkin aika pienestä asiasta, mikä kuitenkin aiheuttaa sen että takuuseen voi olla melkoisen hankalaa saada koska tämän voisi joku aiheuttaa myös itse. Ei vaan oikein kiinnosta lähettää Sonylle laitetta tämän takia, mikäli on jonkin sortin mahdollisuus että sieltä tulee sama pleikkari bumerangina takaisin kuukauden päästä.
Tuskin tolla mitään väliä on. Takuutarrat kun on ehjät niin ongelmaa ei pitäis olla saada takuuseen, ja ne takuutarrat löytyy vasta siitä tuulettimen vierestä. Tuskin yks ruuvi vaikuttaa mihinkään toiminnallisestikkaan, eli kannattaa lakata murehtimasta. Jos se alkaa resonoimaan tjsp, niin nappaa vaan irti ja laittaa talteen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 417
Kotikonsteja kyselen ihan sillä, että kyse on ensinnäkin aika pienestä asiasta, mikä kuitenkin aiheuttaa sen että takuuseen voi olla melkoisen hankalaa saada koska tämän voisi joku aiheuttaa myös itse. Ei vaan oikein kiinnosta lähettää Sonylle laitetta tämän takia, mikäli on jonkin sortin mahdollisuus että sieltä tulee sama pleikkari bumerangina takaisin kuukauden päästä.
Tai jos huonosti käy, tulee jonkun toisen kertaalleen palauttama laite, jossa on voinut olla joku isompi vika. Itse olen siinä luulossa, että takuusta tulee ainakin jossain tapauksessa korjattuja vaihtolaitteita eikä siis välttämättä sitä omaa konetta tai täysin uutta.
 

MPJ

Liittynyt
23.02.2021
Viestejä
23
Jaahas, Täälläkin alkoi nyt kaatuilut COD Cold Warin kanssa. Viikonlopun aikana kaatui 3 kertaa. Ei vielä paha mutta toivottavasti ei kaatuilut tuosta kasva. Ilmeisesti ongelman enemmänkin tuo CW kuin PS5. Tosin ongelmia myös edelleen Warzonessa jossa kerran päivään heittää vieläkin ulos errorilla lost connection to host/server. DNS säädetty manuaalisesti ja yhteys NAT1, LAN siltaavana joten ei pitäisi olla tuosta internet yhteydestä kiinni. Myös Activision accountin linkitys PS accountiin tarkistettu.

Nämä hieman harmittaa mutta muuten ollut tyytyväinen konsoliin, ehkä nämä on vielä pieniä kasvukipuja.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 890
Joo, luulisin että ei sieltä uutta laitetta ole yhden ruuvin takia ihan noin vaan tulossa. Toisaalta kyllähän tässä nyt jo ihan periaatteesta pitää Sonylle palautetta laittaa. Aika täysillä saisi kyllä muutenkin vääntää jos tuommoisella erittäin pienellä torxilla pistäisi itse kierteet sileäksi.

Tämä voisi olla järkevä homma. En juurikaan tahtoisi lähettää takaisin tai aloittaa vääntöä Sonyn kanssa, laite kuitenkin toimii oikein mainiosti. En kyllä mitään vaativampia PS5:n pelejä ole edes vielä kokeillut, että vaikea sanoa kuuluisiko tuon ruuvin takia sitten jotain ylimääräistä resonointia kun tuuletin ottaa kierroksia.

Mitähän massaa tuohon kannattaisi laittaa?
Älä nyt mitään massaa sinne laita, jos tulee joku isompi takuucase, laite laukeaa tms, niin sitten oot kusessa kun oot selkeästi rassannut laitetta itse (myyjän pitäisi kyllä siltikin näyttää toteen että olet itse laitteen hajoittanut, mutta kyllähän homma vaikeammaksi varmasti menee). Kuten joku sanoi, niin jos se tuuletin ei resonoi, niin kovaa ajoa vain.
 
Liittynyt
19.10.2018
Viestejä
153
ja on hitosti halvempaa kuin raakile PS5:n ostaminen( kaatuilee, pelit kaatuilevat, ja kaikki muu hauska).
Kerran putosi Ghost of Tsushimassa pelistä, kun tuli joku errori levyn lukemisessa. Kiekko pois ja takaisin sisään korjasi ongelman. Ja ainoat muut ongelmat pleikkarin kanssa taitavat myös olla tuossa kyseisessä pelissä kun ei aina standoffeissa toimi kolmion painaminen, mutta heti kun standoff on ohi niin kaikki toimii taas hyvin. Eli en tiedä voiko näistä mitään laittaa konsolin piikkiin.

