Itse kans voisin ottaa koodin mielelläni, kun en halua trokareita tukea millään tavalla!Jos Gigantti on vielä arpomassa osto-oikeuksia huomenna, niin tässä on myös yksi, joka koodia kaipaisi. Vältän itse ainakin trokareita viimeiseen asti![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse kans voisin ottaa koodin mielelläni, kun en halua trokareita tukea millään tavalla!Jos Gigantti on vielä arpomassa osto-oikeuksia huomenna, niin tässä on myös yksi, joka koodia kaipaisi. Vältän itse ainakin trokareita viimeiseen asti![]()
Onko kenenkään viikonloppuna konsolin tilanneen tilaukseen tullut muutoksia? Ite tilasin perjantaina ja lukee vieläkin "Tilaus vastaanotettu", eikä oo tullu seurantakoodia.
Seurantakoodin saanti tarkoittaa että tilaus on lähetetty. Minulla lukee edelleen Gigantin sivuilla "tilaus vastaanotettu" vaikka saan sen tänään.Jos Giganttia tarkoitat, niin minulla on sama tilanne.
Mahdoton sanoa kun eilen oli vielä myöhään illasta saldona 100+ ja nyt ei saatavilla. Ehkä myi, ehkä tulee vielä arvontoja.Myikö Gigantti loput konsolit?
miten muistelin että oli samal tavalla viimeeksi kans ja sit boom yllätysarvonta.. voin muistaa väärikin. Mut luulen et myyty jo/arvottu kaikki. Ens kuus lisää ainaki prisman osto-arvonta good luck guys.Mahdoton sanoa kun eilen oli vielä myöhään illasta saldona 100+ ja nyt ei saatavilla. Ehkä myi, ehkä tulee vielä arvontoja.
Omani on tulossa, perjantaina tilattuTuttu kyselee, että onko viime perjantaina 12.2 tehtyihin Gigantin PS5 tilauksiin tullut muutoksia eli onko tilauksia jo lähetetty vai odottaako ne vielä lähetttämistä?
Tuo näyttäisi sitovan osallistumisen puhelinnumeroon, eli monta kertaa osallistuminen ei ole ehkä niin helppoa
Hyvä tietää... R-kioskille mars avaamaan prepaid-liittymiä!Tuo näyttäisi sitovan osallistumisen puhelinnumeroon, eli monta kertaa osallistuminen ei ole ehkä niin helppoa![]()
Hyvä tietää... R-kioskille mars avaamaan prepaid-liittymiä!
En ole saanut vielä seurantakoodia. Perjantaina tilattu, tilausvahvistus tuli klo 15:35.Tuttu kyselee, että onko viime perjantaina 12.2 tehtyihin Gigantin PS5 tilauksiin tullut muutoksia eli onko tilauksia jo lähetetty vai odottaako ne vielä lähetttämistä?
Toivotaan et tästä sit tärppäisi itselle konsoli vihdoin ja viimein ja olis levy malli kyseessä!
Tiedätkö mistä gigantin konsolit lähtee? Itse tilasin perjantaina iltapäivällä, ja ei ole vielä lähtenyt liikenteeseen ainakaan seurannan mukaanHuomenna tulee mulle gigantista tilattu PS5
joo osallistumisaika 15. -22.2 kuten luulit ja viikko 10 konsolit voi hakee.Ymmärsikö joku, mitä Cittarin arvonnassa tuo tarkoitti: "Osto-oikeuden arvonta tapahtuu 15.2.-22.2.2021 välisenä aikana ja arvonta suoritetaan 24.2.2021"? Onkohan tuo 15.-22.2 siis osallistumisaika? Viikko 10 onkin sitten 8.-14.3., joten muutama viikkoa joutuu odottelemaan, mikä ei sinällään haittaa, jos on varma tieto, että konsolin saa x-päivänä.
siinähän sanotaan..Tuossa Citymarketin hommassa ei mainita, että kumpaa mallia on saatavilla. Aika oleellinen tieto puuttuu.
