Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten hitossa porukka muka tilannut tällä viikolla ja saanut saman viikon aikana? Joku tässä nyt haiskahtaa ku ite on jo syyskuussa tilattu verkkokaupan puolelta eikä vieläkään oo saanu
Mielenkiintoista, että täällä porukka on saanut omia laitteitaan toimitukseen ennen kuin omani, joka on tilattu näitä ajankohtia aikaisemmin.Nyt pamahti seurantanumero verkkokaupan levyasemallisesta ps5 koneesta joka tilattu 17.9 klo.21.30
Samaa mietin että missä järjestyksessä nuo laitetaan. On ollu näemmä noutoja ja postituksia mitkä tilattu oman tilauksen jälkeen.Mielenkiintoista, että täällä porukka on saanut omia laitteitaan toimitukseen ennen kuin omani, joka on tilattu näitä ajankohtia aikaisemmin.
Samaa mietin että missä järjestyksessä nuo laitetaan. On ollu näemmä noutoja ja postituksia mitkä tilattu oman tilauksen jälkeen.
Edit: No nyt tuli vahvistus et tilaus käsitelty ja lähetetty. Tilattu siis levyasemallinen verkkiksestä 17.9. Klo 10:45
Melko erikoinen vastaus Verkkokaupalta kun kysyin miksi oma pleikka ei ole haettavissa, vaikka myöhemmin tilanneet ovat sen jo itselleen saanut.Samaa mietin että missä järjestyksessä nuo laitetaan. On ollu näemmä noutoja ja postituksia mitkä tilattu oman tilauksen jälkeen.
Edit: No nyt tuli vahvistus et tilaus käsitelty ja lähetetty. Tilattu siis levyasemallinen verkkiksestä 17.9. Klo 10:45
19.12 tilattu verkkokaupalta, osaako kukaan sanoa kauanko tässä vielä pitää odotella?
19.12 tilattu verkkokaupalta, osaako kukaan sanoa kauanko tässä vielä pitää odotella?
Oliko 17.9 julkisupäivä? Siltä päivältä luultavimmin eniten tilauksia.
Itse kans voisin ottaa koodin mielelläni, kun en halua trokareita tukea millään tavalla!Jos Gigantti on vielä arpomassa osto-oikeuksia huomenna, niin tässä on myös yksi, joka koodia kaipaisi. Vältän itse ainakin trokareita viimeiseen asti
Onko kenenkään viikonloppuna konsolin tilanneen tilaukseen tullut muutoksia? Ite tilasin perjantaina ja lukee vieläkin "Tilaus vastaanotettu", eikä oo tullu seurantakoodia.
Seurantakoodin saanti tarkoittaa että tilaus on lähetetty. Minulla lukee edelleen Gigantin sivuilla "tilaus vastaanotettu" vaikka saan sen tänään.Jos Giganttia tarkoitat, niin minulla on sama tilanne.
Mahdoton sanoa kun eilen oli vielä myöhään illasta saldona 100+ ja nyt ei saatavilla. Ehkä myi, ehkä tulee vielä arvontoja.Myikö Gigantti loput konsolit?
miten muistelin että oli samal tavalla viimeeksi kans ja sit boom yllätysarvonta.. voin muistaa väärikin. Mut luulen et myyty jo/arvottu kaikki. Ens kuus lisää ainaki prisman osto-arvonta good luck guys.Mahdoton sanoa kun eilen oli vielä myöhään illasta saldona 100+ ja nyt ei saatavilla. Ehkä myi, ehkä tulee vielä arvontoja.
Omani on tulossa, perjantaina tilattuTuttu kyselee, että onko viime perjantaina 12.2 tehtyihin Gigantin PS5 tilauksiin tullut muutoksia eli onko tilauksia jo lähetetty vai odottaako ne vielä lähetttämistä?
Tuo näyttäisi sitovan osallistumisen puhelinnumeroon, eli monta kertaa osallistuminen ei ole ehkä niin helppoa
Hyvä tietää... R-kioskille mars avaamaan prepaid-liittymiä!Tuo näyttäisi sitovan osallistumisen puhelinnumeroon, eli monta kertaa osallistuminen ei ole ehkä niin helppoa
Hyvä tietää... R-kioskille mars avaamaan prepaid-liittymiä!
En ole saanut vielä seurantakoodia. Perjantaina tilattu, tilausvahvistus tuli klo 15:35.Tuttu kyselee, että onko viime perjantaina 12.2 tehtyihin Gigantin PS5 tilauksiin tullut muutoksia eli onko tilauksia jo lähetetty vai odottaako ne vielä lähetttämistä?
Toivotaan et tästä sit tärppäisi itselle konsoli vihdoin ja viimein ja olis levy malli kyseessä!