Ei siis pahaa sanottavaa oikeastaan vielä löydy, muuta kuin ärsyttävän kova piippaus konsolia käynnistäessä. Pulse 3D-kuulokkeet ovat ainakin omassa päässä liian löysät, täytyy harkita jos niitä kävisi palauttamassa ja ostaisi jotkut Arctikset tilalle.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
1 244
Kerran putosi Ghost of Tsushimassa pelistä, kun tuli joku errori levyn lukemisessa. Kiekko pois ja takaisin sisään korjasi ongelman. Ja ainoat muut ongelmat pleikkarin kanssa taitavat myös olla tuossa kyseisessä pelissä kun ei aina standoffeissa toimi kolmion painaminen, mutta heti kun standoff on ohi niin kaikki toimii taas hyvin. Eli en tiedä voiko näistä mitään laittaa konsolin piikkiin.

Ei siis pahaa sanottavaa oikeastaan vielä löydy, muuta kuin ärsyttävän kova piippaus konsolia käynnistäessä. Pulse 3D-kuulokkeet ovat ainakin omassa päässä liian löysät, täytyy harkita jos niitä kävisi palauttamassa ja ostaisi jotkut Arctikset tilalle.
Kummallista, itsellä Tsushima toiminut ongelmitta. Dark Souls 2 kaatui kerran, mutta toisaalta se kaatui PS4 myös joskus.
 
Liittynyt
19.10.2018
Viestejä
153
Kummallista, itsellä Tsushima toiminut ongelmitta. Dark Souls 2 kaatui kerran, mutta toisaalta se kaatui PS4 myös joskus.
Eipä tuosta varmaan mitään suurempia johtopäätöksiä voi vetää kun on vasta kerran tullut vastaan. Toivottavasti jääkin yhteen tai ihan pariin tuon pelin kanssa.
 
Liittynyt
07.09.2017
Viestejä
589
Kerran putosi Ghost of Tsushimassa pelistä, kun tuli joku errori levyn lukemisessa. Kiekko pois ja takaisin sisään korjasi ongelman. Ja ainoat muut ongelmat pleikkarin kanssa taitavat myös olla tuossa kyseisessä pelissä kun ei aina standoffeissa toimi kolmion painaminen, mutta heti kun standoff on ohi niin kaikki toimii taas hyvin. Eli en tiedä voiko näistä mitään laittaa konsolin piikkiin.

Ei siis pahaa sanottavaa oikeastaan vielä löydy, muuta kuin ärsyttävän kova piippaus konsolia käynnistäessä. Pulse 3D-kuulokkeet ovat ainakin omassa päässä liian löysät, täytyy harkita jos niitä kävisi palauttamassa ja ostaisi jotkut Arctikset tilalle.
Sama homma stand offissa pari kertaa, tuohan nyt on selvästi softavikaa. Nyt kun tehnyt niin että painan kolmion pohjaan vasta kun olen hetken odotellut niin pelannu hyvin. Kerran bugitti peli niin, että kun katselin jotakin juonen objektia R2 niin tuijotti sitä vaan hiljaa eikä päässyt pois, piti tehdä pikasiirtyminen kartan kautta että pääsi "ulos" siitä ruudusta. Käynnistelin pelin uudelleen niin taas toimii. Itse pelin bugeja varmastikin.

Tuo käynnistyksen piippaus ärsyttänyt minuakin jo vuosia. Eikö sitä käynnistysääntä voisi saada laitettua pois päältä kuten kilpailijalla...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
345
Disney+ appi ärsyttää. Sarjoja katsoessa jatka katselua napin kautta jää aina sama jakso looppiin. Muiden valikoiden kautta jatkaen kyllä jatkaa seuraavasta jaksosta. Onko kohtalotovereita?
Luulisi Mikki Hiirellä olevan varaa tämäkin korjata,aikanaan
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 274
Disney+ appi ärsyttää. Sarjoja katsoessa jatka katselua napin kautta jää aina sama jakso looppiin. Muiden valikoiden kautta jatkaen kyllä jatkaa seuraavasta jaksosta. Onko kohtalotovereita?
Luulisi Mikki Hiirellä olevan varaa tämäkin korjata,aikanaan
D+ tekee samaa PS4:lla, joten lienee appin ominaisuus, eli paskuus.
Tuntuu, että se on vielä kaukana toimivasta, vaikka nykyään ei enää tartte joka jakson välissä laittaa tekstityksiä uudestaan.
 