Ainakin nyt siellä lukee "Uusi erä PalyStation 5 -pelikonsoleita (levyasemallinen versio)"Tuossa Citymarketin hommassa ei mainita, että kumpaa mallia on saatavilla. Aika oleellinen tieto puuttuu.
Seuranta numero bringiin? Bringin seurannassahan lukee että kunhan saapuu kohdemaahan niin alkaa seurannassa tapahtumaanTiedätkö mistä gigantin konsolit lähtee? Itse tilasin perjantaina iltapäivällä, ja ei ole vielä lähtenyt liikenteeseen ainakaan seurannan mukaan
siinähän sanotaan..
Ainakin nyt siellä lukee "Uusi erä PalyStation 5 -pelikonsoleita (levyasemallinen versio)"
Mielenkiintoinen lause sittarin säännöissä. Eli ilmeisesti koittavat lyödä lomakkeen säppiin mahdollisimman nopeasti kun erä on mennyt ja sitten arvotaan niiden kesken jotka ehtivät mukaan.Lomakkeen onnistunut syöttäminen ei automaattisesti tarkoita osto-oikeuden saamista vaikka lomake pyritäänkin sulkemaan mahdollisimman pian osto-oikeuksien loputtua.
En näin olettanutkaan että niitä 1000€ lähtisivät myymään, Citymarketilla ei ehkä ole varaa sitä imagotappiota ottaa - kommenttini olikin ehkä hiukan kärjistetty.Hobby Hall on ihan omassa luokassaan hintojensa kanssa. Eiköhän Cittarissa ole se ihan perinteinen 529€
Kun hobby Hallin omistus siirtyi viroon niin siitä taisi se alkamäki muutenkin alkaaHobby Hall on ihan omassa luokassaan hintojensa kanssa. Eiköhän Cittarissa ole se ihan perinteinen 529€
Viime viikolla ajattelin ,että ps5 tulee verkkokaupasta ,mutta sitten vähän toimitus muuttui. Kerkesin sitten perua Espanjan puljun tilauksen. Vaikka sitä kuinka haukutaan niin pahan palautui 2 päivässä. Ehkä se verkkokaupasta ens kuussa tulee ,kun tilaus on 18/9Luottokortilla on turvallista maksaa
Oliko mistä tämä tieto?Jospa nyt tärppäisi, onneks viel prismaan tulossa en kuussa iso erä ps5
Lomakkeen onnistunut syöttäminen ei automaattisesti tarkoita osto-oikeuden saamista vaikka lomake pyritäänkin sulkemaan mahdollisimman pian osto-oikeuksien loputtua.
Vähän oudosti ilmaistu muutenkin kun puhutaan lomakkeesta, onko se nyt tuo arvontaan osallistumislomake vai arvonnasta saatu laitteen ostolomake vai mikä lie.Mielenkiintoinen lause sittarin säännöissä. Eli ilmeisesti koittavat lyödä lomakkeen säppiin mahdollisimman nopeasti kun erä on mennyt ja sitten arvotaan niiden kesken jotka ehtivät mukaan.
Jotenkin veikkaan et moni muukin saa lisäeriä silloin, esim prisma ilmoitti saavan isonYmmärsikö joku, mitä Cittarin arvonnassa tuo tarkoitti: "Osto-oikeuden arvonta tapahtuu 15.2.-22.2.2021 välisenä aikana ja arvonta suoritetaan 24.2.2021"? Onkohan tuo 15.-22.2 siis osallistumisaika? Viikko 10 onkin sitten 8.-14.3., joten muutama viikkoa joutuu odottelemaan, mikä ei sinällään haittaa, jos on varma tieto, että konsolin saa x-päivänä.
Ainakin asiakaspalvelusta sanottiin että maaliskuussa tulisi iso erä.. saa nähäOliko mistä tämä tieto?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.