Liittynyt
14.08.2019
Viestejä
267
Oho, olisko toivoa muillekin Bethesdan peleille vaikka menikin Microsoftille?
The Outer Worlds ei oikeastaan liity mitenkään Bethesdaan.

Ja Bethesdan vanhat pelit tuskin saa mitään next-gen päivityksiä, kun Xboxin puolella rautapuolen kautta osa peleistä jo toimii 60fps ilman pelin päivityksiä.
 
Liittynyt
11.12.2020
Viestejä
68
Mulla ei ole kone eikä pelit kaatuneet kertaakaan, teenkö jotain väärin kun internetissä kerrotaan että kaatuilee jatkuvasti eikä pelitkään toimi kunnolla?
Itellä kaatunut Spiderman/Miles Morales useamman kerran ja kerran Demon's Souls ei käynnistynyt. Pelitunneissa nuo kaatumiset ei kyllä tunnu missään. Kaatuilihan mulla pelit PRO:llaki välillä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Hei tietäjät! Kyseessä PS5:llä Ghost of Tsushima. Saako sitä millekään muulle kuva-astukselle kuin tuo "Performance preferred"? "Resolution preferred" on lukittu PS4 Prolle eli sitä ei voi edes valita. Jostain olin lukevinaan että tuon saa 4K 60fps, ellei ollut vaan vedätystä.

Kyeessä siis PS4-levyversio ja päivitykset ajan tasalla.
 
Liittynyt
13.09.2017
Viestejä
448
Hei tietäjät! Kyseessä PS5:llä Ghost of Tsushima. Saako sitä millekään muulle kuva-astukselle kuin tuo "Performance preferred"? "Resolution preferred" on lukittu PS4 Prolle eli sitä ei voi edes valita. Jostain olin lukevinaan että tuon saa 4K 60fps, ellei ollut vaan vedätystä.

Kyeessä siis PS4-levyversio ja päivitykset ajan tasalla.
Molemmat modet pyörii 60fps. 1080p performance modessa ja 1800p resolutio modessa.
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
1 655
The Outer Worlds ei oikeastaan liity mitenkään Bethesdaan.

Ja Bethesdan vanhat pelit tuskin saa mitään next-gen päivityksiä, kun Xboxin puolella rautapuolen kautta osa peleistä jo toimii 60fps ilman pelin päivityksiä.
Kas, luulin että Obsidian kuului tuohon samaan pakettiin mutta se olikin myyty jo 2018. No aina sitä voi toivoa Fallout 4 60fps, itse pidin siitä vaikkei olekaan suosittu mielipide.
 
Liittynyt
07.09.2017
Viestejä
589
The Outer Worlds ei oikeastaan liity mitenkään Bethesdaan.

Ja Bethesdan vanhat pelit tuskin saa mitään next-gen päivityksiä, kun Xboxin puolella rautapuolen kautta osa peleistä jo toimii 60fps ilman pelin päivityksiä.
For the five titles we’ve shared today, gamers can expect to see an increase from 30 fps to nearly 60 fps while enabling FPS Boost.

Virallinen tieto siis että ei ihan 60 fps. Falloutissa myös resoa tiputettu rajusti. Mukava nähdä DF analyysi. Mutta tämähän onkin rajua offtopikkia. Ehkä liippaa Playstationia siten, että virallinen 60 fps pätsi olisi kyllä aina parempi kaikille.
 
Liittynyt
14.08.2019
Viestejä
267
Joo mielelläni ottaisin viralliset 60fps päivitykset Bethesdan peleille myös PS5:lla, mutta tuskin tapahtuu. Nuka World DLC olisi vielä kesken Fallout 4:ssa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Ei kyllä toi CV innostusta herättäny, MGS4 toki joo, mutta muuten vaikuttaa olevan olleen tekemisissä tasan yhden pelin kanssa, jolle on vaan lyöty uus ulkoasu ja nimi ja julkastu uudelleen sellasenaan.

Tuskin tarvii sanoa enempää et mielellään ei mitään open world-paskaa jossa kartalla on vitusti logoja mut ite pelaaminen on kuitenkin helvetin puuduttavaa tavaraa, koska sisältöä löytyy kyllä mut se kaikki alkaa toistaa itteään ennätysvauhtia ja tarinakaan ei ole kummonen. Eli tälleen tiivistettynä ei kiitos Ubisoft-peliä.

"Independent studio" nyt ei tietenkään ainakaan siihen suuntaan anna olettaa et sieltä mitään AAA-tason peliä ois tulossa, ellei Sony oo sitten kaivanu taskuja vähän syvempää ja hoitanu yksinoikeuden sitä kautta. Kuitenkin aina ihan mielenkiintosta nähdä mihin suuntaan nää uudet IP:t lähtee menemään, tässäkin nyt on toki vaihteeks tuhannen taalan paikka jos rahotus on kunnossa ja saavat rauhassa tehdä pelinsä, eikä tartte jotain kulunutta kaavaa toistaa väkisin ihan vaan koska kyseessä olis joku jatko-osa.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Onko toi Plus-collectionin Ratchet & Clank hyvä peli PS5:lla? Konsoli kerännyt pölyä siitä saakka kun sen joskus tammikuussa sain ja mietin, että jos aktivoisi plussan taas ja pelaisi vaikka tuota ja GoW:ia? Mikään Windowsiin saatava ei inspaa kun kone on kerrankin ajantasalla.

PS5 ja ultra wide näyttö on ilmeisesti sitten pelaamista mustilla sivupalkeilla?
 
Liittynyt
12.01.2019
Viestejä
17
Toimiiko suoraan jos mulla on PS4:lla ulkoisella kovalevyllä esim. RDO ja WOT kun sen lykkää suoraan PS5:seen?

Vai pitääkö tuolle ulkoiselle kovolle tehdä jotain PS5:lla?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
516
PS5 ja ultra wide näyttö on ilmeisesti sitten pelaamista mustilla sivupalkeilla?
Kyllä näin käsittääkseni on. Ja jos ultrawide on 1440 korkea, joudut tuijottamaan pleikkarin 1080p-signaalia venytettynä ruudulle, sillä tukea 1440p 16:9-resolle ei taida vieläkään löytyä. Ellei näyttösi sitten osaa downscalettaa 4k-matskua.
 
Liittynyt
11.12.2020
Viestejä
68
Onko toi Plus-collectionin Ratchet & Clank hyvä peli PS5:lla? Konsoli kerännyt pölyä siitä saakka kun sen joskus tammikuussa sain ja mietin, että jos aktivoisi plussan taas ja pelaisi vaikka tuota ja GoW:ia? Mikään Windowsiin saatava ei inspaa kun kone on kerrankin ajantasalla.

PS5 ja ultra wide näyttö on ilmeisesti sitten pelaamista mustilla sivupalkeilla?
Son sen ykkösen remake, joka oli musta paras, eli on hyvä. Mutta musta Demon's Souls ja Spidremänitki on hyviä, että en tiiä sitte :p GoW on ihan huippu vitosella, alkuhan siinä on aika kädestä, mutta uusia liikkeitä alkaa tippua kohtuullisen nopeasti ja peli vaan paranee sitä mukaa, kun taidot kehittyy.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Kyllä näin käsittääkseni on. Ja jos ultrawide on 1440 korkea, joudut tuijottamaan pleikkarin 1080p-signaalia venytettynä ruudulle, sillä tukea 1440p 16:9-resolle ei taida vieläkään löytyä. Ellei näyttösi sitten osaa downscalettaa 4k-matskua.
No hitto 3440x1440 monitori olis kyseessä. Olohuoneessa 65" 4k-telkkari mutta suurinta osaa ei viitsi jälkikasvun nähden tai puolisoa kiusaten pelata.
 
Liittynyt
19.10.2018
Viestejä
153
Onko toi Plus-collectionin Ratchet & Clank hyvä peli PS5:lla? Konsoli kerännyt pölyä siitä saakka kun sen joskus tammikuussa sain ja mietin, että jos aktivoisi plussan taas ja pelaisi vaikka tuota ja GoW:ia? Mikään Windowsiin saatava ei inspaa kun kone on kerrankin ajantasalla.

PS5 ja ultra wide näyttö on ilmeisesti sitten pelaamista mustilla sivupalkeilla?
GoW oli ps5:llä aivan helvetin hyvä, joten jo sen takia suosittelen plussaa. Itse koitin myös Ratchet & Clankkia, mutta jäi vähän kesken, kun pelaan ainakin itse mieluummin 60 fps toimivat pelit ensin. Sen verran ainakin itseäni häiritsi tuo ruudunpäivitys.
 
Liittynyt
11.12.2020
Viestejä
68
GoW oli ps5:llä aivan helvetin hyvä, joten jo sen takia suosittelen plussaa. Itse koitin myös Ratchet & Clankkia, mutta jäi vähän kesken, kun pelaan ainakin itse mieluummin 60 fps toimivat pelit ensin. Sen verran ainakin itseäni häiritsi tuo ruudunpäivitys.
Jep, sain koneen joulukuussa, enkä oo yhtäkään 30fps peliä varsinaisesti pelaamalla pelannu vielä ja oon pelannu kyl niin paljon, ku oon töiden ja muun tekemisen lomassa pystyny :D Saispa toi R&C 60fps pätsin, toivottavasti siinä uudessaki on monta pelitilaa mistä valita.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Onko Plussaa saatavilla edullisemmin jonain lahjakortteina (koodeina) jostain alennuksesta vai onko ainoa tapa syöttää konsoliin taas luottokorttitiedot?

Nimim. "Viimeksi juoksutin vintillä lojuvan pleikkarin plussaa kolme vuotta"
 
Liittynyt
07.11.2020
Viestejä
11
Plussaa saa välillä alennuksella ihan pleikan omasta Storesta tai fyysisesti/digitaalisesti jälleenmyyjiltä. Esim. Gigantissa oli ennen joulua 12kk 38€. En ole nähnyt ainakaan suomalaisia jälleenmyyjiä, jossa olisi aina halvemmalla.
Edit. Lisäyksenä jos aikoo muutenkin plus-tilausta pitää pitkään niin kannattaa alennuksen aikana ostaa useampi tilaus. Se tilaus ns. stackaa eli voit kerralla ostaa ainakin 3 vuodeksi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2018
Viestejä
153
Onko Plussaa saatavilla edullisemmin jonain lahjakortteina (koodeina) jostain alennuksesta vai onko ainoa tapa syöttää konsoliin taas luottokorttitiedot?

Nimim. "Viimeksi juoksutin vintillä lojuvan pleikkarin plussaa kolme vuotta"
Tuli ostettua viime black fridayna Gigantista vuoden lipuke juuri tuohon yllä mainittuun 38 € hintaan. Täytyy kyllä poistaa pari vuotta lisää jos jossain tulee hyvä alennus vastaan, todennäköisesti viimeistään taas marraskuussa. Toki tuo kerta vuoteen riittää mainiosti, kun pääsin vasta koodin käyttämään helmikuun puolella koneen saatuani.
 
Liittynyt
07.09.2017
Viestejä
589
Onko Plussaa saatavilla edullisemmin jonain lahjakortteina (koodeina) jostain alennuksesta vai onko ainoa tapa syöttää konsoliin taas luottokorttitiedot?

Nimim. "Viimeksi juoksutin vintillä lojuvan pleikkarin plussaa kolme vuotta"
Itse otan samalla aina kaikki tiedot sieltä varmuudeksi pois kun kerran vuoteen plussaa ostan. Mikäli ei jostain black fridaysta tule koodia hankittua.
 
Liittynyt
16.10.2018
Viestejä
575
Tuli ostettua viime black fridayna Gigantista vuoden lipuke juuri tuohon yllä mainittuun 38 € hintaan. Täytyy kyllä poistaa pari vuotta lisää jos jossain tulee hyvä alennus vastaan, todennäköisesti viimeistään taas marraskuussa. Toki tuo kerta vuoteen riittää mainiosti, kun pääsin vasta koodin käyttämään helmikuun puolella koneen saatuani.
Taitaa seuraava alennus olla taas Days of play, tms tuossa touko-kesäkuun vaihteessa. Kun hinta.fi:ssä nopeasti tsekkasin viimeisen kolme vuoden käyrää niin tuolloin ollut joka vuosi 12kk plussa 30-40€ vähän vuodesta riippuen. Black Friday sitten toinen vastaava alepäivä. Omasta mielestä ei 12kk plussaa kannata edes muuten ostaa, jos nyt on tarve niin sitten mielummin 3kk pätkä ja vasta tuolta alesta se 12kk lisää.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 820
Voisi seuraavissa aleissa tsekata olisiko Ps Now myös alessa. Ihan reilusti on minulle siellä pelejä, joten voisi vuoden hyvinkin ottaa.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Onkohan tuommoinen saitti kuin eneba.com legit? Vajaalla 50€ vuosi PSN Plussaa Suomeen. En nyt heti halvempaa löydä.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 051
Onkohan tuommoinen saitti kuin eneba.com legit? Vajaalla 50€ vuosi PSN Plussaa Suomeen. En nyt heti halvempaa löydä.
On ihan legit sivusto ja todella hyvä asiakaspalvelu. Olen ostanut Sims 3 lisäosia tuolta. Yksi lisäri tosin lopetti toiminnan, mutta rahat korvattiin minulle kokonaan ja vastaus tuli ripeästi.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 301
Viestejä
4 219 236
Jäsenet
71 017
Uusin jäsen
Jaage

Hinta.fi

Ylös Bottom